331

Re: Madani Bouhouche

Inderdaad LEO.

332

Re: Madani Bouhouche

"Domaine de Tony". Het domein waar de gîtes waren die Bouhouche beheerde. Wellicht eerder vernoemd naar Tony Garcia dan naar Juan "Tony/Tonio" Mendez vermoed ik.

https://s8.postimg.cc/ygshnounp/MB01.jpg

https://s8.postimg.cc/88hcybi9x/MB02.jpg

Alain Weykamp - Claude Bureau (mogelijks de "stroman", of beter gezegd strovrouw (en ex) van Bouhouche).

Non semper ea sunt quae videntur

333

Re: Madani Bouhouche

Over de nationaliteit van Bouhouche bestaan er verschillen. In sommige artikels staat dat hij van Armeense afkomst is, in het boek van Bouten Algerijns. Er is een groot verschil tussen beiden; Christen versus Moslims. Hoe hij beschreven wordt als zeer geweldig tegen Noord-Afrikanen en met een Joodse vrouw getrouwd plus ook zijn beste vriend als jood acht ik de kans veel groter dat hij Armeens is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

334

Re: Madani Bouhouche

the end wrote:

Over de nationaliteit van Bouhouche bestaan er verschillen.

Bouhouche had 100% zeker de Belgische nationaliteit, en het is zelfs onmogelijk dat hij deze niet zou gehad hebben. Hij kan hooguit een dubbelnationaliteit gehad hebben, maar zonder twijfel zeker (ook) de Belgische.

the end wrote:

In sommige artikels staat dat hij van Armeense afkomst is, in het boek van Bouten Algerijns.

Bouhouche is een achternaam afkomstig van Algerije (verbastering van Bou Haouch). Armenië ligt behoorlijk ver van Algerije (Armenië ligt meer dan dubbel zo ver van Algerije dan dat België van Algerije ligt).

Armenië is christelijk, Algerije is islamistisch. De voornaam "Madani" is een islamistische voornaam, net zoals zijn vader zijn voornaam "Omar" (Omar Bouhouche). Overigens, als je familienaamgenoten van Madani Bouhouche opzoekt, komt de grote meerderheid uit Algerije & Marokko.

Non semper ea sunt quae videntur

335

Re: Madani Bouhouche

Wees er maar zeker van dat het Bouhouche niet was die verongelukt is in Frankrijk onder een boom. Toevallig was zijn gezicht onherkenbaar verminkt. Getuige heeft hem geidentificeerd aan de hand van dezelfde postuur en kledij van Bouhouche. Perfecte take-in. Hij werd snel gecremeerd. In het belang van het Belgisch Staatsgeheim nieuwe identiteit. Interpol? DNA, vingerafdrukken vergelijken over heel de wereld? Hoe zit het met de internationale databank? Daar gaat Marianne Cappelle zich toch niet mogen mee bezig houden é. Zand in de ogen blijven strooien zodat niets aan de oppervlakte komt?

336

Re: Madani Bouhouche

Weet iemand of Bouhouche tatoeages of opvallende littekens had?

337

Re: Madani Bouhouche

De Basis wrote:

Weet iemand of Bouhouche tatoeages of opvallende littekens had?

Daarom misschien de snelle crematie van het gevonden lijk!

338

Re: Madani Bouhouche

LEO wrote:

Daarom misschien de snelle crematie van het gevonden lijk!

Je spreekt van een "snelle crematie: Hoe snel werd het lijk dan gecremeerd na het overlijden? Ter info: in Frankrijk ben je wettelijk verplicht om een overledene binnen zes dagen te begraven of te cremeren:

Bij overlijden moet de plaatselijke huisarts de dood vaststellen en een 'certificat de décès' opmaken, waarmee men binnen 24 uur na het overlijden aangifte moet doen op het gemeentehuis van de gemeente waar het overlijden heeft plaatsgevonden; zon- en feestdagen worden daarbij niet meegeteld. Paspoort of identiteitskaart en trouwboekje moeten worden overgelegd, waarna men in het bezit komt van kopieën van de akte van overlijden en de toestemming tot begraven of cremeren. In de meeste gevallen is dit het werk van de uitvaartondernemer, maar men mag het ook zelf doen.

Vond het overlijden plaats in een ziekenhuis, dan komt de verklaring van de dienstdoende arts en bij sterfgevallen als gevolg van bijvoorbeeld een verkeersongeval zal de officier van justitie (le procureur de la République) de overlijdensverklaring afgeven. Wettelijk is het verplicht de overledene binnen zes dagen te begraven of te cremeren (zon- en feestdagen niet meegeteld).

De Basis wrote:

Weet iemand of Bouhouche tatoeages of opvallende littekens had?

Voor zover ik weet niet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

339

Re: Madani Bouhouche

Ben, misschien moet je nog eens naar mijn postings kijken over het vinden van het lijk van 'Bouhouche', of wie dan ook gevonden is. Kijk naar mijn vragen hoe het mogelijk was dat hij binnen een dag gecremeerd kon worden omdat dat in een gevonden testament zou staan. De rol van de overheidsdiensten die niet eens wisten dat het om Bouhouche ging. Zij  gingen uit van de naam waaronder hij daar bekend stond Claude Bureau. Kijk naar de vragen, maar waar zijn de antwoorden? Te moeilijk voor het forum?

Al wat er in die postings staat is geen hypothese maar is wat er daar is gebeurd. Krijgen wij hiervan ook weer een nieuwe versie?

340

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Ben, misschien moet je nog eens naar mijn postings kijken over het vinden van het lijk van 'Bouhouche', of wie dan ook gevonden is. Kijk naar mijn vragen hoe het mogelijk was dat hij binnen een dag gecremeerd kon worden omdat dat in een gevonden testament zou staan. De rol van de overheidsdiensten die niet eens wisten dat het om Bouhouche ging. Zij  gingen uit van de naam waaronder hij daar bekend stond Claude Bureau. Kijk naar de vragen, maar waar zijn de antwoorden? Te moeilijk voor het forum?

Al wat er in die postings staat is geen hypothese maar is wat er daar is gebeurd. Krijgen wij hiervan ook weer een nieuwe versie?

Lijkt me relevant wat je schrijft in de vorige posting over Bouhouche's crematie, Insider. De rogatoire commissie bleef alleszins lang genoeg weg om dit alles te laten gebeuren.