Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Ik zal het anders stellen, ik ken jullie al een beetje, het is jullie blijkbaar ontgaan wat er gisteren achter de schermen gebeurd is.

LEO, heb je een mail gestuurd via je mailadres van het forum. Is dat mailades nog correct?

32

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

CleverTrevor wrote:

Een vzw die inzagerecht krijgt? Ik ben benieuwd waar u dat vandaan haalt. Je moet je in België burgerlijke partij stellen (of verdachte zijn) om inzagerecht te krijgen. Uw vzw zal dus op zijn minst zelf slachtoffer van de bende moeten zijn of slachtoffers moeten vertegenwoordigen.

De wet kan, voor zover ik weet, in bepaalde gevallen wel een uitzondering maken en anderen inzage geven, maar dit wordt dan door het openbaar ministerie beslist. Het lijkt me niet realistisch te denken dat een vzw van geïnteresseerden in de Bende van Nijvel een dergelijk inzagerecht krijgt.

Waar ik dat vandaan haal? Mijn ervaring vanuit het verleden. Inderdaad mits overleg met parketten en overige bevoegde instanties. Ik zal zeker geen voorstellen formuleren dat bij voorbaat een onhaalbare kaart zal inhouden.

33

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Op beide vragen antwoord ik nee. Persoonlijk vind ik het ook niet kunnen dat het speurdersteam een tijd werkte zonder Nederlandstalige speurders en dat dat zonder schroom publiek gemaakt wordt. Een dergelijk schandaal zou met man en macht onderzocht moeten worden maar ze maken er een klucht van.

34

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

coconut wrote:

LEO, heb je een mail gestuurd via je mailadres van het forum. Is dat mailades nog correct?

Yep, ontvangen! Met dank!

Maar ik veronderstel dat mijn antwoorden op je mails niet doorkomen bij jou. Is dat zo?

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Inderdaad LEO, geen antwoorden.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Heb cobra gevraagd contact op te nemen via het forum. Hopelijk gaat hij in op die vraag.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Er moet mij iets van het hart. Ik word echt triestig als ik de onbeschofte reactie s hier op dit forum lees. En nog iets, iedereen staat hier te kakelen maar niemand is bereid om eieren te leggen, logisch zeker met al die haantjes. Kan iedereen die een reply geeft op dit topic de ander aub met respect behandelen. Verdomme hé, hoe is dat nu mogelijk. Zoals ik reeds zei, er is werk aan de winkel, verspil aub geen energie aan ruziemaken. Komaan.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Een tip doe wat dossierkennis op.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

the end, daar werk ik aan en ik heb nooit beweerd dat ik dossierkennis heb. Ik doe wat ik kan.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Goed zo.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.