21

Re: G9

EricF wrote:

Top dit, dank. Ik lees 1m69. Zijn deze mugshots er ook van Estiévenart en Cocu? Zou deze graag zien.

Michel Cocu » Forum
Estiévenart » Forum

EricF wrote:

Top dit, dank. Ik lees 1m69.

Er staat effectief 1m60 maar ik begrijp de verwarring. Na de 1m60 staat een streep (om een "vakje" te maken) en de 0 staat nogal dicht tegen dit lijntje van dit vakje.

Non semper ea sunt quae videntur

22

Re: G9

Veel dank, daar gaat deels een theorie: vind nr. 10 en 14 nogal lijken op Estiévenart (vooral de vooruit stekende kin), maar dan moest hij geen baard hebben in '82/'83. En nr. 8 op Cocu, en dat vind ik nog steeds. Daarvoor moet hij de bril van de processen niet hebben, en die heeft hij hier niet.

23

Re: G9

De omschrijving van de uiterlijke kenmerken van nr.14 komen niet overeen met deze van Estiévenart (verschillen beetje teveel om in aanmerking te komen).

EricF wrote:

En nr. 8 op Cocu, en dat vind ik nog steeds. Daarvoor moet hij de bril van de processen niet hebben, en die heeft hij hier niet.

Dat komt omdat mugshots normaal gezien altijd zonder bril genomen worden. Ook bij bril-dragers die altijd hun bril dragen.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: G9

De man op de robotfoto G9 is onmiskenbaar Martial lekeu. Martial Lekeu is overleden in 1997 en kan dus niet meer berecht worden. Maar in verband met de overval van de Delhaize in Beersel op 7 oktober 1983 werd er ook nog een andere robotfoto samengesteld namelijk G8. En de persoon die ik herken in robotfoto G8 kan wel nog berecht worden want die is nog in leven.

The truth nothing but the truth

Re: G9

Interessant! Staat deze persoon die jij kent reeds vernoemd op het forum?

Re: G9

De naam zit in het dossier.

The truth nothing but the truth

Re: G9

Is er iets meer dat je kan meegeven / omschrijven aan ons?

Re: G9

Reneke wrote:

Natuurlijk is dat Lekeu. Petje af voor de tekenaar die met een paar eenvoudige lijntjes de gezichtskenmerken heeft overgenomen: afhangende mondhoeken, naar rechts afdwalende neus (voor ons links), haarsnit...

http://users.telenet.be/renevlayen/G9Lekeu.jpg

Kwam al eerder voorbij, maar hier nog een keertje:

https://i.postimg.cc/8zLSZDwG/Vergelijk-G9-Lekeu.jpgupload photos

Re: G9

Bij veel andere foto's zijn er meerdere mogelijkheden, maar deze heeft toch de typische Lekeu-blik, niet een tronie van 13 in een dozijn.

30

Re: G9

Neus vooral ...