Re: Christiaan Bonkoffsky

zenga wrote:

Een klein beetje maar. smile Ergens op dit forum staat er dat Trojan Nietsimpel een paar keer heeft ontmoet (hoewel ik vroeger dacht dat beide dezelfde persoon waren). Niet simpel werd gebanned omdat hij de verpersoonlijking van een pain in the ass was als ik het mij goed kan herinneren. De forumbeheerder was daar redelijk transparant in, en op dat moment denk ik niet dat de meeste reguliere posters daar een bezwaar tegen hadden.

Alhoewel zowel Niet Simpel als Trojan af en toe niet te volgen zijn, lees je tussen regels toch waardevolle informatie. En ach, VPN erop en gaan maar weer simpel toch.

Mr. Kite wrote:

Het zou interessant zijn mochten we deze nieuwe beelden van Bonkoffsky kunnen vergelijken met de reportage die al in een ander topic is aangehaald. In deze beelden komt een groot figuur van de rijkswacht al stappend in beeld rond: 2:14 - 2:18 en 2:33 - 2:38 » YouTube

Zelfde filmpje roep wel meer vragen op, maar blijf het niet herhalen.

342

Re: Christiaan Bonkoffsky

Mr. Kite wrote:

Het zou interessant zijn mochten we deze nieuwe beelden van Bonkoffsky kunnen vergelijken met de reportage die al in een ander topic is aangehaald. In deze beelden komt een groot figuur van de rijkswacht al stappend in beeld rond: 2:14 - 2:18 en 2:33 - 2:38 » YouTube]

Op de dag van Aalst had hij een gebroken voet (echt of niet), hij had ziekteverlof. Dan lijkt het mij onmogelijk dat hij daar in uniform staat de dag nadien.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Poseur wrote:

HLN heeft juist beelden geplaatst van een wandelende Bonkoffsky » Nieuws

Hij wandelt bijna zoals een snelwandelaar.

Er achter komen wie de eigenaar is van nietsimpel@telenet.be is wel een stuk makkelijker dan er achter komen wie er achter een gmail of hotmail zit. Aangezien dat mailadres is gekoppeld aan een betalende klant...

Re: Christiaan Bonkoffsky

Lijkt me op die foto iemand anders, maar ook indrukwekkend figuur.

Re: Christiaan Bonkoffsky

zenga wrote:

Op de dag van Aalst had hij een gebroken voet (echt of niet), hij had ziekteverlof. Dan lijkt het mij onmogelijk dat hij daar in uniform staat de dag nadien.

Er van uitgaande dat hij fysiek in Aalst heeft meegedaan, hoor andere geluiden.

346

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hier schrijft "Niet Simpel":

Verhaaltjes van moeder De Gans, noem ik dat.

Ik Google deze voor mij ongekende uitdrukking, zoekterm: "Verhaaltjes van moeder De Gans" met aanhalingstekens. Google leert me dat blijkbaar nog ooit iemand die uitdrukking gebruikt als reactie op een artikel over Siegried Bracke. Ik open die pagina en zie dat een persoon uit Aalst dit ooit heeft gezegd. Dat is wel heel toevallig. Verder leert me dat deze persoon nog leeft. Facebook geeft nog wel interessante hits, maar dat heeft geen nut. Einde discussie, toch?

347

Re: Christiaan Bonkoffsky

Of hij kan mee gedaan hebben of niet hangt eigenlijk af van hoeveel man er meegedaan hebben aan de overval in Aalst. Er zijn getuigen die spraken van een vierde man. Volgens David Van de Steen zou Bonkoffsky de schutter geweest zijn die aan die ingang van de parking stond. Mogelijk is hij dus zelfs het warenhuis niet eens binnengegaan en is hij dus daarom niet door de mensen binnen als de reus herkend. Dat gezegd zijnde, het de meeste doden vielen op de parking. Dat houdt dan wel weer in dat er minstens een man langs de Osbroek naar een tweede wagen zou gevlucht moeten zijn.

348

Re: Christiaan Bonkoffsky

Je hebt de indruk dat die vest te groot is omdat de zijkanten ervan niet vastgemaakt zijn. In het filmpje ziet het er naar uit dat er geen gevaar meer was voor de interventie.

De aangehaalde persoon in onderstaand filmpje is een agent van de gemeentepolitie, geen Rijkswachter » YouTube

349

Re: Christiaan Bonkoffsky

Nog een filmpje » YouTube

Verkleed als vrouw! Eerste maal: 4:59, en daarna: 5:37. Lengte, neus, snor en kin lijken mij overeen te komen. Sigaret, maar geen bril. Zijn er foto's en profile? Hij lijkt een zeer specifieke neus te hebben.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Trebort wrote:

Zijn er foto's En profile? Hij lijkt een zeer specifieke neus te hebben.

Deze » Forum