521

Re: Verhaal van Kuros

Tijdens de verschillende onderzoeken heeft men toch de achtergrond van alle slachtoffers onderzocht  om verbanden te leggen? Dat is trouwens standaard procedure dus dat moeten de daders ook weten, zeker als dr rijkswachters bij waren of slimme criminelen. Ik kan nog wel meegaan dat er misschien één slachtoffer tussen al die overvallen een doelwit was maar toch niet dat de hele bende een dekmantel was voor executies.

Re: Verhaal van Kuros

Kuros heeft zijn verhaal hier gedeponeerd en ook gedeeld voor zijn dood met formleden privaat. Maar het blijft een verhaal voor believers, in de tijd veroorzaakte het hier al hevige discussie tussen formleden. Ben heeft daar nog wat over medegedeeld. Behoudens kuros zijn er nog wel meer verhalen zoals Insider, rende enz. En speur neus ook voor het nieuws van de laatste dagen geld, je bent onschuldig zolang je niet ben veroordeeld dus beetje nuance kan geen kwaad.

523

Re: Verhaal van Kuros

vleermuisje1971 wrote:

Kuros heeft zijn verhaal hier gedeponeerd en ook gedeeld voor zijn dood met formleden privaat. Maar het blijft een verhaal voor believers, in de tijd veroorzaakte het hier al hevige discussie tussen formleden. Ben heeft daar nog wat over medegedeeld. Behoudens kuros zijn er nog wel meer verhalen zoals Insider, rende enz. En speur neus ook voor het nieuws van de laatste dagen geld, je bent onschuldig zolang je niet ben veroordeeld dus beetje nuance kan geen kwaad.

Waarschijnlijk geloofde Kuros ook in zijn eigen theorie en handelde hij niet ter slechter trouw.
Er zijn ook mensen geweest die zelfs onder hypnose verklaarden dat ze door aliens in een ufo ontvoerd zijn geweest.

Re: Verhaal van Kuros

Kan kloppen howitzer, ben zelf ook meer van bende die huisgehouden heeft een aantal jaren. Maar toch zijn er de laatste jaren gebeurtenissen geweest van intimidatie. Twee periodes zijn dubieus aan elkaar gekoppeld. Maar de laatste ontwikkelingen maken dat ook wel weer verklaarbaar. Maar om nu te zeggen de Rijkswacht, rotte appels prima maar duizenden mannen en vrouwen hebben in die jaren onder moeilijke omstandigheden ook prima werk geleverd.

525

Re: Verhaal van Kuros

Het enigste wat 82-83 en 85 aan elkaar linkt is die zak wapens gevonden in 86 terwijl de daden van 85 van een ander niveau waren. Waren het wel dezelfde daders? ik vind het ook raar dat die wapens in dezelfde zak zaten, normaal zorg je als gangster dat je verschillende misdaden niet gelinkt kunnen worden, zeker als het om moordwapens gaat. Ofwel zijn dit grote dommerikken ofwel moest deze zak om een onverklaarbare reden gevonden worden.

Re: Verhaal van Kuros

Zo onverklaarbaar is deze reden niet in dit geval uiteraard, aangezien het vermoeden al langer bestond dat het hier een organisatie betreft met vele tentakels, waarvoor dit juist het bewijs lijkt te vormen.

1 + 1 = 2

527

Re: Verhaal van Kuros

howitzer wrote:

Tijdens de verschillende onderzoeken heeft men toch de achtergrond van alle slachtoffers onderzocht  om verbanden te leggen? Dat is trouwens standaard procedure dus dat moeten de daders ook weten.

De grote theorie is net dat alle onderzoeken op een bepaald moment konden gemanipuleerd worden en de daders en verwanten untouchable waren. Dan is een opmerking als de jouw hierboven eigenlijk compleet irrelevant. Eerste les in het Bende van Nijvel-dossier: je mag niks afleiden uit de gevoerde onderzoeken of uit de logica die daar in principe mee gepaard zou moeten gaan.

528

Re: Verhaal van Kuros

Moeten we de resultaten van de Delta-Cel dan ook vanuit die optiek benaderen ?

Re: Verhaal van Kuros

Ik la hier ook nog eens om wat op te frissen aangaande analyse van Kuros en volgens mij is deze analyse echt niet de goede kijk op de wansmakelijke zaak (wansmakelijk doel ik op: de Bende van Nijvel)! Ik geloof niet in de theorie van naar de Delhaize gelokte personen gevolgd door de afrekening!

Uiteraard en dat schreef ik ook in mijn analyse (vindt u elders) is er door omstandigheden de doofpot en beschermingsoperatie etc gevolgd maar dit heeft niets te maken met het grote complot (van staatsgreep en internationale buitenlandse binnenlandse geheime diensten etc) maar eerder pure chantage omwille van diverse redenen!

Overigens vind ik dat deze theorieen heel veel mist optrekken en alles nog veel meer koffiedik-kijken-laten-zijn maar dit neemt niet weg dat deze theorieen mogen geuit en zelfs geloofd! We leven in een vrij land en onze gedachten zijn sowiezo vrij dus...

maar ik geloof dit echt niet!

530

Re: Verhaal van Kuros

Allemaal goed en wel, maar kan onze geliefkoosde moderator Ben ons nu eens deelgenoot maken van de verklaringen van Kuros?