Re: Christiaan Bonkoffsky

Dat is geen slag, dat is een zekerheid.

312

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wie hier beheerder is, kan toch het e-mailadres nagaan van Niet Simpel, of wie Kenza ook bedoelde?

kleur wrote:

Er zou sprake zijn van schaduwing van het huis waar hij zijn laatste jaren heeft doorgebracht. Buren zouden hinder ondervinden. Mensen die meer informatie trachten te zoeken zouden nog steeds door politie worden tegengewerkt, bedreigd, geïntimideerd ed.

Wie of wat zijn de bronnen? In deze tijd kunnen er heel wat indianenverhalen zijn. Als dat wel zo is, is dat zeer interessant. De wijkagenten op rechteroever zijn er trouwens gekomen na overlast rondom de Varkensmarkt, lijkt me niets te maken te hebben met Bonkoffsky.

313

Re: Christiaan Bonkoffsky

HLN heeft juist beelden geplaatst van een wandelende Bonkoffsky » Nieuws

314

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat de huisgenoot van Bonkoffsky betreft: CVDS heeft zoals zovelen in zijn jeugd wat stomme keuzes gemaakt en/of pech gehad en kwam zonder woonst te zitten. Het is een joviale gast die graag feest en iets drinkt en zodoende ook veel mensen kent. Carnaval verbindt de meeste Aalstenaars wel. Bonkoffsky woonde alleen en bood hem onderdak aan. Of de frituur van hem is weet ik niet, maar zijn moeder is de bazin. En hij is daar inderdaad een tijd geleden wat méér gaan werken om z'n leven wat terug op de rails te krijgen waarschijnlijk.

315

Re: Christiaan Bonkoffsky

Poseur wrote:

HLN heeft juist beelden geplaatst van een wandelende Bonkoffsky » Nieuws

Hij zwemt in die kogelvrijvest. Serieus vermagerd? Zou dat de theorie van de drankenlap bevestigen? Nu hopen dat een getuige de 'wandel' kan herkennen...

Re: Christiaan Bonkoffsky

De Reus is de ene keer door getuigen omschreven als iemand die eruitzag als een body builder, de andere keer als groot maar niet dik. Bonkoffsky is eerder in de pers door bekenden omschreven als een lange smalle. Ook alle foto's, zowel de oude als de jonge, laten een lange smalle zien. Behalve de lengte lijkt er dan ook geen fysieke overeenkomst met de Reus, voor zover de getuigen het juist hebben. Het gezicht van Bonkoffsky vind ik te alledaags om echt aan de robotfoto te koppelen. Ik had ooit een buurman die sprekend op hem leek. Op de foto's van de jaren tachtig draagt hij trouwens een vierkanten bril met een licht montuur (niemand opgevallen?), terwijl de Reus een zwart montuur zou hebben gedragen...

317

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat betreft het verbindingstukje tussen de glazen, valt ook op dat de bril die Bonkoffsky draagt op de meeste foto's die beschikbaar zijn, eerder aanleunt bij dat op robotfoto nr 17. Ik houd er wel rekening mee dat dit een detail is; en dat mogelijk een getuige op een moment van angst, daar nu niet meteen de aandacht aan gaf.

318

Re: Christiaan Bonkoffsky

kleur wrote:

Is recente aftreden van enkele politici toeval?

  • Laurette Onckelinx

  • Joelle Milquet

  • Turtelboom

Overlijden bekend criminoloog uit Gent? Autopech Vermassen?

Beetje serieus blijven hé.

319

Re: Christiaan Bonkoffsky

Heeft er iemand al eens aan gedacht dat Chris Chocotoffsky hier waarschijnlijk ook op het forum gezeten heeft? Het is misschien interessant om daar eens naar te zoeken. Misschien posts over Groep Diane.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Eigenlijk moeten we niet ver meer zoeken. Wie dat denkt dat Christiaan Bonkoffsky er niets mee te maken heeft gelooft nog in Sinterklaas.

  • Sprake van een reus met visserhoedje en bril. Bonkoffsky droeg in zijn vrije tijd vaak een visserhoedje en had een bril.

  • Link met Groep Diane en rijkswacht. Bonkoffsky zat bij de vroegere Groep Diane en Rijkswacht

  • Had toevallig vrij tijdens overvallen Bende van Nijvel

  • Dronk graag. Wat verklaart dat het kon dat hij zich lazarus zoop (stress) en zo op alles schoot wat bewoog (bewegende reclamepanelen, auto's, mensen, ...).

  • Was carnavalist, verkleedde zich graag. Daarom carnavalsmaskers als cover gebruikt.

  • Wapens door spelende kinderen gevonden in Osbroek (achter Delhaize). De schietclub waar Bonkoffsky vaak vertoefde in de Termurenlaan te Erembodegem lag op een steenworp van het Osbroekpark

  • Meerdere mensen in het complot. Groep mensen uit de streek van het Aalsterse. Groep mensen uit de streek van Nijvel. Dit verklaart de muziekaanvraag bij radio Amigo voor 'de bende van Hofstade' (startsein voor de mensen uit Aalst).

Even ter zijde ook had ik ooit ergens gelezen dat er ergens in Erembodegem een safehouse zou geweest zijn, kan iemand dit bevestigen?

Ik denk dat er echt teveel elementen richting hem wijzen.