Re: een mening: niks meer niks minder

zeno wrote:

En neen, het is niet omdat Jean Bultot in het confituurbad is gezien en later in Aalst komt opduiken dat de Roze Baletten mat al die overvallen moeten geassocieerd worden.


En ook jouw vorige post zeno: zo kan het dus ook! En nee dat zeg ik niet omdat jij me kan bijtreden maar omdat jouw reactie ook een volwassen reactie is en een verstandige (wat niet wil zeggen dat jij en ik gelijk hebben)

En nog eens: iedereen heeft recht op zijn mening en die mening kenbaar te maken hoor maar,  enige volwassenheid aan de dag leggen mag toch verwacht worden? En dat is wat anders dan mensen die anders denken dan gewenst de mond te snoeren en/of als een kwasie idioot af te schilderen en te verwijten!

152

Re: een mening: niks meer niks minder

Insider blij dat je terug bent !!

Hopelijk wordt je terug actief op het forum en trek u vooral niets aan van de zeveraars op het forum
Gewoon negeren

153

Re: een mening: niks meer niks minder

Begin alvast het Cercle de Pinay van David Teacher. 600 pagina's
Lees dan de opmerking van Herman Vernaillen.

Kom dan eens terug

154

Re: een mening: niks meer niks minder

luk paard wrote:

En nog eens: iedereen heeft recht op zijn mening en die mening kenbaar te maken hoor maar,  enige volwassenheid aan de dag leggen mag toch verwacht worden? En dat is wat anders dan mensen die anders denken dan gewenst de mond te snoeren en/of als een kwasie idioot af te schilderen en te verwijten!

Ik veronderstel dat het wenselijk is om nogmaals uw aandacht erop te vestigen dat er dringend nood is dat u ten gronde enige kennis zou vergaren rondom de dossiers waarover u zich pleegt uit te drukken. Het stemt tot nadenken dat u al van menig forumgebruikers op uw veel nietszeggende lukrake uitspraken bent gewezen. Terecht zelfs.

Niemand van de forumgebruikers heeft u trouwens afgeschilderd of het verwijt gemaakt van idioot. Hopelijk brengt het enig soelaas dat ik verwijs naar uw eigen geschreven berichten waar u zelf de woorden idioot neerpent. 

luk paard wrote:

.../... terwijl een kind al van mijlenver kan zien dat het hier omidioten gaat die bol staan van fantasie

155

Re: een mening: niks meer niks minder

luk paard wrote:

En ik startte dit item in een topic dat zich hiertoe speciaal leent en dus mag ik hier wel reageren zoals ik wil mits dat beleefd blijft en dat is wel zo en ik vraag aan de reageerders dit ook naar mij toe zo te willen doen!
Of is dit teveel gevraagd???

Het is duidelijk dat ik op je paardenteentjes getrapt heb, maar dat is niet mijn insteek.

Het gaat er mij om, dat het forum niet over jouw of mijn mening gaat.
De bedoeling is om zaken over de Bende van Nijvel boven water te halen en indien mogelijk mee helpen aan de oplossing van het: Wie, Wat, Waar, Wanneer,Waarom en Hoe, de 5 w's en de H.En wat reeds gesteld door jou en je vriendje Zeno tot nu toe zonder resultaat.

Dat zal ook moeilijk zijn, omdat er iedere keer nieuwe stoorzenders komen die niet meedenken met wat reeds bovengehaald is, maar wat ik reeds vertelde in mijn vorige posting, zonder kennis van het onderzoek, zonder zich te verdiepen in reeds vaststaande feiten, hun 'persoonlijke' mening proberen door te drijven, gelardeerd met onzinverhalen waar niemand een touw aan vast kan knopen. Daarbij iedereen schofferen, die wel een staat van dienst op het forum hebben met het opduiken van feiten en tegenstrijdigheden en soms zelfs direct betrokken waren bij of rondom de gebeurtenissen toegeschreven aan de Bende van Nijvel, zoals hier LEO, die je woorden in de mond legt en gelijk laat blijken dat het om jou mening draait, niet om de waarheid.

Lees nog maar eens terug:

LEO is duidelijk een vastgeroeste mening toegedaan dat slechts enkelen de goede kijk op de zaak hebben en de anderen dus maar hun bek moeten houden??
(vraagteken hoor...u kent het antwoord)

Wel ik doe dat niet en spreek vrijuit en ja mijn kijk is anders dan de meesten hier edoch ik hoef daarom niet te zwijgen! Overigens deel ik mijn analyse hier op de goede plek en staat eenieder het vrij om dit te doen!

