Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Het lijkt mij nog iets slimmer om de auto gewoon in de fik te steken, dan door de bagger naar zo'n groeve te rijden. En stel dat de auto wel ergens gevonden was, dan was er in het bendedossier niet veel veranderd. Mijn mening is dat u (kenza) het verhaal te ingewikkeld maakt.

142

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

noorderling, we zijn al 30 jaar aan het zoeken naar de daders en we weten het nog niet. Daarom is het belangrijk dat we eens iets materieel vinden. En zoals een forumlid deze week poste was de bende het meest kwetsbaar op zijn vlucht. Als u een beetje kunt inleven in de Gladio-tactiek dan zou u moeten weten dat ze volgens een bepaald stramien werken. Bv. Delhaize Aalst, dan is Kester de ideale plaats om te schuilen en de steengroeve de ideale plaats om te dumpen.

En als u zegt dat de auto in de fik steken de beste oplossing was, dan bent u voor de zoveelste keer totaal verkeerd want de Golf GTI is nergens uitgebrand terug gevonden. noorderling, als ik u een tip mag geven: stap eens in uw auto en kom eens naar Aalst en rijdt eens naar Lester en Lessines, dan kunt u zich een idee vormen van de streek want als ik mij niet vergis kent u de streek totaal niet.

PS: ik weet dat u denkt dat het gewoon een paar straatcriminelen waren en misschien heeft u gelijk en zijn wij totaal verkeerd, alles kan in dit dossier.

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Ik denk helemaal niet dat het een paar straatcriminelen waren. Ik weet het simpelweg niet. Ik kijk naar wat u opschrijft en geef aan waar mijn bezwaren liggen. Als je zoals in uw hypothese de beschikking hebt over een heel militair apparaat en bijhorende gebouwen, dan vind ik het raar en onlogisch om een auto in een verlaten groeve te dumpen. Het rijmt niet. Verder vind ik het een vorm van roulette om willekeurig 1 plek aan te wijzen. Ik kijk liever naar wat er wel is: criminelen die telkens geld halen.

144

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

noorderling, voor alle duidelijkheid heb ik begrip voor uw reacties. Met militaire bedoel ik enkel dat er militairen bij waren! In de militaire basis van Chièvres geloof ik niet, eerder in de boerderij die Calmette huurde vlakbij Chièvres. Al lijkt het mij wel overduidelijk dat er in de basis van Chièvres vanalles bekokstooft en geronseld werd. En noorderling waarom zouden ze de auto houden? Ze hebben alle sporen gewist.

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Als je de stelling nog eens goed herbekijkt en alles terug op kaart uittekent dan herken je in Aalst - Kester - Lessines en Chièvres een driehoek. Aanval - schuiloord - dumpplaats en thuisbasis. Ikzelf zou nooit op de plaatsen van deze stelling gekomen zijn. Alles in deze theorie houdt min of meer stand al begrijp ik het verhaal van het industriepark in Erembodegem niet zo goed.

De valse vlag-operaties worden voorafgegaan door een periode van infiltratie en indoctrinatie. In de praktijk betekent dit dat extremistische groeperingen geïnfiltreerd en zelfs gecommandeerd worden door agents provocateurs - clandestiene agenten die poseren als extremisten of fundamentalisten, maar eigenlijk via achterpoortjes op Amerikaanse, Britse of Israëlische loonlijsten staan. Deze agenten dienen als trekpleister om nietsvermoedende terreurkandidaten te ronselen en hen ertoe aan te zetten aanslagen te plegen. Indien het aan kandidaten ontbreekt organiseren de agenten desnoods zelf de bloedbaden en zorgen ze ervoor dat de sporen dan naar hun rekruten leiden.

Als je deze vermenigdvuldigd met de locaties en je bezit over de nodige terreinkennis kom je uit op deze analyse.

146

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Dirty Harry, zo ingewikkeld heb ik het niet gemaakt maar ik apricieer wel dat er eindelijk iemand luistert. Ik ben gewoon op intuïtie gaan zoeken en eens logisch nagedacht. Wie de daders zijn weet ik echt niet, dat laat ik aan jullie over. Ik leg mijn visie van het industrieterrein in Erembodegem uit in het topic Aalst: vlucht of het is terug hommeles dat het hier niet hoort.

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Erembodegem - Denderhoutem (zoals o.a. Kuros verklaarde) en dan richting Pajottenland via Nieuwenhove tot Kester (Edingsesteenweg). Is er nog iets gedaan met het dossier van Kuros? Gaat dit ooit publiek gemaakt worden als er niets mee gedaan is?

148

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

Waar nu de duikclub is gevestigd in de carrières van Lessines, in dat clublokaal aan de steengroeve: dat clublokaal was in de jaren '80 een soort lokaal waar de hogere klasse van extreem-rechts op regelmatige tijdstippen eens vergaderde. Ik heb deze info uit heel betrouwbare bron, ook is er info dat er een gewapende man de wacht hield. Dit lokaal is niet te zien van op straat. Wat mijn vermoeden nog vergroot dat extreem-rechts op de hoogte was van carrières de Lessines en dat de Golf van Aalst in die ene verlaten steengroeve ligt.

149

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

kenza, heb je al de cel Waals Brabant op de hoogte gebracht van je vermoeden? Lijkt me de enige manier om deze kwestie eens en voor altijd op te helderen.

150

Re: Volkswagen Golf GTI: 1985

De Cel Waals Brabant is ingelicht en ze zouden deze tip in het verleden ook een paar keer binnen gekregen hebben en de info lijkt te kloppen. Er is echter nooit verder onderzocht. Wat de carrières du Lessines nog een stuk interessanter maakt om eens te gaan duiken ter hoogte van het muurtje. Uiteraard niet in de put Cosyns maar de verlaten steengroeve waar de pomp staat te draaien.