11

Re: Theorie van Trojan

Een Trojan, trojaans paard is een beschrijving voor ... wat men eerst aanziet als een geschenk, maar achteraf een valstrik blijkt te zijn » wikipedia.org

Kom aub te voorschijn uit je paard.

Oostvl - Belgi

12

Re: Theorie van Trojan

Begint op Pvan H te lijken. Als je iets weet, schrijf het dan hier of ga er mee naar justitie/politie, kap met interessant doen!

Re: Theorie van Trojan

Wat sommige mensen al niet doen om zich interessant te maken.

14

Re: Theorie van Trojan

Ik takes a troll to understand one? Met die Porsche trolden ze wel erger.

15

Re: Theorie van Trojan

Beste Trojan, zoals ik in mijn eerste reactie schreef, is het beter dat je gewoon je theorie deelt in plaats van dit nutteloos geklets. Op deze manier zal niemand je nog geloven en vragen mensen zich af of je wel iets interessant te delen hebt.

Als je informatie hebt die het onderzoek vooruit kan helpen, moet je dringend contact op nemen met de speurders van de Cel Waals Brabant. Als je gewoon een theorie hebt, deel je deze met de rest.

Dit is je laatste kans, anders zal ik het topic verwijderen. Ik vraag ook aan de andere forumleden om hier niet meer te reageren zolang er geen nieuwe informatie komt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

16

Re: Theorie van Trojan

Jullie zijn er al jaren mee bezig en hebben blinde vlekken die even groot zijn als oceanen. Het zij zo. Succes verder.

Re: Theorie van Trojan

Ben, gewoon topic verwijderen aub. Dergelijk zware feiten hebben geen nood aan personen die zich belangrijk wanen! Schande dat mensen zich op het leed van anderen vermaken! SHAME ON YOU!

18

Re: Theorie van Trojan

De hypothese die ik verdedig, is de volgende:

  1. In de jaren 70 en 80 bestonden in België grote stromen zwart geld. Dat geld stroomt vooral naar Luxemburg. Letterlijk. Biljetten, met de auto de grens over. De fiscus noteert nummerplaten, doorheen de Bende van Nijvel zijn gedupliceerde nummerplaten een rode draad.

  2. De Bende van Nijvel werd geleid door Bouhouche. Werkkapitaal kwam van de overval op Zwarts, en had uitstekende contacten bij de rijkswacht.

  3. Bouhouche is actief op zoek naar grote zwarte geldstromen. En heeft daar ook de know how en de contacten voor. Surveillance, afluistertechnieken.

  4. Een van de grootste zwartgeldstromen is die van Le Clerq, grootaandeelhouder van Delhaize, en eigenaar van een rij bordelen Aarschotstraat.

  5. In Maubeuge wordt een imago gecreëerd, knoeiers die champagne stelen maar niet terugdeinzen voor vuurgevechten.

  6. Vanden Eynde wordt gemarteld om informatie te krijgen over zwart geld bewegingen.

  7. Angelou was op weg naar Luxemburg met een berg zwart geld.

  8. Jacques Van Camp zat maandenlang in de tang van de bende en is op de hoogte van zwartgeld-bewegingen.

  9. Het kroonstuk van de bende is het onderscheppen van Fourez en zijn vrouw die op weg zijn met een grote hoeveelheid zwart geld.

  10. Dat geld was van Charly De Pauw en omgeving.

  11. De kroonprins had een rekening in Zwitserland met geheime commissie, in kader Contract van de Eeuw.

  12. Het is denkbaar dat het frauduleus geld van de kroonprins in dezelfde nacht als dat van De Pauw is teruggebracht.

  13. Bij de overval in Halle is de zwarte kas van Colruyt gestolen.

19

Re: Theorie van Trojan

Dit 'geraamte' is neergeschreven onder druk van Ben, een aantal stellingen kan ik vrij goed onderbouwen, een aantal andere zijn puur educated guess.

Pragmatisch bekeken: een aantal stellingen kan nog steeds worden getoetst door middel van het ondervragen van bepaalde personen.

Zo zou bijvoorbeeld Jef Jurion klaarheid kunnen geven over Vanden Eynde, hoe ver reikte zijn kennis van zwartgeld circuits, waarom is hij gemarteld?

Een andere manier om een aantal stellingen te toetsen, is de politieke implicaties deduceren en kijken of ze kloppen. Ik geef een voorbeeld : wat zou dan de rol zijn van Jean Gol hier?

20

Re: Theorie van Trojan

Als ze zo het zwarte geld najagen (grote sommen), waarom gaan ze dan nog overvallen plegen die veel minder opbrengen dan wat het voorbereiden daarvan zou kosten? Of dienden de overvallen als "dekmantel" om van wat lastige getuigen af te komen of mensen onder druk te zetten?

Ik heb ook ergens gelezen dan Patrick Haemers zwart geld vervoerde voor bv. Vanden Boeynants. Heel europa was destijds een zwart geld rivier met diverse aftakkingen.