11

Re: Agenda

Veiligheid? big_smile Ik zou nog geen schrik hebben als stond de killer hoogstpersoonlijk voor me. We zijn toch allemaal gewoon geïnteresseerd in de bende, en willen hierover eens samen overleggen, meer niet.

Van mij moet er niemand angst hebben, al lijk ik met mijn 1m90 en slank atletisch lichaam wel erg op de reus. lol

12

Re: Agenda

Ik dacht dat ik me reeds aangemeld had? Dan is er ergens iets mislopen. Uiteraard zou ik graag aanwezig zijn, mits duidelijke afspraken van wanneer en waar. Aalst speelt voor mij geen rol, ik kom uit het Leuvense en kan ik iemand oppikken, geen probleem. En tot we ter plaatse zijn houden we het op onze forum(nick)namen.

Kan er iemand zich bezighouden met de te bespreken items? Alhoewel ik weet dat er vlug van afgeweken wordt is het misschien toch handig om op voorhand op de hoogte te zijn. En wie angst heeft zal de resultaten wel lezen op dit forum. Ben eigenlijk benieuwd om jullie eens te ontmoeten, het is nu ook weer niet een dagdagelijks item waarin we geïnteresseerd zijn.

Groeten.

Re: Agenda

Raf wrote:

Veiligheid? Ik zou nog geen schrik hebben als stond de killer hoogstpersoonlijk voor me. We zijn toch allemaal gewoon geïnteresseerd in de bende, en willen hierover eens samen overleggen, meer niet.

Het is geen kwestie van schrik als hij voor je staat. Jij mag gerust de reus zijn voor mij, maar als ik veiligheid zeg, gaat het wel over andere dingen, en niet over iemand overhoop schieten. Ik denk dat te veel films zien en feuilletonnekes niet goed is. cool

14

Re: Agenda

Diegene die zijn identiteit niet wil vrijgeven op de bijeenkomst is hiertoe volledig vrij. En als je je auto enkele straten verder parkeert uit schrik dat ze je nummerplaat noteren mag je dit gerust doen, geen enkel probleem.

Maar het is nu net dit soort mentaliteit dat ervoor gezorgd heeft dat wij hier nu samen op dit forum zitten, de angst om te praten, de onwil om de waarheid naar boven te laten komen. Vandaar de oproep om samen te komen te bespreken wat nog kan ondernomen worden. De onschuldige bendeslachtoffers danken u.

En de overvallen van Aalst, Temse, ... Dat waren geen films, maar waanzinnige realiteit.

15

Re: Agenda

Graag wil ik mezelf voorstellen als secretaris van de vergadering. Ik maak een verslag op van hetgeen besproken word en eventuele verdere voorstellen. Dit verslag zal ook op het forum verschijnen. Gelieve onderstaande lijst met te bespreken thema's aan te vullen :

  • Samenkomst en kennismaking met aanwezige forumleden (nickname)

  • Huidige stand onderzoek

  • Cel Waals Brabant

  • Nog te onderzoeken sporen

  • ...

16

Re: Agenda

Renne wrote:

Wie zou er willen komen van het forum: Vul aan aub
- Raf
- Renne
- Kuros
- LEO
- ...

Oké, ik heb hierboven de lijst geüpdatet en laat ons dan maar 12 september nemen (ik heb in ieder geval die datum al verlof gevraagd).

17

Re: Agenda

Hopelijk komen Patrick Haemers en Ben ook. Ik neem contact op met Cel Waals Brabant, om Eddy Vos in Aalst te krijgen. Ben, graag hadden we op de site wat reclame gemaakt voor deze bijeenkomst. Is dit mogelijk aub, en wat is de beste manier volgens jou?

Re: Agenda

Zwier me ook maar op de lijst.

19

Re: Agenda

UPDATE: 12/09/2009 Meeting Bende van Nijvel

Wie zou er willen komen van het forum: Vul aan aub:

  • Renne

  • Kuros

  • LEO

  • mdanielsUK

  • ...

20

Re: Agenda

Renne, heb je al nieuws over een zaaltje?