911

Re: Jean-Marie Tinck

"Tinck vertrouwde zijn verhaal toe aan een vriend die hij al zes jaar kende", zegt Van de Steen. "En dat tijdens verschillende gesprekken. Hij deed dat bij nog meer personen. Hij doorspekte zijn bekentenissen bovendien met details, die op zijn minst tot nadenken stemmen."

"Hij noemde ook namen van andere personen, die mogelijk bij Bende-feiten betrokken waren", vertelt David Van de Steen.

Meer » Nieuws

Die namen van andere personen blijven onbekend. Maar het toont wel aan dat de speurders veel meer info hebben om op te werken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

912

Re: Jean-Marie Tinck

Zou die ene post van die Corleone dan toch geen zever zijn?

913

Re: Jean-Marie Tinck

Wat bedoel je, die post heb ik ergens gemist? En als ik zoek op corleone kom ik terug hier terecht?

914

Re: Jean-Marie Tinck

» Forum

915

Re: Jean-Marie Tinck

Ben wrote:

"Tinck vertrouwde zijn verhaal toe aan een vriend die hij al zes jaar kende", zegt Van de Steen. "En dat tijdens verschillende gesprekken. Hij deed dat bij nog meer personen. Hij doorspekte zijn bekentenissen bovendien met details, die op zijn minst tot nadenken stemmen."

"Hij noemde ook namen van andere personen, die mogelijk bij Bende-feiten betrokken waren", vertelt David Van de Steen.

Meer » Nieuws

Die namen van andere personen blijven onbekend. Maar het toont wel aan dat de speurders veel meer info hebben om op te werken.

Kleine gissing: Wat als die vriend of een van die andere personen nu eens niet toevallig Tinck's leven binnenwandelde, maar dat doelbewust deed? Dan hebben ze nu een verdachte die zich er echt niet meer onderuit kan lullen.

916

Re: Jean-Marie Tinck

Ik denk dat de pers bewust niets schrijft en dat de speurders veel meer weten om decreten, bv. de leugendetector. Als blijkt dat die nu faalt dan kunnen ze hem direct weggooien! Ik denk dat ze iets serieus achter de hand hebben.

Re: Jean-Marie Tinck

Beste vrienden, kunnen jullie mij a.u.b. inlichten of Jean-Marie Tinck via zijn advocaat beroep heeft aangetekend tegen de beschikking van de raadkamer d.d. 1 juli 2014, die zijn aanhoudingsmandaat heeft bevestigd.

Men heeft 24 uur de tijd om tegen zo een beschikking in beroep te gaan en de Kamer van Inbeschuldigingstelling moet binnen de 15 dagen vanaf de aantekening van het beroep uitspraak doen. Kan er mij iemand inlichten of er beroep werd aangetekend? Ik herinner mij gelezen te hebben op 1 juli 2014 dat Tinck direct beroep ging aantekenen. Ik heb daarvan niks meer gehoord of ben ik mis? Dank bij voorbaat!

918

Re: Jean-Marie Tinck

Inderdaad, absoluut niets over een eventueel beroep te vinden.

919

Re: Jean-Marie Tinck

Of toch wel:

Mairiaux Jean-Edmond @JeanEd_Mairiaux · 7 jul.

Audience fixée ce jeudi 10 juillet 2014 devant la Chambre des Mises en Accusation de Mons #tueursbrabant

Bron » twitter.com

920

Re: Jean-Marie Tinck

Wat zijn de gevolgen als ze hem nu alsnog in vrijheid stellen?