Re: Jean-Marie Tinck

Puur speculatief, maar wellicht hield Tinck als schipper zich bezig met smokkelen van hash?

Re: Jean-Marie Tinck

Nog een kleinigheid... Heeft iemand enig idee hoe lang Tinck al kaal is?

In de reconstructie van de overval in Aalst zegt een getuige die de Bende van Nijvel voorbijreed dat één bendelid een kaal hoofd had. Er zijn natuurlijk duizenden kaalhoofdigen maar het is wel (weer) een toeval.

703

Re: Jean-Marie Tinck

In deze post zie je een foto van Tinck die ruim tien jaar geleden gemaakt is, daar zie je toch iets van haar onder zijn petje vandaan komen bij zijn oor, het is niet veel, hij lijkt het daar heel kort geknipt te hebben. En op die foto heeft hij een ringbaardje.

En hier zie je weer hoe handig het is om een dossiertje te hebben... In de beschrijving van Tinck in 1991 worden genoemd:

  • Bruin kort haar.

  • Frontale kaalheid.

Dus in 1991, schoor hij het niet en tien jaar geleden ook niet, wat niet wil zeggen dat hij het in 1985 wel deed... Want zo kaal als hij nu is, dit is niet natuurlijk hij scheert het om zo'n kale biljardbal te hebben. We weten vrijwel niks van hem in de Bende van Nijvel-jaren... ook niet hoe zijn haardracht toen was.

704

Re: Jean-Marie Tinck

Ik weet uit zéér betrouwbare bron dat er uitgebreide bekentenissen zijn afgelegd, het word stil gehouden omdat de andere leden niet zouden verdwijnen. Maar je mag in de komende weken een aantal spectaculaire arrestaties verwachten. Er zijn namen genoemd die al jaren als verdachte gekend zijn, er zijn ook wapens teruggevonden op aanwijzingen van Tinck en er is DNA van verschillende leden gevonden.

Ik kan u ook zeggen dat Philippe De Staerke & Dominique Salesse al sinds de aanhouding van Tinck van zeer nabij geschaduwd worden. Tinck was trouwens alleen de chauffeur bij de eerste raids, hij was één van uitvoerders bij de tweede reeks overvallen. Nog voor het einde van de zomer zitten alle nog levende Bende van Nijvel-leden vast. Men weet precies wie wat en wanneer gedaan heeft. Sommige zijn spijtig genoeg al jaren dood. (Lekeu) Ik kan niet meer vertellen dus aub niet meer info vragen. Maar alles wat hier staat is de waarheid en komt van een bron die zéér dicht bij het huidige onderzoek staat.

705

Re: Jean-Marie Tinck

Gewaagde post. Als dit waar is ... WOW!

706

Re: Jean-Marie Tinck

Ik wilde net een post plaatsen waar ik mij nogmaals afvroeg waarom de pers nog steeds niet met een uitgebreid CV is gekomen van Tinck, bovenstaande kan het verklaren. Ik vroeg me ook al af of de pers gevraagd was stil te blijven rond Tinck. Dat zou geweldig nieuws zijn!

707

Re: Jean-Marie Tinck

raven wrote:

Gewaagde post. Als dit waar is....WOW!

Domme post als het waar is. Tenzij die Corleone (vandaag geregistreerd) er belang bij heeft om het niet stil te houden.

708

Re: Jean-Marie Tinck

Aan de andere kant... Het nieuws over Tinck kwam ook alleen maar naar buiten omdat er gelekt werd door iemand naar de pers?!

709

Re: Jean-Marie Tinck

Objectief gezien is er 1 % kans dat bovenstaande post juist is. Het forum trekt al jaren ziekelijke gekken aan die uit zijn op aandacht. Van alle voorspellingen die ik al op dit forum gelezen heb, is er nog nooit één uitgekomen. Het kan natuurlijk ook zijn van niet. 1 % kans.

Waarom trouwens niet meteen opgepakt? Waarom schaduwen? Om te zien welke soort chips ze het liefst eten?

710

Re: Jean-Marie Tinck

En iedereen leest mee op de forums... ook de eventuele geïnteresseerden! Het onderzoek wordt 'achter de schermen en in stilte' gedaan en één lek kan de hele 'bende' erop attent maken om alert te zijn!