341

Re: Aalst: Vlucht

Ja klopt Club Happy, maar die Snow Games gaat geloof ik zo ie zo niet door. Omdat dat weer meden ideeën waren van de directeuren van het ooit in tongelre? smile

Mooie plekken tot achter aan het bos. Daar zullen niet veel mensen komen denk ik. Pracht plekken om te gaan zoeken. Was de onderste vraag van je algemeen? smile

342

Re: Aalst: Vlucht

De steengroeve waar Snouw Games ging komen (gaat niet door, er is daar geen werkgelegenheid maar toch krijgen ze geen vergunning): deze steengroeve is zogezegd blauw klaar water maar dat is juist een paar meter onder de waterlijn. Het water in deze steengroeve wordt aangevoerd door een ader die constand modder en steentjes spuwt wat het water heel troebel maakt, dat is de reden waarom er niet gedoken word. Madani Bouhouche was een geoefend duiker dus die info zal hij wel gebruikt hebben met wetende dat als je daar iets dumpt het nooit gaat gevonden worden.

Re: Aalst: Vlucht

Kenza, er is geen enkel bewijs tegen Bouhouche, laat staan dat hij iets in een groeve heeft gedumpt. U loopt soms vóór de troepen uit.

344

Re: Aalst: Vlucht

Ja, en dat is mss ook wel goed ook vooruit lopen op. Anders word er nooit geen bewijs gevonden. Denk diegene die dat moet vinden ge eerst een wortel voor zijn hoofd moet houden, zoals bij een ezel. :D En nee, bedoel niet de forumleden hier.

345

Re: Aalst: Vlucht

Noorderling, als u zegt dat er geen enkel bewijs is tegen Bouhouche dan kan ik niet anders dan u min of meer gelijk geven. Maar dat er geen enkel bewijs is enkel stevige vermoedens en er zijn minimum 28 moorden gepleegd zonder dat er ook maar tegen een iemand een bewijs is gevonden dan kan het niet anders dan degene die de daders moesten opsporen (en daar zijn wel bewijzen van) serieuze stokken in de wielen werd gestoken!

En wie anders dan hooggeplaatste functies kunnen onze rechtsgang manipuleren? Volgens mij enkel een organisatie binnen een organisatie. En ik moet eerlijk toegeven, ik ben jaren geleden ook in het dwaalspoor gestapt zoals velen blijkt. Het feit dat het dwaalspoor na 30 jaar zoeken nog totaal niets heeft opgeleverd bewijst dat het inderdaad een dwaalspoor is! Ps: voor alle duidelijkheid ik kan het ook totaal mis hebben.

346

Re: Aalst: Vlucht

Bladzijde 37 van De Bende van Nijvel - verraad, manipulatie, geheime diensten van Guy Bouten: Satcom-basis in Kester, wat vinden jullie hiervan? Mogelijk safehouse van de bende voor en na Aalst. Heeft iemand hier meer info over?

347

Re: Aalst: Vlucht

Wie de regio kent, weet maar al te goed dat dit - op de lijn van Maisiëres-Soignies-Edingen-Ninove-Aalst een erg geschikte uitwijkplek is. In de jaren 1980/1990 was het militaire Satcom domein bovendien met veel geheimzinnigheid omgeven. Wie graag teruggetrokken leefde, kon daar in de buurt terecht, zoals de F1-piloot Thierry Boutsen bijvoorbeeld.

348

Re: Aalst: Vlucht

Het vroegere Satcom (oude kazerne met garage en smeerput dat nu afgebroken is) is volgens mij de belangrijkste plek waar er eens moet gegraven worden! Daar is de Golf in het niets verdwenen en het zijn geen spoken!

349

Re: Aalst: Vlucht

Aubanel wrote:

Wie de regio kent, weet maar al te goed dat dit - op de lijn van Maisiëres-Soignies-Edingen-Ninove-Aalst een erg geschikte uitwijkplek is. In de jaren 1980/1990 was het militaire Satcom domein bovendien met veel geheimzinnigheid omgeven. Wie graag teruggetrokken leefde, kon daar in de buurt terecht, zoals de F1-piloot Thierry Boutsen bijvoorbeeld

Ligt inderdaad mooi afgelegen. Is dit Kesterweg of Kesterheide waar deze basis ligt?

350

Re: Aalst: Vlucht

Het gaat om het hoefijzervormig gebouw op de berg, naast de zendmast. Er is een garage, en alles voorzien om er te kunnen leven, toiletten, douches, eetzaal enzv. Ook zendapparatuur aanwezig. Er waren bovendien onderaan de weg wachtposten die de site bewaakten, en indien nodig een "Satcom alarm" konden geven. de kastjes hangen er nog teeds.