221

Re: Getuigenis frituuruitbater

Bely, ik weet dat je niet meer wenst terug te komen op je getuigenis. Ik weet ook dat je ondertussen een vermoeden hebt waarom er met je getuigenis geknoeid werd. Toch nog een vraag voor jou, hoe ben je te weten gekomen dat er met je getuigenis geknoeid werd? Ik zal maar niet vragen of je een idee hebt wie er mee knoeide.

Nog een laatste vraag. Heb jij ooit iets horen zeggen ivm het slachthuis en drugs? Tussen 75 en 90 werkte ik in de buurt van jouw frituur, ik was er zelfs klant, nooit heb ik iets gehoord over het slachthuis en drugs. Acht jij het mogelijk dat de bende die bij jou kwam eten iets gaan halen was in het slachthuis?

222

Re: Getuigenis frituuruitbater

coconut, ik schreef mijn 1e bijdrage op het forum in december 2010. Nooit had ik de bedoeling,laat staan verwacht, dat dit in Humo zou verschijnen. De manipulatie van mijn telefonische getuigenis is alzo toevallig aan het licht gekomen (zie vragen pag. 17). Ook de personen die bij het knoeien betrokken waren ken ik persoonlijk bij naam en toenaam. Enkel op de persoon die belde kan ik geen naam plakken omdat de speurders mij nooit foto’s toonden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn als het antwoord van de speurders luidt: "We kennen ze, we weten het maar hebben geen harde bewijzen."

PS: Je mag gerust mijn e-mailadres opvragen bij de forumbeheerder.

223

Re: Getuigenis frituuruitbater

Heel erg bedankt Bely.

224

Re: Getuigenis frituuruitbater

coconut, het slachthuis en drugs in Vilvoorde zegt mij niets. Ik kan enkel spreken over de verschrikkelijke stank als gevolg van vervoer van rottende beenderen/slachtafval naar de gelatineproductie bij “Tessenderlo Chemie”.

225

Re: Getuigenis frituuruitbater

bely wrote:

Eén van de twee broers Poilvache heb ik gekend als collega frituuruitbater in Peutie.

Misschien kwamen onze misdaadkoningen die dag uit het oosten en wilden ze in de frituur van Poilvache gaan eten? En was die frituur dicht op 11/11. Waarop ze doorreden naar de dichtsbije frituur, die van jou. Waar precies was die frituur van Poilvache gelegen in Peutie? Bij de luchtmachtbasis? Daar is ook wel bos om iets te begraven. (Floordambos) En heb het altijd al bizar gevonden dat frituurolie werd gestolen de nacht van Nijvel.

Waren er op 11/11/85 paardenwedrennen in Sterrebeek? Als ik mag gokken, dan kwamen ze vandaar (maar misschien niet compatibel met modder? Of misschien net wel, als je gaat kijken aan de andere kant van de tribune? Heb een vage jeugdherinnering, maar weet niet of het Sterrebeek was, als kind door een stuk bos tot we uitkwamen aan de rand van een hippodroom, waar wedstrijden waren die dag.)

226

Re: Getuigenis frituuruitbater

Trojan wrote:

Waren er op 11/11/85 paardenwedrennen in Sterrebeek? Als ik mag gokken, dan kwamen ze vandaar (maar misschien niet compatibel met modder? Of misschien net wel, als je gaat kijken aan de andere kant van de tribune? Heb een vage jeugdherinnering, maar weet niet of het Sterrebeek was, als kind door een stuk bos tot we uitkwamen aan de rand van een hippodroom, waar wedstrijden waren die dag.)

Trojan. Om de liefde Gods, wat moeten we moeten we hiermee?

227

Re: Getuigenis frituuruitbater

Begrijp ik niet. Er wordt gespeculeerd dat ze dingen gingen begraven onder de brug van Vilvoorde. En als ik met een speculatie kom, die meer in de lijn ligt van het normale gedrag van de De Staerkes, dan krijg ik op m'n kop. :s

In elk geval kan je daar met modder aan je schoenen uitkomen, gesteld dat je, zoals velen, aan de overkant van de tribune ging kijken » poney-club-3.skyrock.com

Apropo Leo, er staat nog een vraag open voor jou ergens.

228

Re: Getuigenis frituuruitbater

Dat is ver gezocht Trojan , ik ben het eens met Leo wat moet je hiermee ?
Veel te ver gezocht denk ik persoonlijk .

229

Re: Getuigenis frituuruitbater

Tru Dat wrote:

Dat is ver gezocht Trojan , ik ben het eens met Leo wat moet je hiermee ?
Veel te ver gezocht denk ik persoonlijk .

Is nochtans het alibi van Popolino voor de dag van Aalst : ik was op de paardenkoers in Sterrebeek.

230

Re: Getuigenis frituuruitbater

En ik vind het net heel logisch, als je aan de rand van een renbaan staat bij regen of sneeuw, dan vang je spatten van de passerende sulkies.