Topic: Abdij van Aulne

Enkele momenten geleden las ik in 'overige' een bijdrage over de mogelijk belangrijke getuigenis van een een mecanicien over een Golf zonder achterbank, gevolgd door een interessante analyse van de locaties waar bepaalde aan de Bende toegekende vergrijpen plaatsvonden, maar toen ik erop wilde reageren bleek de post van de site verdwenen/gehaald. Wat me in dit bericht opviel was de vermelding van de Abdij van Aulne, die in het boek van Bouten meermaals ter sprake komt.

Hier zouden de leden van de extreem-rechtse, anti-communistische Milice de Jésus Christ (tot de leden behoorden o.a. Bougerol, Déry en Bernard Mercier) regelmatig hebben vergaderd. Victor Massart verklaart Bougerol te hebben ontmoet in de Abdij van Aulne, 'waar we met enkele vrienden een service club voor berooide zelfstandigen animeerden'. De Abdij van Aulne blijkt ook een vereniging op zich te zijn geweest, bij dewelke WNP-leden kind aan huis waren.

Toeval of niet?

2

Re: Abdij van Aulne

Biggus Dickus,

Correct, er verdwijnen leden (niet meer actief) van deze site en ook sommige boodschappen verdwijnen daar links van ander websites naar hier niet meer werken. Ik heb dit ook vastgesteld en had graag over de oorzaak van de verdwijning van de teksten een verklaring gekregen van de beheerder.

Vragen sommige ex-leden hun boodschappen te verwijderen of gebeurd dit automatisch of zijn er juridische tussenkomsten en klachten? Zo dit zo is kan alleen een volledige import van de website soelaas brengen aan de pineuten zoals wij die hopen er nog iets van te verstaan. Zonder deze back-up  moeten gedane werken steeds maar opnieuw worden doorwoeld.

Ik vond een paar weken geleden nog boodschappen van gangsterpolis en deze zijn swoeps denk ik. Ik ken de site echter nog niet goed daar ik meest op de Franse sites lees.

3

Re: Abdij van Aulne

In het bos van Hourpes werden twee voertuigen teruggevonden. Lees boodschap lid Boreux op "tueur de Brabant". In dit bos woonden vrienden van Becker: "Hur." Deze Becker zou hem (Hur.) hebben verhuisd een paar maanden vroeger voor de affaire Anderlues. De nummerplaat van Anderlues-Golf kwam van een voertuig uit Gouzee = Aulne niet van Brussel zoals de anderen. Becker & Borains zijn bekend in deze streek en cafés. Jullie moeten allen de doc lezen van Colruyt-nivelles in de doc van eveline bij de Annees de plombs site. Downloaden en lijn na lijn ontcijferen. Sommige stukken zijn zeer slecht leesbaar maar heel interessant.

In dit bos is er een kasteel voor reinsertie van ... In de omgeving een ander zeer mooi kasteel met een geschiedenis en er is Aulne. Het rare is dat ik hier de doc moet vinden die op de andere sites niet zo goed is. Ik zou daar ook graag eens afstappen. Het is een zeer mooie wandelstreek met een prachtige natuur.

En dan blijkt dat ook WNP en Latinus hier actief zijn geweest en verkenningen hebben gedaan. Dus wat is de link: Becker, Borains & co, WNP, Aulne en de andere chateaux? Alhoewel ik Nederlandstalig ben zou ik graag hier mijn mails van de Franse websites kopiëren in het Frans! En dit om de dialoog te bespoedigen en snellere communicatie toe te laten. Elke Vlaming kent beter een mondje Frans dan de zogenaamde onderzoeksrechters uit Wallonië. Dankzij die idioten hebben we jaren aan vertalingen besteed en verloren.

Iemand bezwaar?

4 (edited by club_le-happy-few 15-10-2009 20:19)

Re: Abdij van Aulne

Een tolk zou interessant zijn. Maar denk dat men de getuigenissen van Kuros en Murcielago beter niet volledig post op Franstalige fora. Er lezen nogal wat zware jongens het forum, die volgens mij enkel boeltje in belachelijke trekken. Heb wel keer een privé bericht gedaan aan de administrator i.v.m. ontwikkelingen betreffende Aalst. Hij heeft me zelf ook gezegd dat je beter geen namen kan posten van verdachten indien het ernstige sporen zijn. De Staerke, Bultot, Murat Kapllan,... lezen allemaal mee.

Denk dat we hier toch met 2 kroongetuigen zitten, en dat ze best eerst onderling moet overleggen en linken leggen vooraleer met een definitief verhaal naar buiten te komen.

5

Re: Abdij van Aulne

U heeft mijn boodschap slecht begrepen: ik wil alleen Mijn Franse mails hier plaatsen en niet onze Nederlandse kopiëren nog vertalen naar hinder. Dit kan deontologisch niet voor belangrijke zaken. Alleen politionele feiten pv of kranten artikels kunnen snel gekopieerd worden denk ik, geen persoonlijke ervaringen zoals die van Kuros of ons lid Murcielago.

6

Re: Abdij van Aulne

club_le-happy-few wrote:

Er lezen nogal wat zware jongens het forum, die volgens mij enkel boeltje in belachelijke trekken.

Het is zoals je zegt, iedereen leest mee,daarom dat Murcielago beter onderhandeld met kuros. Als ex-gangsters dit volgen heeft dit toch iets te betekenen hé. Of is het ook alleen maar uit interesse zoals bij ons big_smile. De ene zegt dit en dat, ze leiden ons rond de tuin om hen goed te praten, alé ik begrijp hen, niemand wil zijn betrokkenheid open en bloot toegeven op een forum, laat staan aan het gerecht.

7

Re: Abdij van Aulne

http://i12.servimg.com/u/f12/11/19/56/48/bois_d11.jpg

Een kaart waarop de abdij van Aulne, het bos van Hourpes en de autokeuring van Lobbes aangeduid zijn (geleend van onze Franstalige vrienden). Hier de link naar dezelfde plaats op Google Maps.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

8

Re: Abdij van Aulne

Maroun El Khoury kwam vaak langs in de woning van Bougerol in Montigny-le-Tilleul en overnachtte dan telkens in de abdij van Aulne. Hij was een huurmoordenaar en kwam daar zelfs openlijk voor uit.

Bron: De Bende van Nijvel | Guy Bouten

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

9

Re: Abdij van Aulne

Wat die Abdij  betreft: ik herinner mij dat die vroeger verlaten was en dat daar een soort werf barak aanhing. Ietsje verder stond in die tijd een leegstaand fabrieksgebouw, ik denk eerder een oude steenkoolmijn maar er was nergens een terril. Swat, wat mij terug opvalt in de reportage: steeds er iemand van WNP komt praten op tv of zijn kunsten laat zien, is het altijd op verplaatsing: Bois de la Houssière, de abdij en als ze voor de camera komen is het altijd op een plaats dat er niets mee te maken heeft. Altijd dwaalsporen.