Re: Christiaan Bonkoffsky

kenza wrote:

Of ze weten wie de echte reus is.

Dat zou pas echt goed nieuws zijn. smile

Om nog even verder te gaan met speculeren: het kan ook dat het nieuwe DNA-onderzoek al heeft uitgewezen dat het DNA toebehoorde aan een man van 1 meter 90 met rood of blond haar. Waarmee de bruinharige Bonkoffsky afvalt. Tenzij er meer reuzen waren natuurlijk, zoals sommigen beweren... Benieuwd wat ze vanavond te vertellen hebben en hoe ze dat zeggen. En hopen dat Faroek kritische vragen durft stellen. Iets wat ik helaas weleens mis bij hem.

932

Re: Christiaan Bonkoffsky

Merovinger wrote:

Nog een belangrijke nuance in de huidige berichtgeving tot nu toe: het federaal parket zegt dat Bonkoffsky niet de reus van de bende was maar het parket zegt niet dat hij géén lid was van de Bende. Bonkoffsky kan dus nog altijd een andere rol gespeeld hebben binnen de Bende. Benieuwd hoe het parket dit vanavond zal formuleren in de uitzending. Gaan ze zeggen dat hij helemaal niet bij de Bende hoorde of enkel dat hij niet de reus was?

En niet te vergeten. Bonkoffsky heeft ook nooit gezegd dat hij de reus was. Dat is wat uiteindelijk zijn broer, Patrick en de media er van hebben gemaakt.

933

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wim wrote:

Dat is wat uiteindelijk zijn broer, Patrick en de media er van hebben gemaakt.

Zijn broer gaf toch duidelijk te kennen dat Bonkoffsky het hem letterlijk heeft verteld op zijn sterfbed? Of mis ik iets?

934

Re: Christiaan Bonkoffsky

Zijn broer heeft gezegd dat Bonkoffsky verteld heeft dat hij erbij was, meer niet. De broer heeft dan zélf beweerd dat Bonkoffsky de reus is omdat hij hem zou herkennen op de robotfoto. En dan is het in de media geroepen dat Bonkoffsky de reus zou zijn.

Lees post 42 in dit topic.

935

Re: Christiaan Bonkoffsky

ctrix wrote:

Lees post 42 in dit topic.

Touché.

936

Re: Christiaan Bonkoffsky

Plus, hij zou met een gebroken voet hebben gezeten tijdens Aalst, dus was zeker niet een van de overvallers. Maar wat daarom zeker niet uitsluit dat hij een andere functie had binnen de bende.

937

Re: Christiaan Bonkoffsky

Familie Bonkoffsky vraagt tekst en uitleg van federaal parket: ‘Hebben zij misschien een andere Reus?’

De familie van Christiaan Bonkoffsky reageert ontgoocheld op de mededeling van het federaal parket dat de ex-rijkswachter niet de Reus van de Bende van Nijvel was. Dat meldt advocaat Geert Lenssens.

‘Het klinkt misschien paradoxaal, maar het bericht dat Christiaan Bonkoffsky door de speurders niet langer beschouwd wordt als de Reus van de Bende wordt bij de familie van de man niet meteen op opluchting onthaald’, zegt Lenssens. ‘Zij hebben het gevoel dat hun getuigenis over Chris plots onbetrouwbaar wordt geacht en zij hierdoor in een slecht daglicht worden geplaatst.’

Lees hier het hele artikel » Nieuws

938

Re: Christiaan Bonkoffsky

CleverTrevor wrote:

En hopen dat Faroek kritische vragen durft stellen. Iets wat ik helaas weleens mis bij hem.

Farouk zal er ook voor moeten zorgen dat zijn deuren open blijven nietwaar?

Re: Christiaan Bonkoffsky

Aan Albert Farcy, aka Bruno, durft niemand het blijkbaar vragen. Hij zit nochtans op facebook. Haemers, De Staerke, Bouhouche, Beijer maar in die richting durft er nog steeds niemand kijken. Zelfs na al die jaren nog steeds omerta?

Ik begrijp die fascinatie van de media niet voor reuzen. Voor zover ik weet, heeft hij enkel gezegd dat hij er bij betrokken was. Niet dat hij de reus of een uitvoerder was.

Re: Christiaan Bonkoffsky

club_le-happy-few wrote:

Aan Albert Farcy, aka Bruno, durft niemand het blijkbaar vragen. Hij zit nochtans op facebook.

Niemand houdt u nochtans tegen.