121

Re: Patrick Pilarski

kenza wrote:

Zymund Pilarski verhuisde in 1984 van Grimbergen naar Adinkerke.

Is er iemand die weet waarom de vader van Patrick Pilarski naar Adinkerke verhuisd is?

Non semper ea sunt quae videntur

122

Re: Patrick Pilarski

Volgende info over Pilarski: Pilarski zou gelinkt zijn aan o.a. een Noord-Franse bende dat actief was in en rond Geraardsbergen, ook zou Patrick Pilarski hier een hele tijd verbleven hebben onder een volledig valse identiteit met als naam Binard Gilles. Dus Patrick Pilarski alias was Binard Gilles. Ten tijde van de overval in Aalst reed Pilarski rond in een Dodge Caronet. Wat de wapens in Adinkerke betreft was eigelijk het parket van Mons dat is gaan zoeken, waarschijnlijk met de vraag wie het heeft opgekuist want ze gaan het slip zeven van de vijvers.

Bron vermeld bij de forumbeheerder.

Re: Patrick Pilarski

Toch wel benieuwd van waar die info van Pilarski komt, Kenza? Is dat met zekerheid bevestigd? Bedoel je Farcy? Die is zeker vertrouwd met grensstreek in West-Vlaanderen. Regio Gbergen: vliegveld Overboelare, Everbeek, ...? Is Lison nog in leven?

124

Re: Patrick Pilarski

club_le-happy-few, info is correct en mijn bron en info is doorgestuurd naar Ben.

125

Re: Patrick Pilarski

Patrick Pilarski woonde in 1985 op de Leopold I-straat 232 te Brussel [Google Maps].

126

Re: Patrick Pilarski

In de omgeving van Pilarski zou er een lange wapper vermist zijn direct na de overval in Aalst. Het zou gaan om een paracommando die ex-basketbalspeler was en ook in het vreemdelingenlegioen zou zijn geweest en er mogelijk terug naartoe getrokken zijn. Heeft hier iemand info over? Naam weet ik niet, ook geen leeftijd of afkomst maar info klopt. Ik heb ook mijn bron vermeld aan de forumbeheerder. En de info klopt net als Pilarski, Haemers en Hinderijckx buren en vrienden waren.

Re: Patrick Pilarski

Kunnen we dus stellen dat hij tot de Bende Farcy behoorde? Ook entourage van Haemers en De Staerke was vertrouwd met Bendeleider en zouden schrik van hem hebben gehad.

Wat betreft Lison, het zou niet om de para gaan waar we op internet informatie van kunnen terugvinden.

128

Re: Patrick Pilarski

kenza wrote:

In de omgeving van Pilarski zou er een lange wapper vermist zijn direct na de overval in Aalst. Het zou gaan om een paracommando die ex-basketbalspeler was en ook in het vreemdelingenlegioen zou zijn geweest en er mogelijk terug naartoe getrokken zijn. Heeft hier iemand info over? Naam weet ik niet, ook geen leeftijd of afkomst maar info klopt. Ik heb ook mijn bron vermeld aan de forumbeheerder. En de info klopt net als Pilarski, Haemers en Hinderijckx buren en vrienden waren.

Vraag eens aan je bron of die het haar kleur weet. Als die donker haar heeft is het een heel interessant spoor, wat je schrijft klopt afhankelijk van de interpretatie.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

129

Re: Patrick Pilarski

Ik weet van Pilarski zijn baas toendertijd dat hij aan de zee een viswinkel ophenhield samen met zijn buitenlandse vriendin. Tussendoor vaarden ze samen met een boot tussen Duitsland en Spanje om uranium en drugs plus wapens te smokkelen. Deze boot werd bij aankomst bewaakt door Rijkswachters met mitrailleur. Hij reisde ook vaak naar Frankrijk voor duistere zaakjes te doen. Het gesprek met de kapitein die me zelf alles vertelde bracht veel inzicht in hoe groot deze smokkel wel was. CBW weet alles maar doet blijkbaar niets, ofwel ga ik te rap. smile

130

Re: Patrick Pilarski

HIPA wrote:

Tussendoor vaarden ze samen met een boot tussen Duitsland en Spanje om uranium en drugs plus wapens te smokkelen. Deze boot werd bij aankomst bewaakt door Rijkswachters met mitrailleur.

Super belangrijk! Dank u om het te delen!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.