1

Topic: boodschap you tube directe link...

Op YouTube staat er een boodschap van jean maurice lemmen, waarin deze kerel spreekt over een man. Het zou een directe link zijn naar de Bende van Nijvel. De taal waarin deze man spreekt is dialect, sorry maar ik versta het niet goed. Kan iemand deze boodschap typen in letters? Hij lijkt op wie? En over welke streek/dorp gaat het?

2

Re: boodschap you tube directe link...

dorp : geleen  (?)
early  chuck norris
nu dokter   ...hunter

3

Re: boodschap you tube directe link...

film the bounty hunter[youtube]Gr4zimdKfrE[/youtube]

4

Re: boodschap you tube directe link...

dog the bounty hunter
duane chapman

5

Re: boodschap you tube directe link...

met een korrel zout te nemen

6

Re: boodschap you tube directe link...

Het dialect is Nederlands-Limburgs. Hij verteld dat er in omstreken van Geleen een man woont die lijkt op Bounty Hunter, en verantwoordelijk is voor de dood van zijn moeder en de Bende van Nijvel.

7

Re: boodschap you tube directe link...

Als je z'n andere filmpjes bekijkt, kan je een betere mening vormen. Zo vertelt hij ook in een filmpje over de reus die wel 2,20 meter is, de tattoo's die ze hebben, enz. Nog enkele meningen van andere forumleden graag en ik vermoed dat dit alles dan wel kan gewist worden door de moderator. Het heeft geen zin om op onzin (?) verder te bouwen. Graag jullie mening.

8

Re: boodschap you tube directe link...

Sorry, maar dit kunnen we echt niet serieus nemen.

Politiemensen hebben niet de luxe om bepaalde tips of getuigenissen te negeren (jammer genoeg, maar je weet maar nooit), maar wij kunnen dat wel en dat is ook wat ik van plan ben. En ik raad iedereen hetzelfde aan, voor uw eigen gezondheid en die van het forum.

PS: Als zijn reus echt 2m20 groot is, dan staat hij misschien wel in dit lijstje » wikipedia.org

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: boodschap you tube directe link...

Bij de aliens is hij ook geweest. big_smile

10

Re: boodschap you tube directe link...

Volledig mee eens Ben, We moeten ons toch bewust blijven dat dergelijke personen bestaan. Onder invloed van drugs of om één of andere reden een niet-heldere geest, kunnen deze mensen soms iets verklaren, en ze zijn daarbij helemaal overtuigd van hun gelijk.