221

@le happy. Een van de twee broers Poilvache heb ik gekend als collega frituuruitbater in Peutie.Zijn vrouw Nicole is onmiddelijk van hem gescheiden na zijn betrokkenheid bij de moord op een autohandelaar. Ik heb dat reeds eerder vermeld op het forum onder een ander topic

222

@le happy Een samenvatting/beschrijving van de Claude ..? Hij was een goede 1.80 m groot:   Donker golvend haar ,licht kalend op de kruin, dikwijls achterovergekamd met staart inde hals. Goedlachs,zin voor humor.     Zijn toenmalige vriendin was een Noord-Afrikaans type, eerder klein van gestalte,sprak perfect nederlands,joviaal in de omgang. Een toffe,zij was veel jonger .Ze hielp in café KGB maar werkte ook in een winkel in de rand van Brussel.               Claude runde in de jaren 80 dancing top ten. Hij stierf in de gevangenis in duistere omstandigheden .Hij zat in de gevangenis wegens problemen met een allochtoon,dixit een close iemand.Die er ook bij vermelde dat hij problemen had met/over de bende v Nijvel.Leek mij toen onwaarschijnlijk. Het gaat hier over de periode 1990-2001. Een vriend van mij ging  regelmatig pokeren in de KGB in de vroege uren voor groot geld.Burgemeester Cortois gaf mij ooit raad om de KGB te mijden daar de uitbater verdacht werd van mogelijk betrokken te zijn bij de BvN....

bely wrote:

Claude runde in de jaren 80 dancing top ten. Hij stierf in de gevangenis in duistere omstandigheden .Hij zat in de gevangenis wegens problemen met een allochtoon,dixit een close iemand.

Problemen is zacht uitgedrukt. Hij heeft die man vermoord en in stukken gesneden, zie https://bendevannijvel.com/daders/andere/claude-dubois/

224

@Clevor trevor Blijkbaar ben je bijzonder zelfzeker dat we hier te maken hebben met de echte Claude Dubois.               
..