Re: Agenda

Er is dit weekend opnieuw wandeling in Ronquières van Adeps. Zelf heb ik helaas familiale verplichtingen + stemplicht, zodat ik niet kan meedoen ... Link » www.adeps.be

Wie zich na zijn stemplicht toch vrij kan maken, en wie een inzicht wil krijgen in de regio, veldweggetjes, kanaal, ... is dit zeer aan te raden wandeling. Ik blijf het tot ergernis van bepaalde mensen herhalen ... misschien moet men hiervoor aparte topic maken.

Ik ben geen toerismebureau, en mijn enige bedoeling is de geïnteresseerden van op de hoogte te brengen om een kijkje in de regio te nemen.

Je kan er ook zo naartoe rijden, en wat 'rondhangen' maar dan gaat er veel aan je voorbij. Te voet of met de fiets is wat mij betreft de enige manier om 'inzicht' te krijgen in bepaalde regio.

De volgende weken zijn er ook nog tochten in Hennuyères, Henripont, Virginal-Samme, Rebecq,... Wie de conditie heeft en zich kan vrijmaken zou ik dit echt aanraden. Volgens de Franstalige site zijn Hennuyères en Henripont ook cruciale punten.

Re: Agenda

Er is dit weekend een wandeling in Landelies van FFBMP, maar ik vrees dat het met de weersomstandigheden niet te doen zal zijn.

Wie de regio echt wil leren kennen check de kalenders van FFBMP en Points Verts (Adeps), er zijn daar regelmatig wandelingen in de regio ... zeker in de lenteperiode zijn er regelmatig op belangrijke locaties.

243

Re: Agenda

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen in de zaak rond de Bende van Nijvel, wordt er een zwarte mars georganiseerd op 22 november.

Hier is een link naar de facebookpagina van het evenement » www.facebook.com/events/

Re: Agenda

Bump! Zo een mars is wat er nodig is! Ik kom alvast.

245

Re: Agenda

Laten we de druk wat opvoeren, kan geen kwaad in dit dossier. Meer mensen meer macht. Samen sta je sterker, de slachtoffers verdienen het. De waarheid moet boven komen!

Kumbaya, it never hurts to help !

246

Re: Agenda

De Debatclub nodigt u graag uit voor een debat tussen Hugo Coveliers, lid onderzoekscommissie 1 Bende van Nijvel, en Gerolf Annemans, Europees parlementslid Vlaams Belang, Lid onderzoekscommissie 2 Bende van Nijvel.

  • Het thema: De bende van Nijvel, sporen naar de geheime krochten van België.

  • Moderator: Frans Crols.

  • Woensdag 31 januari – 20.00 uur – Hotel de Basiliek (Trooststraat 22, Edegem)

  • Inkom: 5 euro (studenten 3 euro)

  • Vanaf 18u heeft u de mogelijkheid deel te nemen aan de receptie en het lichte diner.

  • Op voorhand inschrijven is hiervoor verplicht: info@debatclub.org – 0498/77 48 71 – 40 euro p.p. (inkom van 5 euro inbegrepen) over te maken op rekening van de Debatclub: BE20 7350 4124 1556.

Bron » debatclub.wordpress.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

247

Re: Agenda

Misschien een goede gelegenheid om gezichten te plakken op al de bestaande nicknames .... al zal ik dat dan wel met een jachtvliegtuig uit de 2e Wereldoorlog moeten doen, vrees ik. smile

248

Re: Agenda

In Antwerpen gaan spreken over een Belgisch dossier met Annemans... Denk dat ik maar thuisblijf.

249

Re: Agenda

Coveliers zal er ook zijn, zo lees ik ... Je weet maar nooit. Maar dit item gaat niet over Annemans an sich - wel over leden van de bendecommissie. En Edegem ligt op enkel kms. van mijn woonplaats ... ik denk toch dat ik ga. smile

250

Re: Agenda

Als je Annemans los van de verwerpelijke ideologie van zijn partij ziet, dan heeft hij op mij altijd een bekwame en serieuze indruk gemaakt. Ook bv. tijdens de comissie Dutroux. En iemand die ook niet elke gelegenheid te baat neemt om alles politiek te kleuren. Als ik tijd heb ga ik er zeker heen, zo niet dan hoop ik dat er video van beschikbaar zal zijn.