1

Topic: G11

http://www.bendevannijvel.com/gfx/G11.jpg

Een robotfoto van een persoon die op 9 november 1985 werd opgemerkt in de Delhaize van Aalst met twee andere personen.

Beschrijving:

  • 30 jaar

  • 1,65 meter

  • vrij sterke lichaamsbouw

  • zuiders type

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: G11

Ziet er beetje gay uit. wink

3

Re: G11

Inderdaad, ook zeer vage foto van toen, een betere foto zou onderzoek misschien vooruit helpen (in 't algemeen dan), deze persoon is redelijk klein en sterk gebouwd, dus een opvallende persoon eigenlijk, en zuiders.

4 (edited by Hestur 21-10-2010 22:37)

Re: G11

Kuros, jij spreekt bij robotfoto 10 van zes daders die je hebt gezien de avond voordien, waarvan één "vreemd type (mediterraans) en sprak Frans. Naar schatting 50 à 55 jaar oud, klein van gestalte en was duidelijk de leider van de bende! Hij gaf de instructies!" Deze kerel is 30 jaar, maar past verder wel wat in je beschrijving. Lijkt hij op deze robotfoto? Herken je de zijstreep?

Re: G11

G8 en G11 zelfde persoon?

Re: G11

Ik denk dat de robotfoto hierboven de G10 is op het totaaloverzicht van Boemerang.

7

Re: G11

Reneke wrote:

Ik denk dat de robotfoto hierboven de G10 is op het totaaloverzicht van Boemerang.

Ik denk het niet aangezien G11 (deze robotfoto hier) samen met G10 werd gezien (en dus verschillende personen dan zijn).

Ook de beschrijving verschilt tamelijk van elkaar. G11 heeft een lichaamslengte van +- 1m65 en G10 een lichaamslengte van +- 1m85. Dat is al een opmerkelijk verschil. G11 wordt als "zuiders type" beschreven terwijl G10 blonde haren zou hebben (en dus mogelijks een mindere zuiders-type qua look zal geweest zijn).

Non semper ea sunt quae videntur

Re: G11

http://users.telenet.be/renevlayen/Boemerang.jpg

Uittreksel uit het totaaloverzicht van Boemerang.

9

Re: G11

Rene'ke: volgens mij staan deze zo in het schema, niet omdat ze "dezelfde personen" zijn maar omdat ze betrekking hebben op Aalst. Over G10 en G11 zijn de beschrijvingen te verschillend. G10 werd overigens samen met G11 opgemerkt. G10 kan wel dezelfde als G14 zijn. Zijn persoonsbeschrijving komt wel in de buurt van G10.

Beschrijving G10:

  • Geslacht : Man

  • Lengte: 1m85-1m87

  • atletische lichaamsbouw

  • 35/40 jaar

  • een snor en blonde haren

Beschrijving G11:

  • 30 jaar

  • 1,65 meter

  • vrij sterke lichaamsbouw

  • zuiders type

Extra info i.v.m. G10 en G11:
Robotfoto G10 is van een persoon die op 9 november 1985 omstreeks 09u00 werd opgemerkt in de Delhaize van Aalst met twee andere personen van het mannelijk geslacht. Één van die personen betreft robotfoto G11.

Non semper ea sunt quae videntur

10

Re: G11

Fre, je begrijpt me verkeerd. Ben is hier een topic gestart over de G11, en hij plaatst meteen een robotfoto van de G10.........Fout dus.