Re: Aalst: Proloog

the end wrote:

Men moet wel rekening houden dat bij de supermarktoverval in Beersel er ook twee Golf-wagens van de parking reden om een dwaal spoor te creëren. Beiden gestolen. In Aalst zijn er teveel Golf-wagens om het spelende jongeren te steken, zeker na Overijse en Eigenbrakel.

Correct, is maar de vraag of de schepenzoon achter de juiste Golf aan reed. Daar maar weer de vraag waar stonden precies de roadbloks van de politie destijds opgesteld. Snelweg dichtbij zou ik zo zeggen.

672

Re: Aalst: Proloog

Als er een gecodeerde boodschap was, zat die in de aanvraag en niet in de tekst van het nummer.

Re: Aalst: Proloog

Alhoewel ik dus twijfel aan het feit of dit wel een boodschap is geweest, staat het wel buiten kijf indien dit toch zo zou blijken te zijn dat de tekst van weinig tot geen belang is dan. Maar, tot nader order blijf ik dus niet geloven in de theorie van de boodschap wegens toch niet waterdicht (zoals ik schreef eerder).

674

Re: Aalst: Proloog

Ik zoek niets achter dat liedje; de tekst "van de bende" ... "voor de bende" was eventueel een extra dwaalspoortje als het lukte.

675

Re: Aalst: Proloog

Als ge 100% zeker wilt zijn dat het liedje op tijd gedraaid wordt, ervan uitgaande dat dit liedje iets te maken heeft met de bende en het cruciaal is voor Aalst, dan zit de dj mee in het complot. Als de dj een doorbrave man is, heeft het liedje niks met de bende te maken of is het niet cruciaal.

676

Re: Aalst: Proloog

Ze hebben de Faul in Aalst gebruikt en tevens nog eens in de zakken gestoken. Dit doen ze blijkbaar zeer bewust! Het nummer aanvragen en de vele Golf-wagens die avond zal ook geen toeval zijn. In hun toch wel doordachte gedragingen, is het nummer duidelijk een verwijzing, zeker als men bekijkt welke groepen infiltreerden in Chooz ten tijd van de diefstal in Dinant. Het is ook geen toeval dat één van de vele Golfen in de buurt van Kester gezien is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: Proloog

the end wrote:

Ze hebben de Faul in Aalst gebruikt en tevens nog eens in de zakken gestoken.

Vastgesteld door ballistisch rapport the end?

678

Re: Aalst: Proloog

Duidelijk vastgesteld door een getuige nog voor dat de zakken in Ronquières gevonden zijn in '86. Dus een hard bewijs ja.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

679

Re: Aalst: Proloog

Exact!

Re: Aalst: Proloog

the end wrote:

Duidelijk vastgesteld door een getuige nog voor dat de zakken in Ronquières gevonden zijn in '86. Dus een hard bewijs ja.

Klopt, dubbelloops, slecht afgezaagd, maar mijn vraag zijn 10mm hulzen gevonden en is daar ballistisch rapport over opgemaakt. Even voor de duidelijkheid; ik twijfel geen moment aan de getuigen.