21

Re: Siliconenpistool

Wat is het nu!? De lijmpistolen werden gebruikt voor het herladen van munitie, of renovatie van een Villa. Mooie gedachtesprong.

Re: Siliconenpistool

Wel, denk er eens over na. De personen die het moeten weten, weten het. En Bouhouche zou het ook weten mocht ie er nog zijn. En ik? Wel, ik heb de ganse dag vuile siliconen verwijderd en nieuwe gespoten. Ik kan geen siliconen meer zien of horen.

De grote Manitou ziet alles

Re: Siliconenpistool

Ik heb het altijd al geweten, Bouhouche de ouwe kitter met zijn kitpistolen wilde geen dwaalspoor aanleggen maar haalde enkel een geintje uit: "ze willen pistolen, dan krijgen ze die, wahaha".

Re: Siliconenpistool

Kan ook gebruikt worden om in de wagens snel wat extra pantsering aan te brengen! Een paar dotten op een plaat en het hangt! Of de binnenkant van de portieren iets in te kleven! Zo hou je eventuele kogels tegen!

25

Re: Siliconenpistool

noorderling wrote:

Ik heb het altijd al geweten, Bouhouche de ouwe kitter met zijn kitpistolen wilde geen dwaalspoor aanleggen maar haalde enkel een geintje uit: "ze willen pistolen, dan krijgen ze die, wahaha".

Geen slechte redenering, afgezien dan van het antwoord op de vraag wie die zaken gedumpt heeft.

26

Re: Siliconenpistool

Wat siliconen betreft: Er zijn een paar gevallen bekend dat er siliconen in het bakje van het buitenalarm werd gespoten voor de inbraak om de het geluid te neutraliseren en vooral omdat vroeger het om een sirene of claxon ging werd er in de sirene of claxon siliconen gespoten. En als je daar siliconen inspoot dan was het geluid gedempt. Ter info: bij de nieuwe installaties wordt er tegenwoordig door de inbrekers isolatieschuim ingespoten. Dat dempt alles en het bakje springt zelfs na een tijdje uit elkaar.

Re: Siliconenpistool

Aangezien men er kan vanuit gaan dat Bouhouche de hagelpatronen hervulde lijkt het mij dat men Bouhouche in de zak heeft willen zetten.

De grote Manitou ziet alles

Re: Siliconenpistool

Er is op dit moment geen enkele indicatie dat de Bende van Nijvel zelf hervulde hagelpatronen gebruikte... laat staan dat ze door Bouhouche werden gevuld. Cut the crap!

Re: Siliconenpistool

Volgens Weykamp moesten van Bouhouche de lege patronen worden opgeraapt om te hervullen na een schietoefening in het bos van Houssière. Ook de munitie gevonden aan de Delhaize Aalst op 31 oktober 1985 was hervuld, zij het dan op onprofessionele wijze.

Geen flauw idee waarom ge zo in uw gat gebeten bent. Ik ga het in elk geval niet aan mij hart laten komen.

De grote Manitou ziet alles

Re: Siliconenpistool

Heb recent dit model van spuitpistool gebruikt, de mijne (veel beter) was ik vergeten, en daar ter plaatse hadden ze der zo eentje liggen! Als je daar 4 keer een cartouche moet in vervangen die je leeg gespoten hebt, gooi je hem in de vuilbak! Het achteruit halen van het persstuk is een ramp en ook tijdelijk even de druk wegnemen was onmogelijk. Nu denk ik eerder dat bv. gebruikt werd om gewoon iets beetje aan te drukken, lichtjes aandrukken, zeker niet stevig want dan heb je hetzelfde resultaat als met de silicone cartouchen!