361

Re: Christiaan Bonkoffsky

Trebort wrote:

Met witte pruik ja. Dit is alleen maar een veronderstelling!

Heeft inderdaad geen bril, maar het lijkt me sterk dat dit Bonkoffsky is omdat je hem verder in 't plat Aalsters hoort praten, terwijl hij een geboren en getogen Dendermondenaar zou zijn.

362

Re: Christiaan Bonkoffsky

In die tijd woonden Rijkswachters ook in een soort buildings waar ze bijna gratis mochten wonen. Met hun vrouw en kinderen. Als ze stout waren werden ze botweg overgeplaatst van Arlon naar De Panne. Maar voor de rest kwamen ze niks te kort. Bonkoffsky zijn pa was militair, wat verklaart dat Bonkoffsky al op jonge leeftijd met drank en wapens in aanraking kwam.

Wat ik raarder vind is hoe die drie jongeren aan een magneet van pak 300 kg raakten? En dan ook nog plots laat ons zeggen die kisten opvisten. En die ergens in een tuinhuis wegstopten. Ik vind het ook spijtig voor Eddy Vos. In 2010 was ik erbij. Wat ze deden is met duikers met een koord ongeveer 150 meter aftasten, geen cm moet er gemist zijn. In die 150 meter. 

Lui als Lionel Ruth gaan achtereen niet meer in de ordediensten thuishoren. Misschien is het beter om dergelijke lui op vervroegd pensioen te sturen. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Via crowdfunding zou je die bv. de hort op kunnen sturen. Als ik je maar niet meer zie! Ga gewoon met ons geld naar Monaco, no problem. Zuip het op of ga naar de hoeren. Maar blijf van onze spullen af.

363

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat de Stock Americain betreft keeg ik ondertussen deze info: de Stock Americain werd gekocht door de firma C&P partners welke kan gelinkt worden met extreem rechtse individuen.

364

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat is een extreem-rechts individu?

365

Re: Christiaan Bonkoffsky

Geen idee. Ik heb gewoon verbatim de info gepost die ik heb gekregen.

366

Re: Christiaan Bonkoffsky

Nog een bedenking/vraag: In acht genomen dat hij in het dossier stond als verdachte, werd er onderzoek gedaan naar de doodsoorzaak of is het in het belang van bepaalde mensen dat wij dat gemakkelijkheidshalve toekennen aan overmatig drankgebruik?

367

Re: Christiaan Bonkoffsky

Misschien heb 'm zijn daar doodskophoed gekocht? Ook met carnaval zijn er leukere dingen om op je kop te zetten me dunkt. Als ik iemand met zo'n hoed tegenkom gewoon op straat, dan loop ik er in een grote boog omheen. Ik doe dat al dik 40 jaar. Dat is me nog nooit slecht bekomen.

Sommigen, niet iedereen, liep in Auschwitz ook zo rond. Als Bonkoffsky die piratenhoed zou achterwege gelaten hebben, zou hij er nu niet zo begaaid bijgelopen hebben.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hallo, ik heb Marc Van Damme naar de foto laten kijken. Hij is erg formeel. Dit is niét Christiaan Bonkoffsky. Mij lijkt het wel degelijk Madani Bouhouche te zijn. Dit is ook de typische BOB-look van de jaren '80, met dat holster om de schouder.

369

Re: Christiaan Bonkoffsky

Inderdaad, typisch BOB uit de jaren '70 / '80! Spaarzaam bureel gedeeld door 3/4 man en de blufferige hautaine houding tegenover de rest van de wereld! Ik kan er geen Bonkoffsky in herkennen! Ter vergelijking: Amory was een kop kleiner dan ik en ik meet 1,85 m .

Re: Christiaan Bonkoffsky

Columbo wrote:

Wat ik raarder vind is hoe die drie jongeren aan een magneet van pak 300 kg raakten? En dan ook nog plots laat ons zeggen die kisten opvisten. En die ergens in een tuinhuis wegstopten.

Die 300kg gaat niet over het gewicht van de magneet, maar over het trekvermogen. Dat kan je gewoon hier kopen » www.magnetarvismagneet.nl | www.bol.com/

Onze neodymium magneten zijn zeer krachtig en kunnen met een hoge snelheid tegen ijzeren voorwerpen aanschieten als ze hierbij in de buurt komen. Hier wil je absoluut niet je vingers tussen krijgen. Bij de sterkere magneten in ons assortiment is het zelfs mogelijk dat het je vingers kan verbrijzelen,breken of blaren kan veroorzaken mochten je vingers er tussen komen. Ga dus altijd voorzichtig om met de magneten, het gebruik is op eigen risico.

Er mag dus waarschijnlijk een redelijk laag slib op liggen en het materiaal wordt dan alsnog aangetrokken door de magneet. Een duiker zal waarschijnlijk niet liggen wroeten in het slib. Niet elke kleine scheet is een complot.