1

Topic: Getuigenis Vemkeriky

Op twitter post er een account onder de naam "Vemkeriky" informatie die met de bende gelinkt lijkt.

Het lijkt alsof persoon van heel nabij, als getuige, informatie zou verkregen hebben.

Uiteraard onduidelijk of het om fantasmen of waarheidsgetrouwe feiten gaat. Persoon beweert reeds contact te hebben opgenomen met het gerecht.
Persoon kwam overigens reeds vòòr recente nieuwsfeiten af met verhalen rond bende.

Kan hier misschien nuttig zijn, dus ik post het. Je weet nooit wat het oplevert.

Zie https://twitter.com/Vemkeriky

2

Re: Getuigenis Vemkeriky

Copy paste


Vemke @Vemkeriky 30 okt.

B.v.N: zegt men wordt niet gemanipuleerd. Waarom beweert men dan d. zij nog op gouden tip wachten, zij hbbn naam+uitleg sinds 1ste overval!
0 antwoorden 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 25 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Delie liet oranje R4, in moord op Aldo Morro, omwisselen omdat die vol springstoffen, wapens en cocaïne zat in dubbele bodem en wanden.
1 antwoord 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 25 okt.

Speurders zoeken gouden tip. Hebben ze van mij al gekregen in 1983/84/85 etc.. Max Delie is een bendelid v. Nijvel, maar wordt afgeschermd.
2 antwoorden 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 24 okt.

De zoveelste procureur die e. negatief besluit neemt in de rechtsgang v. moorddossiers, tot poging tot- en moorden seponeren! Moet bekeken!
0 antwoorden 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Het manneke met fiets op de parkingDelhaize is door een vrouw beschoten.
1 antwoord 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Vermassen weet minder van de bende v. Nijvel dan ik. Ik heb het meegemaakt vanaf dag 1! Er waren ook vrouwen in de overvallen betrokken.
5 antwoorden 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.

Naam van ‘de Reus’ van de Bende van Nijvel duikt al in 1999 op in Bendedossier  http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171021_03145490 … via @nieuwsblad_be
1 antwoord 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @demorgen

De reus was vriend van Max Delie, allebei bende v. Nijvel. Delie ook nog andere zware misdaden: zie zaak Dutroux, cocaïnehandel, prostitutie
1 antwoord 3 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.

De Reus werd 17 jaar lang met rust gelaten http://www.dm.be/s/axcf2c526/27TZhk … via @demorgen
1 antwoord 1 retweet 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @demorgen

Ik ken niet alleen de bende van Nijvel, maar nog zoveel andere zware onopgeloste misdaden! Ik geef de juiste tips, politie klasseert.
1 antwoord 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @demorgen

In 1983-85 heb ik aangifte gedaan mt naam erbij, de gouden tip! Waarom gelooft men mij niet en Vermassen wel,  jaren later! Ik word miskend!
2 antwoorden 1 retweet 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 23 okt.

Jef Vermassen: "Ik kreeg een anonieme brief van lid uit Bende van Nijvel" http://www.dm.be/s/ax45b3645/2gdMzc … via @demorgen
1 antwoord 1 retweet 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Mijn aangiftes bij politie dateren 1983-85, van enkele dagen na 1ste overval!
En herhaaldelijk overal heb ik tips gegeven, tot bij de top.
0 antwoorden 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Robotfoto's : die m. zonnebril, hoedje, en regenjas en de fotO m. bivakmuts!
Ik was getrouwd met Delie, en heb het v. 1ste sec. meegemaakt !
2 antwoorden 4 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 23 okt.

VTM: gouden tip is al kort na de 1ste overval gegeven aan de politie v. Brasschaat door mij "Max Delie is ene v. de bende v. Nijvel!"
1 antwoord 3 retweets 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 23 okt.

VTM: Bende v. Nijvel: slachtoffer getuigt, bleek broer van dader... waarom niet meteen zeggen dat het broer is? Hij heeft niemand verloren!
1 antwoord 2 retweets 5 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.

Jef Vermassen/doss. bende v. Nijvel. Ik heb hem om hulp gevraagd tg de bende, ook tg doss. Dutroux, tijdens mijn echtscheiding, hij weigerde
0 antwoorden 3 retweets 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.

