Topic: Rogatoire commissies

De speurders naar de Bende van Nijvel bereiden rogatoire commissies naar het buitenland voor

Het onderzoek naar de Bende van Nijvel is nog lang niet dood. Dat zei de minister van Justitie, Stefaan De Clerck (CD&V), gisteren in de kamercommissie. ‘De speurders zijn meerdere internationale rogatoire commissies aan het voorbereiden', zei hij in een antwoord aan MR-kamerlid Eric Libert.

Nieuws » Bende-onderzoekers naar buitenland

Re: Rogatoire commissies

Ben nieuwsgierig naar wat ze nu weer van plan zijn. Wondermooi zou een doorbraak in deze zaak zijn, maar helaas geloof ik er niet in.

Re: Rogatoire commissies

Eén of twee maal per jaar doen ze alsof ze er mee bezig zijn. Eerst hebben ze iemand z'n tuin opgeruimd (zo moet eigenaar niet alles zelf naar containerpark brengen) en nu nog een reisje erbij.

Re: Rogatoire commissies

Club, ik deel je visie moet ik bekennen.

5

Re: Rogatoire commissies

club_le-happy-few wrote:

Eén of twee maal per jaar doen ze alsof ze er mee bezig zijn. Eerst hebben ze iemand z'n tuin opgeruimd (zo moet eigenaar niet alles zelf naar containerpark brengen) en nu nog een reisje erbij.

We komen weer ver bij de 24ste verjaardag van het laatste feit te Aalst. Vos moet toch in programma's kunnen komen met zijn uitleg die telkens op niets trekt. Sorry, maar 't is zo Eddy. Je gelooft wat je wil geloven en mag geloven. Mensen die in u onderzoek zaten en te dicht bij de waarheid kwamen werden opzij gezet. Je kan de mensen niets blijven wijsmaken, maar helaas moet iedereen zich er wel bij neerleggen.

6 (edited by Koen 28-10-2009 18:11)

Re: Rogatoire commissies

Club_le-happy-few en Renne, leuk gezegd. Als ze zo verder doen, wordt de manier waarop Jumet zich gedraagt steeds meer een bron van 'totaal absurde humor'. Alleen spijtig dat men je eerst een beetje moet informeren vooraleer je ervan kunt genieten.

7

Re: Rogatoire commissies

Niet fantaseren mannen en het artikel in De Morgen goed lezen. Ik had nog nergens gelezen dan in dit artikel dat de Staerke zou verteld hebben dat het Baugniet was die hem gebeld had om naar de Delhaize in Aalst eens te gaan kijken. Wie kan dit bevestigen?

Jumet-La Louvière vond het boek van Bouten tijdverlies daar ze oude sporen opnieuw hebben moeten nazien maar er waren andere ontwikkelingen waar ze heel optimistisch over waren en ik ook. Maar ik weet niet of deze zaken dezelfde zijn natuurlijk. Ik zie overal op de Forums nieuwe activiteit en hoop. Laten we zo verder doen, cm per cm.

Blood, toll, sweat and tears!

Re: Rogatoire commissies

K& wrote:

Niet fantaseren mannen en het artikel in De Morgen goed lezen. Ik had nog nergens gelezen dan in dit artikel dat de Staerke zou verteld hebben dat het Baugniet was die hem gebeld had om naar de Delhaize in Aalst eens te gaan kijken. Wie kan dit bevestigen?

Waar staat dat in welk artikel?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

9

Re: Rogatoire commissies

Ch, F17, CA54, FA V, CBW 03.03.1988 - PV 21444/88

Ce PV précise une série de renseignements concernant un certain F. qui aurait réalisé un transport d'explosif pour le compte de Latinus. La suite de cette enquête se retrouve in Ch, F26, CA69, FA IV, CBW 04.07.1989 - PV 22977/89 - pièce 274 - commission rogatoire internationale Luxembourg.

Meer informatie ontbreekt, maar ik vond het een interessant gegeven: een transport van explosieven en een rogatoire commissie naar Luxemburg. Zou er een verband bestaan tussen WNP en de Bommeleeër-affaire in Luxemburg?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Rogatoire commissies

Dat valt niet uit te sluiten.