Topic: Outside the box

Wat als de killer niet een mannetje maar de leider was? Diegene die alles plande maar eens wou meedoen met de "fun". De killer schoot op alles dat bewoog omdat hij een bril moet dragen en alleen nog iets ziet bewegen van ver  en dat hij wist dat hij mocht neerknallen want daarvoor had hij een goed wapen, stond alleen de ingang te bewaken, veel raken en weinig moeite. Alleen in een land als België kan een advocaat van een topgangster (Haemers) die zelfs hele onderzoeken heeft laten verwijderen uit zijn strafdossier, daarna procureur worden. Ik weet zelfs dat de vroegere commissaris in Londerzeel zo corrupt was als hij groot was, mss dat ze daar de frequenties haalden die de politie gebruikten. In Dendermonde zat echt een mol en zelfs Europol werd betaald door hen.

Re: Outside the box

Kan je die aantijgingen ook hard maken?

Servo per Amikeco

Re: Outside the box

wilt ge eens een ritje tot bij hem thuis maken? Dan moogt gij de foto's nemen als ik aanbel, dan zie je als hij een bril draagt. Het hard maken is moeilijk, want dit zijn dingen die ik heb opgevangen als klein kind. Ik weet wel nog mensen met naam en 1 met adres die samenwerken tot op de dag van vandaag. Ik ken zelfs een van de bedrijven waar ze mee samenwerken, een vleesverwerkend bedrijf waar ze voor douanezegels gebruiken om vanuit een nog lakser land vanalles het land in te smokkelen.

Tussen mijn 4 a 8 jaar alleen al ben ik zeker 1 keer naar de politie willen gaan maar toen betaalden ze zelfs alles in een straal van 50 km rond de gemeente waar ik woonde. De laatste keer dat ik mijn verhaal deed was bij Willie Piessens ook weer in Londerzeel waarna ze mij weer begonnen te drogeren op mijn toenmalig werk. Ze zijn al zo lang met mij bezig dat ik 0 vertrouwen heb in de politie, met recht en reden. Ze proberen mij telkens met wisselend succes in de psychiatrie te krijgen want iemand die zot is word toch ni gelooft en mijn grootvader had dezelfde "ziekte". Komt daarbij eens dat ze mij al sinds mijn jeugd langs alle kanten hard-drugs geven om er voor te zorgen dat ik alles vergeet.

Re: Outside the box

Geef mij een geweer, en drilboor en een bijl en je krijgt de killer op een plateautje van mij, alleen spijtig dat ie zo niemand kan verraden.

Re: Outside the box

Ze hebben mij gevraagd om eens een beetje te ordenen wat ik weet.

  1. In de zone AMOW zit zeker 1 speurder, rechercheur R. [Moderatie: naam afgekort] die de zoon is van een van de leden van de bende.

  2. In Kapelle-Op-Den-Bos is er een vleesverwerkend bedrijf [Moderatie: naam gewist] waar donderdagsavond veel rare zaken gebeuren, ze hebben zelfs een dubbele boekhouding.

  3. De advocaat van Haemers waar ik het over heb is procureur De Clercq uit Steenhuffel.

  4. De meeste van de uitwassen zoals de betrokkenheid van de gewezen koning, geloof het maar maar dan mogen ze niet filmen.

  5. Mijn familie langs moeders kant word al meer dan 30 jaar gevangen gehouden in een kooi door die mannen en hun kennissen.

  6. Zij durven niks doen omdat ze vrezen voor het leven van hun kinderen.

  7. Eerlijk gezegd of jullie mij geloven of niet, ik sta volgende week bij een psycholoog en ga daar hetzelfde vertellen want niemand durft er echt tegen beginnen uit vrees voor wraakacties want ze zijn heeeeeeeeeeeeeel groot geworden en ze waren al te groot om te beginnen.