Re: Jezus-Eik: Loods

coconut, ik heb zo het "voorgevoel" dat die twee opgepakte speurders Philippe Vermeersch en François Achten binnenkort gaan vrijkomen en dat het onderzoek terug doodloopt. Is het trouwens morgen niet dat er één van de twee vóór de Raadkamer moet verschijnen om zijn aanhoudingsmandaat eventueel te horen bevestigen? Ik ben niet zeker hoor...

Re: Jezus-Eik: Loods

herhaling; net voor de reconstructie werd de Delta cel van het onderzoek gehaald. Aanleiding "de vangst" in Ronquières. Gedaan onderzoek.

Wie werd nu door wie gemanipuleerd? Het was Dendermonde die gemanipuleerd werd zodat het onderzoek naar Franstalig België zou gaan. Bedoeling, doofpot en dat is schitterend gelukt. Het onderzoek had verder moeten gaan waar het gestopt is, namelijk bij de loods en de mensen die toevallig in de buurt woonden en bij de mensen die toevallig de loods bezochten en die toevallig de eigenaar bedreigden.

Kapllan Murat woont daar toevallig mensen; wij hebben geen enkel bewijs om deze brave man ergens aan te linken. Wij hebben geen enkel bewijs dat ex-gangsters op dit forum zitten. Tenzij we zelf die gangster zijn. Ik ga straks mijn adres eens checken, wie weet is mijn demente geest vergeten dat ik in Overijse woon.

73

Re: Jezus-Eik: Loods

Ja, maar voor het zelfde geld woont die daar ook nog maar 5 jaar ofzo he, dan heeft dit geen enkele rol van betekenis. Het is per toeval dat ik dit gehoord heb.

Re: Jezus-Eik: Loods

Wat op zich ook weer niets zegt.

75

Re: Jezus-Eik: Loods

HIPA wrote:

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel , namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in 91 bij zijn verklaring.

We zijn nu een maand verder en er lijkt wederom weinig schot in te zitten. Het zou toch niet zo moelijk moeten zijn om alle gebruikers van de loods (mits nog in leven) gewoon eens op te pakken en de duimschroeven aan te draaien.

Re: Jezus-Eik: Loods

Inderdaad, vraag me nu ook af waarom dit door Hipa werd aangekondigd terwijl er niets gebeurd is?

Re: Jezus-Eik: Loods

Scaramouche wrote:

Tik zijn naam Kapllan Murat en Overijse in op de website en hij is bekend in Overijse met een privé-telefoonnummer. Spijtig kennen we hierdoor zijn adres niet. Heel verontrustend nieuws... Wat doen de speurders eigenlijk? Hebben zij die info niet?

Ik heb gelezen dat zijn Kapllans levenspartner Virginie Barré is.

Ks4 (BVBA)

  • Status: Actief

  • Hoofdactiviteit: Detailhandel in auto's en lichte bestelwagens (= 3,5 ton)

  • Adres: Langeweg 158, 3090 Overijse

  • Oprichting: 20-11-2008

  • Tel: N/A

78

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik vind de link niet tussen Ks4 en Kapllan of zijn (toenmalige) vriendin Virginie B.? Ik ken de Langeweg. Eerder woonde daar ene Philippe L. met zijn vriendin na de vrijlating. Kwam in de lokale McDonalds. Reed wel eens op de motor. De Langeweg is wel mijlenver van de loods in Jezus Eik op de Eikenlaan hoor. Voor Ks4 BVBA vind ik ook Brusselsesteenweg 330 in Overijse. Als je dat adres googeld kom je een 10-tal bedrijven tegen van Boels, garages, metaalconstructie, zonnewering, depaneuses, ...

79

Re: Jezus-Eik: Loods

Ja lap, direct krijgt den Ben hier weer wat boze mensen die klagen wegens privacygegevens ofzo. wink

En ja, die informatie klopt wel, en finn -> de link is er wel hoor. De 2 adressen kloppen beide. Maar wat wil dat zeggen? 't wonen nog wel een hoop "verdachte figuren" in de omgeving van Overijse... een ganse hoop zelfs. smile

Non semper ea sunt quae videntur

80

Re: Jezus-Eik: Loods

Bedankt FreCR. Kan je er mij een paar interessante meegeven? Ben nog niet zo lang op het forum en ben van de streek.

Is de Koedalstraat 23 ook bekend?