11

Re: boodschap you tube directe link...

Voor en een ga ik de tegenrichting in. Wat witgrijs beweert laat ik in het midden, maar niemand heeft op dit moment de waarheid in pacht want anders zijn wij allemaal geen 30 jaar in de veronderstelling van de waarheid en de oplossing. Het moet gezocht worden bij individuen en zonderlingen. Bij deze ik vond Niet Simpel zijn uitleg ook dikwijls zever en - akkoord - hij werkte ook op soms op mijn zenuwen maar dit is een forum! Wie zijn mening uit is zoals ik en iedereen! (De speurders van CWB namen zelfs Tinck serieus dus wie zijn wij). En sorry Ben dat ik tegen u inga want ik vindt je super als forumbeheerder gewoon omdat je dat uitstekend doet! Maar zen goede discussie moet kletteren!

Re: boodschap you tube directe link...

U heeft helemaal gelijk, behalve 2 dingen. 
Ten eerste zijn er zoals overal gewoon grenzen. Met name op de hoeveelheid, en het vanuit de losse pols allerlei onzin uitkramen. Als iemand te veel post en telkenmale op zich zelf terugkomt, komt dit de overzichtelijkheid niet ten goede. Vergeet ook niet hoeveel werk Ben op de achtergrond verricht om het forum goed leesbaar te houden, oa door het plaatsen van links en het verplaatsen van berichten naar hun juiste plek. En ook inhoudelijk zijn er dus grenzen. Ok het is hier geen universiteit, maar als iemand de hele tijd dingen roept zonder onderbouwing of zogenaamd ingefluisterd door een onbekende, dan wordt het speculatie. Dat mag best een keer, maar niet de hele tijd. En geef het ook aan, dat je hardop speculeert. Sommige echter gaan hier reageren als ze net hun medicatie tot zich genomen hebben (of juist vergeten zijn) en dan slaat het soms door, en ben ik als bezoeker blij dat Ben ingrijpt.

Brengt me op punt 2. Dit is een prive-website. Deelnemers zijn te gast op de website van Ben. En alleen hij maakt de regels hier. Wil je op een forum waar iedereen alles kan zeggen en zoveel hij wil, en waar geen/nauwelijks regels zijn, dan kunt u het beste uw eigen website beginnen. Het is niet anders.

13

Re: boodschap you tube directe link...

Voor alle duidelijkheid Ben doet het meer dan uitstekend! Ik wil gewoon zeggen op deze moment weet niemand de waarheid, en zonderlingen zijn uitzonderingen en de uitzonderingen maken de regel!