121

Re: Christiaan Bonkoffsky

Is Moorselbaan 120 het correcte adres? Dan woonde hij op minder dan 100m van Nietsimpel... Wat ons tot de vraag brengt: wie heeft druk uitgeoefend op webmaster Ben om Nietsimpel van dit forum te verbannen? Andere forumleden? Of heeft cel waals brabant hier een hand in?

122

Re: Christiaan Bonkoffsky

ctrix wrote:

De meest rechts is Luc Bonkoffsky. Lijkt die nu niet op Nr 23?

Foto van '74, hij zou daar dus een jaar of vijftig moeten zijn wat me wel mogelijk lijkt. Is natuurlijk de vraag, of hij de persoon is die werd neergeschoten in Aalst tijdens de vlucht ... Is er informatie over hoe en wanneer hij werd begraven/gecremeerd?

123

Re: Christiaan Bonkoffsky

Eric Donkaew wrote:

Pools, volgens zijn ex-vrouw.

Zoals Pilarski dus, en zoals de slachtoffers juweliers in Anderlues.

124

Re: Christiaan Bonkoffsky

Zeg jongens, de wildste speculaties zijn hier niet meer bij te houden... Misschien toch wat meer reserve inbouwen om het forum functioneel te houden?

125

Re: Christiaan Bonkoffsky

Dan beperk ik me vandaag even tot de tamste speculatie. smile Bende van Nijvel = Drie Bonkoffsky’s met wat opruimhulp van Pilarski. Geen politieke dimensie. Misschien wel een familievete die een aantal slachtoffers in Aalst verklaart.

126

Re: Christiaan Bonkoffsky

Beste Trojaans Paard van deze site, dit geloof je toch zelf niet?

127

Re: Christiaan Bonkoffsky

Drie Bonkoffsky's, dat zou volgens mij ook best wel kunnen. Eentje ervan wordt neergeschoten in Aalst, en overlijdt 2 maanden later aan zijn (thuis verzorgde) verwondingen ...

128

Re: Christiaan Bonkoffsky

De rol van Patrick ... vind ik ondanks alles maar bedenkwaardig. Dat in elk geval. Verder lijkt L. Bonkoffsky wel op foto nr. 23. Een familie gaat ook sneller zwijgen, vooral voor elkaar. Patrick is de laatste die overblijft en hoeft niet langer voor een ander (van zijn familie) te zwijgen en is bereidt te praten; dan wel als spijtoptant ...

Re: Christiaan Bonkoffsky

Kalmpjes aan hoor mensen. Ziehier al nieuwe informatie die alles een beetje terug in perspectief brengt:

In 2000 werden een speekselstaal en vingerafdrukken afgenomen van C.B. Maar die vertoonden geen overeenkomst met de vingerafdrukken uit het dossier, vertelt Geens. In 2017 werd genetisch materiaal afgenomen, maar ook nu werd geen overeenkomst gevonden.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Nog even en de servers slaan weer op tilt. De fantasie doet dat al, volgens mij. Ik zie geen enkele reden om van de Bende van Nijvel nu een familieonderonsje van de Bonkoffsky's te maken. Laat die mensen toch met rust. Die moeten intussen toch al een bloedhekel aan hun achternaam hebben.