Re: Christiaan Bonkoffsky

club_le-happy-few wrote:

Is er inmiddels al meer info over café in Erembodegem dat mogelijks samenkomstplek was van bende?

Ik denk dat dit een zeer moeilijke opdracht is om dit te weten te komen! Heb wat info proberen zoeken:

  • Cafe de Grot

  • Nieken van Mol (Leuvestraat)

  • Cafe Tmuizeke

  • Cafe Omego

Wel volgens mijn info waren er vroeger in die tijd in Erembodegem wel 2 à 3 cafe’s per straat, waarvan er nu niet veel meer van bestaan. Mocht iemand bijkomende info hebben! Ook zou het kunnen dat ze vaak samenkwamen in de kantine van de schietclub te Erembodegem die gelegen was in de Termurenlaan. Het is natuurlijk gissen in het donkere welke kantine/cafe ze gebruiken als ontmoetingsplaats.

262

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hmm bizar. Ik ben verteld door mensen in de Langestraat dat hij daar al geruime tijd woonde. Ik ga morgen eens een kijkje nemen

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat ook raar is als ‘dakloze’ het mooie leventje die hij kan aannemen... Flessen champagne aankopen, restaurant bezoeken. Geen wonder dat al het geld vanop Bonkoffsky's rekening zoek is. Heb toch wel vermoedens dat CVDS meer weet!

Re: Christiaan Bonkoffsky

Candiru wrote:

Op 19 oktober 2015 woonde "de dakloze" Chris Van Den Steen nog steeds in de Moorselbaan in het huis van Chris Bonkoffsky. Opmerkelijk is dus dat hij (CVDS) zelfs 5 maanden "na" het overlijden van Chris Bonkoffsky toch nog op dat adres kon blijven wonen

Is het niet mogelijk dat Bonkoffsky dit huis huurde en dat CDVS de huur heeft overgenomen?

265

Re: Christiaan Bonkoffsky

Zo dakloos was deze CVDS blijkbaar niet. Ik lees net dat hij antwoord op iemand zijn vraag, en hij schrijft op 1 september 2015 (nog geen 4 maanden na het overlijden van Bonkoffsky) dat hij eigenaar is van een taverne/frituur. Een "zogezegde dakloze" met geld dus! En hij heeft ook blijkbaar alle dagen "ZIN in GIN", de alcohol vloeit rijkelijk alle dagen ...

266

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ofwel is de dakloze iemand die onder de radar wil verdwijnen wegens ... en moeilijk zijn oude levenswijze kan opgeven. Maar dakloos of niet, je kan nergens wonen zonder ingeschreven te zijn bij de burgerlijke stand van de gemeente/stad. Tenzij iemand hem 'undercover' laat wonen .

Re: Christiaan Bonkoffsky

"Dakloze" betekent niet dat iemand geen geld heeft. Als iemand door zijn vrouw op straat wordt gezet, is hij ook dakloos. Daarom is die persoon nog niet per definitie arm.

268

Re: Christiaan Bonkoffsky

Op 14 mei 2015 post Chris Van Den Steen op zijn Facebook:

"bij deze wil ik jullie het overlijden van mijn huisgenoot mededelen,Christiaan bonkoffsky. rust in vrede mateken".

Een copy paste van deze tekst had al iemand gepost op een van de vorige pagina's. Op zijn mededeling van dit overlijden kwamen de gebruikelijke reactie van "sterkte" enz. Vier dagen geleden poste een vrouw het volgende op zijn mededeling:

"Heb jij het nu over één van de vermeende moordenaars? Schandalig!"

12 minuten later post CVDS als reactie op deze vrouw:

"seg juffrouw de ramptourist ... is twee jaar geleden ... en ja in 2015 was da mijnen huisgenoot ... problemen mee??? achterlijk wijf!!!"

Nadien, ook op 12 oktober 2017, volgen er nog enkele andere reacties zoals "Moet wrs raar zijn voor u nu.." en ook "OMG" en als laatste "Hou u vast, je zou wel eens kunnen opgeroepen worden voor een verhoor."

CVDS is er duidelijk niet mee opgezet dat er vragen/opmerkingen gesteld worden over "zijnen huisgenoot" van toen ...

Re: Christiaan Bonkoffsky

Zit meer achter zoals ik al zei.

270

Re: Christiaan Bonkoffsky

Kent iemand de exacte locatie van de kajakkende Bonkoffsky? Kan belangrijk zijn i.v.m. een tip die ik onlangs kreeg.