Hoe durven de onderzoekers beweren dt de getuigenis over de Rijkswachter de enige bruikbare tip is. VTM speelt hier in mee! Zij weten beter.
0 antwoorden 1 retweet 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.

"Reus Bende van Nijvel ontmaskerd" https://nieuws.vtm.be/binnenland/reus-b … ontmaskerd … #VTMNIEUWS
1 antwoord 1 retweet 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.

De schijnheiligheid v. VTM! Zij hebben v. mij al lang geleden de vraag gekregen om te mogen getuigen over de bende v. Nijvel.  Ook Canvas!
5 antwoorden 6 retweets 11 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Ook die Lt.Gen.v/d rijkswacht heb ik opgegeven, zie o.a. ook twitter op 18/10. Speurders zijn zoals "Michaud", mss wel Cosa Nostra zetten.
0 antwoorden 2 retweets 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 22 okt.

Ht is duidelijk de schuld v/d speurders dt de bende v. Nijvel nog niet is gevat! Ik kan hen zo zeggen wie het zijn. Zij willen h. niet weten
2 antwoorden 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Ik heb de besprekingen waarin zij besloten overvallen te plegen bijgewoond, ik heb geweigerd deel te nemen. In de 40 moorpogingen op mij!
1 antwoord 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Heel juist! Ik heb de gegevens kenbaar gemaakt, en duidelijk wil men mij niet horen. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie in 1985!!!
1 antwoord 2 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.

Advocaat nabestaanden: "Bekentenis dateert van 2015. Waarom moet dat twee jaar duren?" https://www.hln.be/nieuws/advocaat-nabe … ~ad7a8594/ … via @HLN_BE
1 antwoord 5 retweets 5 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Wie bendeleden v. Nijvel zijn heb ik a. politie Brasschaat in 1985, en nu onlangs ook a. Vermassen en federale politie gegevens laten weten.
2 antwoorden 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.

Bende van Nijvel: 'De Reus' is ontmaskerd https://www.hln.be/nieuws/binnenland/be … ~a44ce0f7/ … via @HLN_BE
1 antwoord 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.

Op 18/10/17 heb ik met stukjes de echte toedracht over de bende v. Nijvel aan Federeale Politie per e-mail meegedeeld. Nu in VTM die komedie
2 antwoorden 0 retweets 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

En prostitutie aan huis met kinderen erbij. Vrouwen die tot gratis prostitutie binnen het net worden verplicht, en OMERTA EN VENDETTA.
0 antwoorden 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Roze balletten in 3 villa's, en partnerruilgroepen die wisselend thuis, nu eens bij de ene dan weer bij een andere plaatsvinden.
1 antwoord 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.

Ook zaak Dutroux is NOOIT volledig uitgespit! Het gaat om een Intern. NETWERK pedo-homo's, een onvoorstelbare decadentie en criminaliteit.
2 antwoorden 2 retweets 2 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Mijn versie is de enige  juiste. De politie is alweer met leugens en tricks bezig. Ik heb van voor de overvallen de besprekingen bijgewoond!
1 antwoord 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Waarom komt hij daar nu pas mee af? Zij willen de beloning v. Delhaize van mij afpakken. Ik word in België bestolen langs alle kanten.
4 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 21 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky

Reeds in 1985 heb ik de naam van een lid opgegeven. Nu komt VanderSteen zeggen dat die rijkswachters alles aan zijn familie heeft opgebiecht
3 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 21 okt.

Wat een smerige laaghartig gedoe is er aan gang over de bende van Nijvel.
Ik heb enkele maanden terug en nog gisteren tips gegeven,
1 antwoord 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 20 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Hij liep af en toe vrij rond! Wie weet wat heeft hij ondertussen al geflikt? Diegene die stukken uit de paarden sneed, is die al gevonden???
0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 20 okt.

Advocaat Dutroux geeft zichzelf vier jaar om kindermoordenaar vrij te krijgen: "25 jaar in de gevange... https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ad … ~a3311866/ … via @HLN_BE
1 antwoord 0 retweets 0 vind-ik-leuks


Vemke @Vemkeriky 16 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Ik kan u de hele toedracht geven als u dat wenst.
0 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 16 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Nee mr., IK weet wie de "Bende v. Nijvel is", één lid was familie v. Staatsveiligheidsman en hij had connecties met Lt.Gen. v.d. Rijkswacht.
2 antwoorden 1 retweet 1 vind-ik-leuk


Vemke @Vemkeriky 13 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Het gebeurt te vaak dat mensen klachten neerleggen en de politie deze gewoonweg negeert, tot het te laat is!


