1

Topic: Tinnen verjaardag

Tien jaar Bendevannijvel.com

Ik was het totaal vergeten maar begin deze maand "vierde" deze site zijn tiende verjaardag.

Ik zou jullie om de oren kunnen slaan met statistieken maar het lijkt me beter om iedereen eens te bedanken, dus:

Bedankt aan alle mensen die deze site bezoeken. Bedankt aan de 628 leden van dit forum die door het delen van info en discussie het verhaal levend houden en helpen om het allemaal een beetje duidelijker te maken.

Bedankt aan de 548 Facebook-vrienden, de 307 twitteraars en de 564 YouTube-volgers. Jullie helpen allemaal mee om deze site en het Bende van Nijvel-dossier bekend te maken aan het grote publiek.

Bedankt aan alle mensen die mij geholpen hebben met het maken van deze site ("ik ken niets van webdesign"). Bedankt aan iedereen die mij tips of verbetering heeft doorgegeven. Bedankt aan iedereen die mij als leek zo goed heeft geholpen. Zonder jullie zou deze site er nooit zijn geweest.

Bedankt aan mijn vrouw, mijn familie en vrienden. Die te vaak op de tweede plaats kwamen. 

Maar vooral een heel grote merci aan al die mensen (slachtoffers, advocaten, nabestaanden, journalisten, speurders, ...) die mij tijdens deze reis in vertrouwen hebben genomen en hun verhaal hebben verteld. Jullie hebben mij in staat gesteld om het mysterie van de Bende van Nijvel beter te begrijpen.

Als dank voor jullie vertrouwen, blijf ik verder gaan met deze site. Zodat zij die deze gruwelijke misdaden hebben begaan geen rust zullen krijgen. Zodat de waarheid hopelijk ooit aan het licht komt. Zodat we met z'n allen misschien een kleine bijdrage kunnen leveren in deze zoektocht.

Merci! Echt waar, merci!

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Re: Tinnen verjaardag

Hip! Hip! Hip!

En (weinigen zullen mij tegenspreken): een dikke, vette merci aan onze forumoprichter- en beheerder voor zijn vele inspanningen en uitstekend werk. Nu al jarenlang. Ben rules!

Re: Tinnen verjaardag

Een dikke chapeau aan jou, Ben, voor het jarenlange werk en de passie die je aan de dag legt om het dossier en deze mooie website en forum levende te houden. Zoals iedereen probeer ik mijn bescheiden steentje bij te dragen. Ik blijf dan ook zeker aan boord, zelfs als het schip af en toe eens zwalpt. smile Thumbs up!

Re: Tinnen verjaardag

We moeten jou bedanken, Ben, voor het blijvend actueel houden van dit onderwerp!

Met plezier blijf ik op afstand de evolutie volgen van deze website en zijn forum.
Dat beiden - vooral het Bende van Nijvel-onderzoek zelf - nooit moge en kan verdwijnen uit ons collectief geheugen...

Dus: voortdoen, Ben!

PS: Misschien beter/duidelijker/meer to-the-point om de ondertitel van de site, zijnde "De Belgische jaren van lood.", te wijzigen in: "Kwestie van de Belgische loden jaren levend te houden"?

Groeten,
Gendarm

5

Re: Tinnen verjaardag

Begin 1985 deed ik enkele maanden dienst als bewaker met hond op het terrein van de Overijse' Delhaize. Ik was niet meer aanwezig toen de moorden plaatsvonden, er gebeurde niets meer sinds 1983 en dus werd de bewaking opgeheven, kostte te veel !! Niemand heeft me ooit gevraagd naar mijn bevindingen of ervaringen, van justitie en onderzoekers al zeker niemand.

Daarom was het voor mij een opluchting om deel te kunnen nemen aan dit forum. Eerst schoorvoetend en hoe langer hoe meer met verbeten inzet. Mijn "huurlingen-hypothese" is hier het gevolg van.

Ik ben nu een gezapige zeventiger, dus Ben doe a.u.b. verder, ik ben er zeker van dat de jongere generatie ook een oplossing wil en zoekt voor het drama van de Bende van Nijvel! Uw forum is de enige begrijpbare kans voor hen.

Met alle respect Ben en zeer bedankt voor de mogelijkheden die je ons biedt.

6

Re: Tinnen verjaardag

Proficiat, Ben! En dank voor al het geleverde en uitstekende werk. En geef je vrouw maar een dikke kus in naam van ons allemaal. Want we moeten ook haar dankbaar zijn.

Re: Tinnen verjaardag

Proficiat Ben, deze website is een lovenswaardig project en ik heb enorm veel bewondering voor de tijd, energie en geld dat je hier hebt ingestoken.

Re: Tinnen verjaardag

Ben gefeliciteerd met tien jarig bestaan.

Re: Tinnen verjaardag

Gefeliciteerd met het 10jarig Bestaan van dit zeer informatieve forum

Re: Tinnen verjaardag

Tien jaar geleden dacht ik dat een website over de Bende van Nijvel een goed idee zou zijn om het onderwerp levend te houden en de vaak tegenstrijdige informatie te bundelen. Ik ken zelf wél wat van webdesign, dus heb ik even gedacht om er zelf een te starten. Maar zie, u was mij voor. smile

Bedankt voor al het werk - ik weet hoeveel uren er in zo'n project zitten. Hopelijk wordt de Bende van Nijvel toch ooit gepakt, zodat dit een geschiedenissite wordt in plaats van een nieuwssite...