En ik ben dus geen "gelover" van al dat geheime-diensten-gedoe en groots/groot complot van extreem rechts geleid door de RW en politici die VDB (ze hebben mijn pijp afgepakt wet u wel) tot keizer wilden promoveren al zou de brave man zelf dit pas een uurtje of zo vooraf vernemen etc.....

Neen, aan dat gefantaseer doe ik echt niet mee....mea cula mea culpa
Maar dit wil niet zeggen dat die mensen niet het recht hebben dit te posten en te verkondigen overal doch ook ik heb het recht mijn mening te ventileren!

En tot nu toe is er niks bewezen!

Over wat jij noemt 'gefantaseer', heb ik een andere mening. LEO, is iemand die reeds lang op het forum actief is, iedereen in zijn waarde laat en duidelijk een toegevoegde waarde heeft bij veel topics, hetgeen ik van u, tot op heden niet kan zeggen. Stel u iets bescheidener op en luister ook eens naar de mening van anderen. Je enthousiasme is groot, als je echt iets in het onderzoek wil betekenen lees je dan in, verdiep je in de feiten en kom dan met gedachte en ideeën over wat er gebeurd is of kan zijn.

Re: een mening: niks meer niks minder

Bossi wrote:
luk paard wrote:

En nog eens: iedereen heeft recht op zijn mening en die mening kenbaar te maken hoor maar,  enige volwassenheid aan de dag leggen mag toch verwacht worden? En dat is wat anders dan mensen die anders denken dan gewenst de mond te snoeren en/of als een kwasie idioot af te schilderen en te verwijten!

Ik veronderstel dat het wenselijk is om nogmaals uw aandacht erop te vestigen dat er dringend nood is dat u ten gronde enige kennis zou vergaren rondom de dossiers waarover u zich pleegt uit te drukken. Het stemt tot nadenken dat u al van menig forumgebruikers op uw veel nietszeggende lukrake uitspraken bent gewezen. Terecht zelfs.

Niemand van de forumgebruikers heeft u trouwens afgeschilderd of het verwijt gemaakt van idioot. Hopelijk brengt het enig soelaas dat ik verwijs naar uw eigen geschreven berichten waar u zelf de woorden idioot neerpent. 

luk paard wrote:

.../... terwijl een kind al van mijlenver kan zien dat het hier omidioten gaat die bol staan van fantasie


U leest/jullie lezen blijkbaar niet goed

die idioten wijst op de aanhangers van het FdlJeunesse!!!!
Tja over goed lezen en verstaan gesproken

Overigens oordeelt u ook over mij als niet in het dossier geinteresseerd! Iets wat pertinent niet zo is!
Ook heelwat forumgebruikers delen althans gedeeltelijk die kijk op zaken zoals ik deel in mijn ananlyse.
En inderdaad die werden telkens op hetzelfde gejoel onthaald zoals ik hier word onthaald

Dit alles zegt inderdaad heel veel!
U begrijpt wel wat en hoe ik het bedoel, toch

157

Re: een mening: niks meer niks minder

Insider wrote:

Over wat jij noemt 'gefantaseer', heb ik een andere mening. LEO, is iemand die reeds lang op het forum actief is, iedereen in zijn waarde laat en duidelijk een toegevoegde waarde heeft bij veel topics, hetgeen ik van u, tot op heden niet kan zeggen. Stel u iets bescheidener op en luister ook eens naar de mening van anderen. Je enthousiasme is groot, als je echt iets in het onderzoek wil betekenen lees je dan in, verdiep je in de feiten en kom dan met gedachte en ideeën over wat er gebeurd is of kan zijn.

To the point !!

Insider wrote:

Het is duidelijk dat ik op je paardenteentjes getrapt heb, maar dat is niet mijn insteek.

Paardenhoeven ! wink

Re: een mening: niks meer niks minder

Bossi wrote:
Insider wrote:

Over wat jij noemt 'gefantaseer', heb ik een andere mening. LEO, is iemand die reeds lang op het forum actief is, iedereen in zijn waarde laat en duidelijk een toegevoegde waarde heeft bij veel topics, hetgeen ik van u, tot op heden niet kan zeggen. Stel u iets bescheidener op en luister ook eens naar de mening van anderen. Je enthousiasme is groot, als je echt iets in het onderzoek wil betekenen lees je dan in, verdiep je in de feiten en kom dan met gedachte en ideeën over wat er gebeurd is of kan zijn.

To the point !!

Insider wrote:

Het is duidelijk dat ik op je paardenteentjes getrapt heb, maar dat is niet mijn insteek.

Paardenhoeven ! wink



Heren en dames

Wilt u nu overgaan tot de orde van de dag aub?