Vemke @Vemkeriky 11 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Maar ene die e. kind dood en e. oogziekte heeft, mocht vrij rondlopen. Rechtspraak in België is niet zelden potsierlijk en tegelijk pijnlijk
1 antwoord 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 11 okt.

Dementerende vader die eigen zoon liet vermoorden 26 jaar achter tralies. Ook dochter krijgt zware straf https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de … ~acc1f594/ … via @HLN_BE



Vemke @Vemkeriky 11 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Ik weigerde aan partnerruil mee te doen, en diezelfde avond deed mijn man een wurgpoging op mij, een maand later mijn opgezette verstikking
0 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 11 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Maria Ooms die de uitleg gaf zat kort daarna in de Walen i.e. psych. gesticht en is verdronken gevonden in e. put met lichaam vol barbituren
1 antwoord 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 11 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Ik betaalde mee voor Steve Faes die jarenlang op mijn teller aangesloten is geweest, en is dan met de noorderzon vertrokken...
0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Vemke @Vemkeriky 11 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

In België is het e. netwerk v. allemaal mannen met goede plaatsen die graag slippertjes maken zonder gevaar...mondt uit in roze balletten.
1 antwoord 1 retweet 1 vind-ik-leuk
Vemke @Vemkeriky 11 okt.

Seksschandaal Hollywood wordt nóg groter na nieuwe onthullingen van topactrices  http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171010_03123788 … via @nieuwsblad_be


Vemke @Vemkeriky 10 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @HLN_BE

Waar blijft de verplichting van leugendetectors en waarheidsserum? Gerecht zou er anders en juister uitzien.


Vemke @Vemkeriky 10 okt.
Als antwoord op @Vemkeriky @Nieuwsblad_be

Pff, dat zijn maar seks.intimidaties, ik heb in de 30 moordpogingen op mij meegemaakt voor mijn weigeren deel te nemen aan partnerruil, etc.


...

En zo gaat het dus verder.
Persoon lijkt allerhande nieuwsfeiten ook te linken aan de lotgevallen die ze zelf zou hebben meegemaakt.

Verder uit te spitten door de speurneuzen van dienst.

Re: Getuigenis Vemkeriky

Het manneke met fiets op de parkingDelhaize is door een vrouw beschoten.?????????????????????

4

Re: Getuigenis Vemkeriky

Ik heb oprecht medelijden met iemand die een tweet als deze verstuurde, lijkt me dat medische hulp op zijn plaats is.

Hij gaf opdracht raketten te schieten op US vanuit Suhl DDR. Oorlog heb ik voorkomen, Oostblokgrenzen door mijn ideeën geopend. Hij vloekte.

Re: Getuigenis Vemkeriky

Ik heb talrijke boeken gelezen over de bende van Nijvel. Uit het hoofd herinner ik mij toch dat er in één van de boeken wordt gesproken van een blondharige vrouw bij  de overval van de Delhaize in Overijse denk ik...

Re: Getuigenis Vemkeriky

You have got to be joking

Re: Getuigenis Vemkeriky

Wat bedoelt u A. Rodin ? Dat ik zot ben ?

Re: Getuigenis Vemkeriky

Die vrouw zou aan overkant van steenweg gezien zijn en leek 'aanwijzingen' te geven, of dit verhaal klopt weet ik niet.

Was er ook niet ergens sprake van vrouw met kind nabij overval, of is dat deze?

Dacht ooit ook een soortgelijke getuigenis over Aalst gelezen te hebben.

Re: Getuigenis Vemkeriky

Scaramouche wrote:

Wat bedoelt u A. Rodin ? Dat ik zot ben ?

Nee, Ricky vemke daarentegen...

Re: Getuigenis Vemkeriky

club_le-happy-few wrote:

Die vrouw zou aan overkant van steenweg gezien zijn en leek 'aanwijzingen' te geven, of dit verhaal klopt weet ik niet.

Was er ook niet ergens sprake van vrouw met kind nabij overval, of is dat deze?

Dacht ooit ook een soortgelijke getuigenis over Aalst gelezen te hebben.

Klopt, staat hier ook ergens op het forum.