Topic: Anti-Russische Verzetsbeweging

Ontdek hier een onafhankelijk onderzoek naar de Bende van Nijvel dat pas werd gepubliceerd door auteur/onderzoeker Olli Salvatore » www.bendevannijvel.info

Re: Anti-Russische Verzetsbeweging

Welk onafhankelijk onderzoek? Het oplijsten van een chronologie van wereldwijde feiten die in zijn hypothese passen? Tja. De auteur is blijkbaar ook de redder van Europa:

Schrijvende kelner wil Europa leiden

“Ik ben de geschikte man om de voorzitter van de Europese Commissie, op te volgen”, zegt Olli Salvatore, schrijversnaam van de kelner die werkt in een restaurant op de Groenplaats. “Mensen zullen mij misschien uitlachen, maar dat kan me niet schelen.”

‘De Redding van Europa’ is het eerste boek van Olli Salvatore (41). Hij geeft het uit in eigen beheer. “Ik heb er twee jaar aan geschreven”, zegt hij. “Ik neem het de Europese politieke elite kwalijk dat ze niet meer doen om de burgers bij Europa te betrekken.”

In ruim 350 bladzijden probeert Salvatore de lezer te overtuigen van het belang van Europa. “Eén van mijn voorstellen is om standbeelden uit Europese steden onderling van plaats te verwisselen. Verhuis bijvoorbeeld het standbeeld van Rubens op de Groenplaats naar Rome en zet in de plaats een origineel beeld van Michelangelo. Wanneer we bereid zijn om zoiets te doen zal de Europese burger inzien dat we werkelijk één zijn.”

Olli Salvatore, De Redding van Europa, uitgeverij Brave New Books. Te koop bij boekhandel De Markies in de Hoogstraat en online via bravenewbooks.nl.

Bron: Het Laatste Nieuws | 26 maart 2014

Re: Anti-Russische Verzetsbeweging

Merovinger wrote:

Welk onafhankelijk onderzoek? Het oplijsten van een chronologie van wereldwijde feiten die in zijn hypothese passen? Tja. De auteur is blijkbaar ook de redder van Europa:

Schrijvende kelner wil Europa leiden

“Ik ben de geschikte man om de voorzitter van de Europese Commissie, op te volgen”, zegt Olli Salvatore, schrijversnaam van de kelner die werkt in een restaurant op de Groenplaats. “Mensen zullen mij misschien uitlachen, maar dat kan me niet schelen.”

‘De Redding van Europa’ is het eerste boek van Olli Salvatore (41). Hij geeft het uit in eigen beheer. “Ik heb er twee jaar aan geschreven”, zegt hij. “Ik neem het de Europese politieke elite kwalijk dat ze niet meer doen om de burgers bij Europa te betrekken.”

In ruim 350 bladzijden probeert Salvatore de lezer te overtuigen van het belang van Europa. “Eén van mijn voorstellen is om standbeelden uit Europese steden onderling van plaats te verwisselen. Verhuis bijvoorbeeld het standbeeld van Rubens op de Groenplaats naar Rome en zet in de plaats een origineel beeld van Michelangelo. Wanneer we bereid zijn om zoiets te doen zal de Europese burger inzien dat we werkelijk één zijn.”

Olli Salvatore, De Redding van Europa, uitgeverij Brave New Books. Te koop bij boekhandel De Markies in de Hoogstraat en online via bravenewbooks.nl.

Bron: Het Laatste Nieuws | 26 maart 2014

Het is waar Merovinger: Alles (ook spot) kan dienen om de aandacht af te leiden van de feiten... Maar de feiten zijn de feiten, en in plaats van in te gaan op wàt ik juist heb opgelijst, wuift u het weg om bij andere geïnteresseerden de indruk te wekken dat er op mijn website niets te ontdekken valt, haha! In wiens dienst trouwens steken mensen als u de draak met mensen die dieper willen graven? Ik kan het raden: mensen die gezichtsverlies gaan lijden als de waarheid boven water komt, en dat zijn er zeer velen... Niet alleen individuen, maar ook vooraanstaande instellingen, die het volk al decennialang de schijn geven dat ze goed functioneren, in het belang van het volk. Jaja, wie laatst lacht het best... Wacht maar af!

4

Re: Anti-Russische Verzetsbeweging

Bronvermelding is u blijkbaar vreemd ...

5

Re: Anti-Russische Verzetsbeweging

en ik word hier versleten voor gek en wat nog allemaal.
Tja mensen op TV hebben blijkbaar van " Wanten" gegeten