261

Re: Opgravingen Elouges

Goed. Nu genoeg flauwekul en terug naar de pistes die wel belangrijk zijn. Dossier Atlas, dossier De Jonghe/Van Brussel, dossier Godbille, dossier Toussaint, WNP, ... Het brede kader, de organisaties, de machtstructuren. En niet de marginalen die aan autowrakken sleutelen.

Re: Opgravingen Elouges

Lijkt inderdaad weer op een klucht uit te draaien. Wat ik niet goed begrijp is dat als het om een merovinger gaat uit de 8e eeuw, hoe kon men dan zo makkelijk en snel bepalen dat deze was herbegraven? En is dat op zich niet vreemd dan, een merovinger die werd herbegraven? Bij de andere gevonden merovingers was het niet het geval.

Re: Opgravingen Elouges

Over dat lijk dat in het begin geen merovinger was, niks meer of is dat dan plots wel een merovinger. In elk geval blijft het wel verdacht waarom die kleren en die verpakkingen begraven zijn. Gewoon met de vuilkar meegeven was veel simpeler geweest, toch?

Re: Opgravingen Elouges

Wat me ook opvalt is dat er ineens 2 extra lijken uit de kast komen vallen en komt het totaal nu op 5 gevonden merovingers

265

Re: Opgravingen Elouges

Een vette kluif (pun intended) voor de archeologen onder ons en de zoveelste afgang voor de Vos en vrienden.

Re: Opgravingen Elouges

Mr. Doofpot Vos wil gewoon niet dat er iets gevonden wordt.

Re: Opgravingen Elouges

zoals ik al zei van in het begin. Niets zou er gevonden worden. Er zal nooit enig spoor of bewijs over deze bende gevonden worden. Wat zouden ze dom zijn om zo gepakt te worden. Er is nooit enig bewijs geweest dat 1 van de leden dood en of vermoord en begraven is. Wie is die oude gangster, Wie heeft dat de wereld in geholpen?? Waarom maakt men die niet bekend? De zoveelste machinatie, en weeral gelukt om een mooi dwaalspoor te leggen waar ze in getrapt zijn. Men mag dit dossier opbergen of verbranden.

268 (edited by tsjongejonge 25-02-2009 20:29)

Re: Opgravingen Elouges

Inderdaad, terug naar de kust, weer moet ik denken aan de champagne die meegenomen werd (naar een nachtclub of waren er vrouwen uitgenodigd), daar zit een enorme hersenkraker. En ik geloof niet dat het wordt stilgehouden wanneer er sporen waren naar de Bende van Nijvel, denk dat inspector Vos wel een succesje kan gebruiken! Dan denk ik dat die ouwe boef zelf heeft gesleept met dat lichaam, hoe kan hij dat anders weten, ik zeg, ondervraag de man en nog eens en nog eens!

Re: Opgravingen Elouges

Het klopt toch gewoon niet. Die ene was geen Merovinger en zou verplaatst geweest zijn. Nu zijn het ineens allemaal Merovingers. En dan laat men uitschijnen dat er verpakkingen van goederen gevonden zijn van rond 1986. Om ons toch weer wat in de waan te laten. Een klucht is het. Iedere jaar nog een dwaalspoor bij creëren.

Misschien wordt Vos net rijkelijk betaald om geen successen te boeken.

270

Re: Opgravingen Elouges

Mannekes ik hoop echt dat ik mis ben, ECHT. Maar ik ben nog niet zolang op het forum en heb de kans gehad omdat hier is ferm "uit te lezen". Wel als ge alles van op nen afstand ziet, "beleest", is er een ding dat zeker is, niet Haemers enz., maar dat alles de pot wordt ingevoerd. Hopelijk (nogmaals) ben ik mis maar hier moeten we ons ook dan geen illusies meer over maken.

Hebben ze daar nu een schoner kans om alles naar de "killer te laten verdwijnen? (moest het lijk van de killer zijn wel te verstaan.) opgeruimd staat netjes!