11

Re: Een gloednieuwe site

Mooi gedaan Ben. Mag je trots op zijn.

12

Re: Een gloednieuwe site

Ben een hele mooi site. Dank dat je ons al jaren op de hoogte houdt en hopelijk gaan we - eindelijk nu- ergens komen met alle ontwikkelingen. Kan me voorstellen dat dit buiten veel tijd, ook de nodige centjes. Laat het ons weten als we op dat vlak kunnen helpen.

13

Re: Een gloednieuwe site

Beste Ben, ik lees hier al geruime tijd mee en deze site is enorm interessant en tijdrovend. Eenmaal je ingelezen bent laat het je niet meer los.

Vooreerst respect aan de slachtoffers.

Bedankt Ben dat je deze site onder de aandacht brengt en op zeer serene wijze blijft beheren. Ik heb besloten te registreren omdat al je inzet toch wel een pluim verdiend. Het beheren van deze site kost je uren en uren vrije tijd welke je belangeloos opofferde en nog steeds doet. Ik wens je veel succes en hopelijk kan deze site mede met alle leden bijdragen tot een oplossing van deze onmenselijke daden komen. En voor de mensen die iets weten hoe klein ook , voor zwijgen heb je geen alibi! Great job! keep up the good work!

14

Re: Een gloednieuwe site

Knap werk, Ben! Proficiat! Hopelijk komt er een tijd dat je het niet meer hoeft te doen.

15

Re: Een gloednieuwe site

+++++++ !!

16

Re: Een gloednieuwe site

Bedankt aan iedereen, die complimenten doen echt goed na al dat werk.

Ik heb nooit financiële steun gevraagd voor deze website omdat ik het zie als een hobby. Maar in de mail die ik gestuurd heb naar de forumleden, hebben jullie kunnen lezen dat ik het wel heb gevraagd. Dit heb ik gedaan omdat deze nieuwe site er niet gratis is gekomen (ik heb hiervoor een professionele kracht moeten inhuren).

Dus als er mensen zijn die een gift willen doen, dan kan je dit doen op rekeningnummer BE25 0013 2445 5982 (BIC: GEBA BE BB). Je mag als vermelding "gift website" gebruiken.

Je moet je ook absoluut niet verplicht voelen om dit te doen. Deze website is altijd een hobby geweest en dat zal het ook altijd blijven.

En nu wachten op dinsdag ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Een gloednieuwe site

Dus als er mensen zijn die een gift willen doen, dan kan je dit doen op rekeningnummer BE25 0013 2445 5982 (BIC: GEBA BE BB). Je mag als vermelding "gift website" gebruiken.

Je moet je ook absoluut niet verplicht voelen om dit te doen. Deze website is altijd een hobby geweest en dat zal het ook altijd blijven.

Ben, alles kost geld, dus een gift is het minste wat we kunnen doen! Alvast graag gedaan. Keep up the good work.

18

Re: Een gloednieuwe site

Oke, zal vanavond een bijdrage over maken. Website geef mij al jaren info.

Re: Een gloednieuwe site

Klopt het dat op de site zelf ook nog niet alles is overgezet?

20

Re: Een gloednieuwe site

Op de website is alles overgezet behalve de tijdlijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube