331

En ik vermoed dat Bouhouche de opdracht kreeg om de rijkswacht te verlaten om de linke zaakjes van de 'Etat Major' in goede banen te leiden!

332

Inderdaad LEO.

Het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.

333

"Domaine de Tony". Het domein waar de gîtes waren die Bouhouche beheerde. Wellicht eerder vernoemd naar Tony Garcia dan naar Juan "Tony/Tonio" Mendez vermoed ik.

https://s8.postimg.cc/ygshnounp/MB01.jpg

https://s8.postimg.cc/88hcybi9x/MB02.jpg

Alain Weykamp - Claude Bureau (mogelijks de "stroman", of beter gezegd strovrouw (en ex) van Bouhouche).

Non semper ea sunt quae videntur

334

Over de nationaliteit van Bouhouche bestaan er verschillen. In sommige artikels staat dat hij van Armeense afkomst is, in het boek van Bouten Algerijns. Er is een groot verschil tussen beiden; Christen versus Moslims. Hoe hij beschreven wordt als zeer geweldig tegen Noord-Afrikanen en met een Joodse vrouw getrouwd plus ook zijn beste vriend als jood acht ik de kans veel groter dat hij Armeens is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

335

the end wrote:

Over de nationaliteit van Bouhouche bestaan er verschillen.

Bouhouche had 100% zeker de Belgische nationaliteit, en het is zelfs onmogelijk dat hij deze niet zou gehad hebben. Hij kan hooguit een dubbelnationaliteit gehad hebben, maar zonder twijfel zeker (ook) de Belgische.

the end wrote:

In sommige artikels staat dat hij van Armeense afkomst is, in het boek van Bouten Algerijns.

Bouhouche is een achternaam afkomstig van Algerije (verbastering van Bou Haouch). Armenië ligt behoorlijk ver van Algerije (Armenië ligt meer dan dubbel zo ver van Algerije dan dat België van Algerije ligt).

Armenië is christelijk, Algerije is islamistisch. De voornaam "Madani" is een islamistische voornaam, net zoals zijn vader zijn voornaam "Omar" (Omar Bouhouche). Overigens, als je familienaamgenoten van Madani Bouhouche opzoekt, komt de grote meerderheid uit Algerije & Marokko.

Non semper ea sunt quae videntur