1

Topic: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Hou deze reportage maar in het oog. Ik vreesde eerst dat het een zoveelste banale overzichtsreportage zou worden met herkauwde feiten, maar er zit blijkbaar potentieel in. Een "getuige" zou er een aantal zaken hebben laten vallen die wel eens interessant zouden kunnen zijn. En indien wat hij zegt juist blijkt te zijn, zitten we weer in het domein van de grote complotten (Staatsveiligheid, SDR, DIA, WNP) met uitlopers naar klein grut (borains), tot spijt van wie het benijdt. Kijken dus!

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Ohlala, als ik dat allemaal lees lijkt mij een oplossing in de maak voor het probleem. Zeg dimmy, komt de Mossad ook ter sprake want dat zou het plaatje nog completer maken.

De grote Manitou ziet alles

3

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Een "oplossing" lijkt me optimistisch. Nieuwe pertinente info, mogelijk wel. Ik durf het hopen. Enfin, nog een paar keer slapen en we zien wel of het iets oplevert. Of niet. Maar als de "getuige" in kwestie vorige maand beschoten (met een .22). Wel, dan lijkt me dat er iets aan het bewegen is.

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Er zijn natuurlijk veel .22-ers in omloop. Maar vooral de getuige tussen aanhalingstekens interesseert ons, want dat betekent eigenlijk dat de "getuige" eigenlijk geen getuige is in de echte zin van het woord. En dimmy, heeft deze zogezegde getuige dan klacht neergelegd tegen onbekenden of iets dergelijks.

dim wrote:

Enfin, nog een paar keer slapen en we zien wel of het iets oplevert. 

Ik zou mij niet te veel illusies maken dat ik van U was. Laat ons nu maar hopen dat er wel degelijk een "getuige" is, zo niet zou het wel eens heel problematisch kunnen worden.

De grote Manitou ziet alles

5

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Laat ons zeggen dat de ""getuige"" meer zou zijn dan een "getuige". Naar het schijnt, naar het schijnt, ... Eventjes geduld maar.

6

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Sorry dat ik niet mee ben, maar is er een mogelijke getuige beschoten? Waar en waneer?

7

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

September, in Zuid-Frankrijk.

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

En liep deze "getuige" dan verwondingen op?

De grote Manitou ziet alles

9

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Voor meer info » anneesdeplomb.topdiscussion.com

Re: Televisie: Devoirs d'Enquête 22/10/2014

Enfin, we zullen de uitzending maar afwachten.

De grote Manitou ziet alles