121

Re: Theorie van Trojan

HIPA wrote:

Ik zou zeggen kopen die handel. Titel "Van Aalst naar Nijvel" of zoiets.

Inderdaad, kopen die handel. De correcte titel is trouwens: Littekens - Het spoor Nijvel-Aalst van de Bende.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

122

Re: Theorie van Trojan

Thanks Ben dat is het .

123

Re: Theorie van Trojan

Voor wie zich afvraagt waarom ik periodiek soms wat paranoïed klonk een paar jaar terug. Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT. Maar okee, er zijn duizenden Murat's in België. En behalve het feit dat die wagen een paar keer pal achter de mijne kwam parkeren op een plaats waar ik heel frekwent parkeerde, is er nooit wat gebeurt. Maar het maakt wel nerveus dus.

Zeker in combinatie met een andere gebeurtenis. Bevoorbeeld. Op een plaats in Aalst waar ik elke nacht beroepshalve passeerde en waar nooit auto's stonden geparkeerd, stond een aantal jaren terug een aantal nachten na elkaar een grote camionette met precies dezelfde initialen als de Cel Waals Brabant.
Ik garandeer je, je moet een koel karakter hebben, om niet nerveus te worden van dat soort toevalligheden. En ik heb geen koel karakter.

De dag nadat ik hier iets had gepost over Willy Sintobin kreeg de bron van mijn informatie een lekke band. In de band een groot hoekijzer.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Maar ik vertel het als anecdotes. Ik heb geleerd al die kleine toevalligheden af te schudden. Alleen heb ik wel het volste begrip voor mensen die in dit dossier wat bang of paranoïed worden bij momenten.

Re: Theorie van Trojan

@Trojan   Géén "duizenden" Murat's in België. Aantal = 305.

125

Re: Theorie van Trojan

Scaramouche wrote:

@Trojan   Géén "duizenden" Murat's in België. Aantal = 305.

Waarvan toch wel 100 rond Ledebergplein.. geen panische deducties maken dus smile  ..

Re: Theorie van Trojan

@Trojan : Eén Murat in Overijse.

127

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

Voor wie zich afvraagt waarom ik periodiek soms wat paranoïed klonk een paar jaar terug. Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT. Maar okee, er zijn duizenden Murat's in België. En behalve het feit dat die wagen een paar keer pal achter de mijne kwam parkeren op een plaats waar ik heel frekwent parkeerde, is er nooit wat gebeurt. Maar het maakt wel nerveus dus.
.


U vraagt, wij draaien:

http://i64.tinypic.com/2cddhdt.jpg

128

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT.

De nummerplaat staat geregistreerd op iemand uit de regio Gent. Niet op K.M. waar het hier over gaat.

Non semper ea sunt quae videntur

129

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

Wat de Bende van Nijvel betreft: ik trek een streep door alle voorgaande hypotheses. En begin met een propere lei opnieuw. Een aanzet is al gegeven in topics Marbaix en Groep G.

Even 'for the record'. Ben al mijlen verder dan in 2014 2015.

130

Re: Theorie van Trojan

Leuk. De eigenaar van de nummerplaat MURAT maakt een verwijzing naar de Banda della Magliana.
En/of naar de bende van de witte Fiat.
De cirkel is rond.
( met dank aan hans/Elvis die de referentie vond ergens online )