21

Re: Agenda

Nee, ik heb nog geen nieuws, maar voor we dat doen zou ik moeten weten welk uur we afspreken? In de namiddag? 14u of later?

22

Re: Agenda

Sorry voor mijn late reactie, maar was met verlof. Had gedacht om rond 17 uur af te spreken. Is dit ok voor iedereen? Heb ondertussen een mail gestuurd naar Cel Waals Brabant. Wacht op hun reactie.

23

Re: Agenda

12 september 1700 uur is OK voor mij. Nu nog een adres?

24

Re: Agenda

Op het net vond ik:

Taverne De Kronkel
Sint-jobstraat 219
9300  Aalst
053/41 63 03

Zij verhuren een vergaderzaal. Kunnen de aalstenaars me zeggen of dat dit de moeite is? Of weten jullie iets beters?

Re: Agenda

Zou het nuttig zijn om Hugo Coveliers te vragen? Deze man heeft toch heel wat energie gestoken in deze dossiers.

26

Re: Agenda

Volgens mij is zijn aanwezigheid zeker nuttig. Als jij hem kan  contacteren, zeker doen!

27

Re: Agenda

Raf wrote:

Zij verhuren een vergaderzaal. Kunnen de aalstenaars me zeggen of dat dit de moeite is? Of weten jullie iets beters?

Ik ben er nog niet geweest ma slecht zal da wel niet zijn zeker.

Re: Agenda

Veel plezier, maar aangezien ik in het buitenland woon zal ik toch niet aanwezig kunnen zijn. Als ik nu op 13/09 in de gazet lees dat ze daar een overval gepleegd hebben, weet ik in elk geval waarom. wink

29

Re: Agenda

Mag ik dit reserveren? Ben benieuwd naar de reactie van de cafébaas als ik zijn zaal reserveer voor de bende van nijvel. tongue

30

Re: Agenda

Als iedereen kan komen die zich opgegeven heeft mag je van mij reserveren.