Re: Apostolos Papadopoulos

Ben, vanwaar komt die foto eigenlijk?

82

Re: Apostolos Papadopoulos

Iemand heeft mij die doorgestuurd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Apostolos Papadopoulos

Ben je zeker van je bron? Is dit een Papadopoulos? Ik zie niet het minste verband met die foto waar hij geboeid is.

"Manipulatie" ook op deze site @Ben.

84

Re: Apostolos Papadopoulos

Volgens mij moeten we nog eens die foto op de eerste pagina checken en of dat wel onze man is. Dat is niet iemand van 26.

85

Re: Apostolos Papadopoulos

De eerste foto komt denk ik van een artikel uit de Gazet van Antwerpen en de beschrijving zegt een persoon die gelijkenis vertoont met Apostolos. Stereos in het Grieks betekent Stevig /solide ...
Apostereo / beroven van.

De persoon op de eerste foto lijkt mij niet Apostolos Papadopoulos bijgenaamd Serge le grec /Stereos.

86

Re: Apostolos Papadopoulos

Trojan wrote:

Andere foto is Karafilis?

Neen, die lijkt niet op Karafilis.

the end wrote:
Trojan wrote:

Haren kan men verven.

En de snor en wenkbrauwen ook? Die man op de foto van Ben heeft duidelijk donker haar!

Een mirakel: volledig mee eens big_smile

EricF wrote:

Volgens mij moeten we nog eens die foto op de eerste pagina checken en of dat wel onze man is. Dat is niet iemand van 26.

Inderdaad, maar probeer dat sommigen maar eens uit te leggen ... (de meest onwaarschijnlijke argumenten komen boven dan).

Non semper ea sunt quae videntur

87

Re: Apostolos Papadopoulos

Reneke. Vraagje,nadat we jouw kunsten hebben mogen bewonderen wat betreft het bewerken van bepaalde robotfoto’s wil ik het volgende vragen. Kan je de foto van de jonge Apostolos bewerken met kort haar (geen bros) en zonder snor aub? Bijna zeker was hij destijds de jongste van het vijftal dat ik over de vloer kreeg.

Re: Apostolos Papadopoulos

Bely, ik meen mij te herinneren dat die op dat ogenblik gevangen zat in Rijsel (ivm moord prostitué) , ik ben  het nog niet gaan opzoeken en kan mij ook geen  bron herinneren.

89

Re: Apostolos Papadopoulos

Post 1 van dit topic vermeld het.

90

Re: Apostolos Papadopoulos

Inderdaad, staat vermeld in post 1 van dit topic. Wel ben ik in verwarring door de foto’s op pag.1 en pag 8. Het gaat hier qua uiterlijk en leeftijd duidelijk over 2 verschillende personen. Wie is wie en waar verbleven dezen in die periode? Al geeft een officieel verblijf in de gevangenis voor mij persoonlijk geen 100% uitsluitsel van mededaderschap. De bende De Staerke leefde boven de wet en genoten bescherming uit hogere kringen.