Re: Nicolas Lebon

Dit zou Nicolas Lebon zijn korte tijd voor zijn overlijden. Hij zou overleden zijn in Cambodja in het najaar 2013 ten gevolge van een zwaar (verkeerd?)ongeval.

https://i.servimg.com/u/f92/15/90/70/52/nlebon11.jpg
https://i.servimg.com/u/f92/15/90/70/52/nlebon10.jpg

En een van zijn laatste berichten op FB:

https://nsm09.casimages.com/img/2018/12/18//18121810141314738716041707.jpg

Re: Nicolas Lebon

Zou de tattoo in de nek verkeerdelijk voor een moedervlek kunnen aangezien worden? Als ze tenminste niet van recente datum is.

Re: Nicolas Lebon

Nicolas Lebon est décédé le 8 novembre au matin. Il était hospitalisé à Phnom Penh pendant 2 mois dans un hôpital Cambodgien dans un coma profond suite à un accident en moto. Son assurance n a pas pris en charge son hospitalisation que sa compagne, notre amie Virginie Cabot, ne pouvait plus payer depuis plusieurs semaines déjà. Le rapatriement a été accordé dans les derniers jours mais son état était trop faible pour y procéder. Les communautés belge et française sur place se sont mobilisées pour soutenir Virginie mais ce n’est pas suffisant et elle a besoin de nous tous. Elle a déjà dépensé 13000$ pour l'hôpital. Ses amis en Turquie ont réunis 5000$, la communauté belge de PP 2000$ et il reste encore près de 15000$ impayés. Nous vous invitons à participer à cette cagnotte, que vous connaissiez bien ou non Nicolas et Virginie, car la situation est critique. L'objectif est de 10000€, toute participation est bienvenue ! Merci à tous de votre aide et de votre compréhension.

24

Re: Nicolas Lebon

Django68 wrote:

Zou de tattoo in de nek verkeerdelijk voor een moedervlek kunnen aangezien worden? Als ze tenminste niet van recente datum is.

Of zou de moedervlek een pleister kunnen zijn die de tattoo moet verbergen?

Ben wrote:

Serge de la péniche a été cité par Alain Lenglet (PV 18.342/86) mais jamais identifié

Zou kunnen Serge Fussen zijn, die had een woonboot in de buurt van Ronquières.

25

Re: Nicolas Lebon

Trojan is er een foto van Serge Fussen en ken je de naam van zijn woonboot en eventuele ligging? Ligt hij op de Samme of het kanaal?

26

Re: Nicolas Lebon

Kanaal. Foto's van Serge Fussen zijn te vinden op Facebook. Maar niets dat doet denken aan de robotfoto's. Of waren te vinden, sinds Cambridge Analytica heb ik fb account opgezegd, dus kan het niet meteen checken. Ik herinner me wel een foto uit z'n jonge jaren, hij zit relaxed in een zetel, in politie uniform denk ik, en speelt ostentatief met zijn wapen.

27

Re: Nicolas Lebon

Serge de la Péniche: zou kunnen slaan op restaurant La Péniche in Waver, Chaussée de Huy 4, restaurant in de vorm van een woonboot. Geen idee of Serge Fussen te situeren is in dit restaurant. Aangezien de professionele profiler Zucker ons wijst op het milieu van restaurants, vind ik dit relevante info. Maar verder uit te zoeken uiteraard.

28

Re: Nicolas Lebon

Trojan wrote:

Aangezien de professionele profiler Zucker ons wijst op het milieu van restaurants, vind ik dit relevante info. Maar verder uit te zoeken uiteraard.

Maar dat 'verder uitzoeken' ga je natuurlijk niet zelf doen. Dit restaurant bestaat pas sinds 20 augustus 2004.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

29

Re: Nicolas Lebon

Over de verdwijndatum van Lebon naar Zwitserland heerst onduidelijkheid. Hierboven staat herhaaldelijk dat hij begin 1983 verdween. Maar ik zag net een screenshot van z'n facebook waarop hij in februari 2013 zelf schrijft dat hij 27 jaar geleden uit België is vertrokken. Eerder 1986 dus. En zonder expliciete verwijzing van Zwitserland. Maar wel expliciet sprake van vluchten.

30

Re: Nicolas Lebon

Wat mij ook intrigeert : volgens mij is z'n avatar op fb een wandelende tak. Zoiets koop je in een winkel van exotische dieren. Zie ook : de boa van de houthakker van de bende van waterloo, en de python van de speciale interventie eenheid. Dus nogmaals : waar kon je dat soort dingen kopen in elsene of wijde omgeving destijds ?