101

Re: Rijkswacht

Ik denk het niet vermits Aubanel suggereerde dat de man in kwestie mogelijk ook op dit forum actief/passief aanwezig zou kunnen zijn.

102

Re: Rijkswacht

Misschien Aubenel niet of de man is overleden. Alhoewel dat de persoon in kwestie een café uitbaatte, wapenfreak was, extreem-rechts, gediend in het vreemdelingenlegioen en ook al meermaals is ondervraagd. In het topic Vlucht suggereerde Merovinger dat hij extreem-rechtse persoon wist die niet ver van het Strokapelleken woonde. Dus waarschijnlijk heeft Merovinger het over dezelfde persoon (of ik vergis mij). David Van de Steen sprak over een extreem-rechts café in Erembodegem. Deze baatte een café uit in Terjoden, pal op de grens Erembodegem-Haaltert. Aubenel, hebben wij het hier over dezelfde persoon?

Re: Rijkswacht

Vergeet ook niet aftocht (lokale gedeelte?) Bende van Nijvel over Denderhoutem zoals beschreven door Kuros.

104

Re: Rijkswacht

Deze persooon weende soms over dingen en dronk en was rechts.

Re: Rijkswacht

En de zogezegde killer is ook al uit buurt Terjoden, toch?

106

Re: Rijkswacht

club_le-happy-few wrote:

En de zogezegde killer is ook al uit buurt Terjoden, toch?

Weet jij dan wie dat is?

Re: Rijkswacht

Reneke wrote:

Weet jij dan wie dat is?

Precies! Dit opper je toch niet zomaar?

kenza wrote:

Deze persooon weende soms over dingen en dronk en was rechts.

Kenza, met alle respect hoor maar, dit kan over heel veel mensen worden gezegd. Ik bedoel dit is niet echt iets wereldschokkends!

108

Re: Rijkswacht

Aubenel, hebben wij het over dezelfde persoon?

109

Re: Rijkswacht

Heeft er iemand weet of een rijkswachter uit de streek Aalst Dendermonde met Voornaam Karl of Carl met bovenstaande in contact/relatie stond?

110

Re: Rijkswacht

Collega's, ik meen dat ik het al gehad heb ovver Paul Wenner, ex-SIE, extreemrechtse wapenfreak, enkele maanden geleden overleden en gewezen uitbater van de visvijvers van Machet in Denderleeuw. De WNP'er naar wie ik verwijs - die gevaarlijke zot en destijds uitbater van een louche taverne - is iemand anders wiens naam ik om deontologische redenen niet kan noemen.