En dat ik wel degelijk met de zaak grondig bezig ben, kan ik niet zo meteen met allerlei theorieen aantonen zoals jullie dat doen en dat hoeft niet.
Doch dit neemt niet weg dat ik het niet ernstig meen en neem.
Mijn analyse vloeit voort uit dingen die ik las, die ik zag, die ik hoorde en dus vernam uit mijn leven in die periode en waaruit ik enkele dingen besluit en meedeel omdat zij een (andere) kijk op de gebeurtenissen gooien die daarom niet waar hoeft te zijn maar wel het recht hebben van hier geopperd te worden!
Dat is me dunkt toch wel duidelijk!
Dat er in het verleden al een aantal mensen om een andere kijk op de zaak werden weggejaagd is ook een feit en neen ik ga hier niet dingen copy/pasten of namen droppen want dat doet er niet meer toe.

Misschien is het wel stof tot nadenken?

Voor de rest: ja elk paard draaft zoals het gehoefd is en ik kijk/hoor/lees verder over deze zaak en kan gerust mijn kijk op de zaak en mening aanpassen wanneer ik zou vaststellen dat ik het verkeerd heb! Dat is nooit een probleem geweest in het leven dat ik leid!
Zoiets siert nu eenmaal de mens.

159

Re: een mening: niks meer niks minder

Mijn laatste poging uit respect voor het forum en dat het hopelijk doordringt.


luk paard wrote:

U leest/jullie lezen blijkbaar niet goed

Of schrijft en formuleert u het niet goed.

luk paard wrote:

die idioten wijst op de aanhangers van het FdlJeunesse!!!!
Tja over goed lezen en verstaan gesproken

Triest en droevig. Lees uw onderstaand bericht maar we lezen niet goed omdat u wel degelijk WNP schreef en niet over het FDLJ.

luk paard wrote:

En ik weet echt niet waarom die zogenaamde getuigenissen in allerlei magazines en op lokale radio's en jawel zelfs verklaringen aan de politie van die grote WNP-denkers/oprichters zo ernstig worden genomen terwijl een kind al van mijlenver kan zien dat het hier om idioten gaat die bol staan van fantasie en hun grootse-rijk-dromen

luk paard wrote:

Overigens oordeelt u ook over mij als niet in het dossier geinteresseerd! Iets wat pertinent niet zo is!

Opnieuw sla je de bal hopeloos mis. Mijn verzoek dat er dringend nood is om grondige kennis te vergaren. Ik heb geen enkel oordeel gevormd dat u niet geïnteresseerd zou zijn in het dossier. Triest en onbegrijpelijk.

luk paard wrote:

Ook heelwat forumgebruikers delen althans gedeeltelijk die kijk op zaken zoals ik deel in mijn ananlyse.

Ik ben absoluut nog niet toe aan een analyse. Ik werk nog steeds aan mijn hypothese en laat checken. Een moeilijke opgave indien men zich moet baseren op vaststellingen, verhoren, tegenstrijdige verklaringen, de modus operandi, de stille getuigen, de sporen en vooral rekening houdend met de tegenstrijdige getuigenverklaringen en vluchtwegen vervat in een omvangrijk dossier dat appart dient bekeken. 

luk paard wrote:

En inderdaad die werden telkens op hetzelfde gejoel onthaald zoals ik hier word onthaald

Begrijpend lezen en willen aanvaarden. Niet de koppigheid van koudbloedpaarden nastreven om het in uw jargon uit te drukken.
Daar draag ik geen enkele verantwoordelijkheid in wat andere forumgebruikers is toegekomen. Een reden te meer dat uw berichten blijk geven dat ze aan geloofwaardigheid missen. Vooral  uw snelle analyse rammelt en staan haaks op elkaar, inzonderheid uw verschillende tegenspraken in uw berichten. Wij kunnen daar echt niet omheen.

Zoals u onderstaand terecht schrijft.

luk paard wrote:

Dit alles zegt inderdaad heel veel!

luk paard wrote:

U begrijpt wel wat en hoe ik het bedoel, toch

Bijzonder moeilijk maar het gaat...  Voor het overige einde discussie !!

Re: een mening: niks meer niks minder

Nog een keertje dan, voor een opmerking want de rest is te triest om verder op in te gaan en geeft blijk van een heel groot ego uwentwege en sorry maar ik kan het niet anders benoemen en dus einde discussie met jou!!


Die ronkende verklaringen van die WNP-leden die zich DE organisatie waanden die machtig en groots was/is! DAAR doel ik op...en ja over die zelfde kam ook de front de la jeunesse'rs...want doe organisaties in elkaar vloeiend!
Of bent U aan die conclusie nog niet toegekomen na uw jarenlange onderzoek?

I rest my case! Ik wens jou tevens alle goeds!