71

Re: Nieuws

Forum

Het probleem met links die in een lijst staan (bv. de Wiki's) is opgelost.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

72

Re: Nieuws

Forum

Zoals velen al gezien hebben, zijn er een paar zaken aangepast aan het forum. Hieronder een overzicht:

  • Het lettertype;

  • Het blauw is vervangen door een 'rustiger' grijs;

  • De topic-titels die per post te zien waren, zijn er niet meer.

Ik zou via deze weg Jelle willen bedanken. Een forumlid dat deze aanpassingen heeft gedaan.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

73

Re: Nieuws

Forum

Even een kleine update naar aanleiding van de gebeurtenissen van de laatste dagen:

  • Ik heb verschillende aanwijzingen dat kenza ook de account van Dirty Harry heeft gebruikt om te posten op dit forum. Dit is in strijd met de forumregels en daardoor is de account van Dirty Harry permanent geblokkeerd. Kenza is hierover via mail geïnformeerd.

  • Het topic Volkswagen Golf GTI: 1985 is terug open.

  • Dit topic is ook zeer drastisch opgekuist. Dit om de focus terug op de inhoud te leggen: namelijk een VW Golf uit het dossier die nog steeds niet gevonden is.

  • De account van forumlid Tru Dat is naar aanleiding van een aantal ongepaste reacties en een eerdere waarschuwing tijdelijk (tot 1 januari 2016) geblokkeerd.

Hebt u vragen of opmerkingen? Dan kan u mij via mail bereiken » Contact

En voor iedereen die het vergeten is (ik val in herhaling):

  • Discussies gaan over een onderwerp niet over een forumlid.

  • Dubbele accounts zijn op dit forum verboden.

Het volledige boek met alle forumregels kan u hier lezen » Info

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

74

Re: Nieuws

Website

Om de grote hoeveelheid informatie die op de website staat toegankelijker te maken, ben ik begonnen met een inhoudelijke vernieuwing van de site. Het eerste hoofdstuk dat volledig klaar is, is 'Motief'. De vernieuwde pagina's kan je hier bekijken » Motief

Ik hoop dat het hierdoor gemakkelijker zal worden om informatie of artikels te vinden. Alle suggesties of opmerkingen zijn welkom via mail of het forum » Feedback

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

75

Re: Nieuws

Forum

De informatie over de CCC en de leden van de CCC is aangevuld op het forum. Om die informatie toegankelijker te maken, heb ik een apart onderdeel 'Terrorisme' gemaakt. Hier vind je topics over terrorisme in België en Europa tijdens de loden jaren » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

76

Re: Nieuws

Forum

Vandaag is er een nieuw onderdeel geopend op het forum: Slachtoffers. In dit topic komt een overzicht van alle slachtoffers van de Bende van Nijvel.

Ik heb er heel lang over nagedacht of ik dit topic zou openen. Uiteindelijk heb ik beslist om het wel te doen. Het is belangrijk om de slachtoffers van deze laffe terreur een plaats te geven op de website en het forum. De Bende van Nijvel heeft minstens 28 dodelijke slachtoffers gemaakt, hun namen mogen nooit vergeten worden zodat de bloedige feiten van de Bende van Nijvel een gezicht krijgen.

Ik behoud mij het recht om dit topic zeer strikt te modereren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

77

Re: Nieuws

Enquête

Vorige week heb ik een mail gestuurd naar alle leden van het forum. Voor degene die de mail niet hebben ontvangen, hier de inhoud en reden van de mail:

Meer dan 11 jaar geleden begon de website www.bendevannijvel.com en een paar jaar later werd het huidige forum toegevoegd. Ondertussen telt het forum bijna 650 leden, 1.616 topics en bijna 31.000 berichten en iedere dag komt er nieuwe informatie bij.

Om de werking van het forum te beoordelen en te verbeteren, hebben we een kleine enquête gemaakt. De enquête is anoniem en het duurt slechts een paar minuten om ze in te vullen.

Dankzij jullie mening kunnen we het forum verbeteren. Bedankt!

Vul hier de enquête in » drive.google.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

78

Re: Nieuws

Forum

Vorige week heb ik geprobeerd om de forumsoftware te updaten. Deze update was echter mislukt waardoor het forum een aantal dagen onbereikbaar was. Vandaag is de update gelukt en zou het forum terug zonder problemen moeten werken. Geef gerust een seintje als je toch problemen tegen komt.

Onze excuses voor het ongemak.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

79

Re: Nieuws

Dienstmededeling

Er waren de afgelopen uren problemen met inloggen op het forum. Dit kwam vanwege de grote hoeveelheid bezoekers die de website bezochten. De servers konden dit niet aan waardoor de webhosting een aantal technische ingrepen moest doen. In principe zouden deze problemen nu opgelost moeten zijn.

Waarschijnlijk zullen jullie gemerkt hebben dat ik de laatste dagen niet actief ben op het forum en ook geen nieuwsberichten plaats. Jullie hoeven niet ongerust te zijn, ik heb gewoon een slecht geplande week vakantie. smile

Moesten jullie een dringende vraag hebben, gelieve mij dan niet te mailen (ik lees geen mails van deze site) maar mij een bericht te sturen via de Facebook-pagina van deze site (zie de link onder dit bericht).

Tot gauw!

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

80

Re: Nieuws

Dienstmededeling (vervolg)

Terug thuis. Dit staat er de komende dagen op de planning:

  • Alle nieuwsberichten van de afgelopen dagen op de site plaatsen. Alle berichten over Christiaan Bonkoffsky zal je in dit nieuwsdossier kunnen lezen » Nieuws

  • Reageren op de meer dan 200 mails die in mijn inbox zitten. Ik vraag dus een beetje geduld; als je hebt gemaild en niet direct antwoord krijgt, is dit normaal.

  • En het forum een beetje opkuisen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube