111

Ze kunnen wel meermaals in het kanaal Brussel cheleroi gaan duiken zelf toen de magneetvissers zogezegd kogels van de bende hadden gevonden en het jaartal stond op de koffer    Ik heb de cooordinaten al op het forum gezet waar er volgens mij iets kan liggen

Ik meende ergens gelezen te hebben dat in de steengroeves van Lessines niet grondig gezocht werd? Dat ze in één van de putten gedoken hebben, maar de anderen niet verder onderzocht werden. Klopt dit?

Zoja, liggen deze groeves nog steeds open en kan daar nog steeds gedoken worden?

113

Gooi een magneet op mijn locatie en je merkt direct dat daar  op een paar plaatsen iets ligt  !! Maar ja we zijn al een tijdje verder en Adinkerke is intussen al proper oogdkuust

kenza wrote:

Gooi een magneet op mijn locatie en je merkt direct dat daar  op een paar plaatsen iets ligt  !! Maar ja we zijn al een tijdje verder en Adinkerke is intussen al proper oogdkuust

Is dat een privédomein en afgesloten voor de normale mens?

115

Is het mogelijk dan om daar te gaan magneetvissen ? Zo ja, waarom is dit nog niet gedaan ? Ik heb zin om morgen te vertrekken, mocht ik het materiaal hebben. Anders wil ik wel touw en magneet kopen.

Dat vraag ik mij dus ook af @De Basis smile Maar ik vermoed dat dit wel om een terrein gaat van één of ander bedrijf. Dat is dus mogelijks privéterrein en niet toegankelijk voor ons.

Anders had ik graag met jou mee gaan "vissen" smile

Het gedeelte achter Hasmetal is volgens mij privé. Er zijn daar nabij putten ook al enkele autohandels geweest.

Misschien kunnen ze dit stuk mee opkuisen nu snow games komt