341

Re: Theorie van speurneus

Ik weet niet of hij betrokken is maar c.b. past perfect in het plaatje van rancuneuze gestrafte rijkswachters.

Re: Theorie van speurneus

Het kan zijn dat er voor die opleiding cia en mossad technieken geleerd werden.

En die drugs for weapons operaties hebben er ergens ook mee te maken maar volgens mij niet rechtstreeks.

Door de link met cia kunnen ze natuurlijk verwarring zaaien en complottheorieën voeden.

Het zou wel eens chantagespelletje kunnen zijn van onze 2 rijkswachters en onze fransman.

Personeel bestaande uit ex rijkswachters en gangstermilieu.

Wie zwijgt bliijft leven (de staerke), wie aanstalten maakt om te praten wordt geliquideerd (louvaert, haemers, smars,...)

Finné wist teveel over de financiering en moet er ook aan geloven.

François in tang vd mafia / bou & beijer.

Beijer & Bouhouche hadden al plannen voor de inno die mislukten. Was pure chantage niets politiek.
Doen ze achteraf nog eens over met delhaize omdat delhaize-baas in het vaarwater van onze fransman zit.

343

Re: Theorie van speurneus

howitzer wrote:

Ik vraag me soms af, als hier een lid van de bende dit forum zou lezen dan moet die toch achterover vallen (van het lachen) van alle complot theoriëen die hier worden gelanceerd of besproken.

Ik ben géén lid van de Bende, en ik moet af en toe toch ook eens goed lachen hier. :-)

344

Re: Theorie van speurneus

Tja, maar ik moet wel zeggen dat het tegenwoordig meer op mijn zenuwen dan op mijn lachspieren werkt.

345

Re: Theorie van speurneus

De amusementswaarde is gewoon top.
Jammer voor de slachtoffers dat hier zoveel onzin opstaat.
Tja moderatie noemen ZE dat . Ik noem het correcte mensen wegjagen en met de sukkels doorgaan om de tunnel visie te versterken.succes...

Re: Theorie van speurneus

Tru Dat wrote:

De amusementswaarde is gewoon top.
Jammer voor de slachtoffers dat hier zoveel onzin opstaat.
Tja moderatie noemen ZE dat . Ik noem het correcte mensen wegjagen en met de sukkels doorgaan om de tunnel visie te versterken.succes...

Jammer Tru Dat, altijd een gerespecteerd formlid maar nu alleen negativiteit. Jammer.

Quote Tru Dat heel lang gelden:

Bedankt Ben dat je deze site onder de aandacht brengt en op zeer serene wijze blijft beheren. Ik heb besloten te registreren omdat al je inzet toch wel een pluim verdiend. Het beheren van deze site kost je uren en uren vrije tijd welke je belangeloos opofferde en nog steeds doet. Ik wens je veel succes en hopelijk kan deze site mede met alle leden bijdragen tot een oplossing van deze onmenselijke daden komen. En voor de mensen die iets weten hoe klein ook , voor zwijgen heb je geen alibi! Great job! keep up the good work!

347

Re: Theorie van speurneus

Dat is inderdaad lang geleden...
Als je merkt dat mensen die de waarheid schrijven een ban krijgen en de onzin mag blijven staan dan klopt er iets niet...
Sorry van gemanipuleerde fora waar teksten gewist en verplaatst worden door de moderator om beter in het plaatje te passen moet ik niets hebben . Dat is manipulatie!!!

Re: Theorie van speurneus

Tru Dat wrote:

Dat is inderdaad lang geleden...
Als je merkt dat mensen die de waarheid schrijven een ban krijgen en de onzin mag blijven staan dan klopt er iets niet...
Sorry van gemanipuleerde fora waar teksten gewist en verplaatst worden door de moderator om beter in het plaatje te passen moet ik niets hebben . Dat is manipulatie!!!

En dus hebben we ook formleden nodig zoals jou voor de kwaliteitsbewaking, met scherp to the piont gestelde vragen. En die bans, we weten toch wel wie

349

Re: Theorie van speurneus

Schieten op de boodschapper (of beheerder) is een makkelijke en veel gebruikte manier om de eerder genoemde te beschadigen.  Vooral als het inhoudelijk weinig is gestoffeerd.  Fear, uncertainty, doubt.

Als dat dan ook nog gepaard gaat met de nodige scheldpartij (sukkels - tunnelvisie - ...), dan verlies je alle geloofwaardigheid.  Iets wat helaas schering en inslag is geworden.

Die tendens om het Bende van Nijvel-dossier te minimaliseren tot gefrustreerde rijkswachters, sterkt mijn vermoeden dat sommigen zenuwachtig aan het worden zijn, nu er een barst zit in het lange termijn plan naar totalitarisme.

Zonder terreur en angst gaan de zaken in een aantal sectoren, behoorlijk bergaf. 

Dus ...

Re: Theorie van speurneus

Erg jammer dit is een goed voorbeeld alsof het minimaal is als je overtuigt bent van het banditisme spoor, de complotdenkers zetten constant de andere leden voor gek als simpelen. Het is al erg genoeg 28 doden, respecteer gewoon anders denkenden,minimaliseer ze eens niet tot 0. Ik geloof niet in de complotten, de CIA, de Mossad, maffia, enz. Maar 1 ding ik respecteer ieder zijn theorie. Daar hebben sommige moeite mee dat ook te doen. Help elkaar waar het kan discusseer maar met respect of reageer anders niet! 28 doden vreselijk.