131

Re: Manipulaties

the end wrote:

Tevens acht ik de kans heel groot dat Latinus in 82 de killer ooit ontmoet heeft. Het is niet voor niks dat hij na Nijvel in alle staten was.

Bovenstaande is geen wilde gok of zo, maar wel op basis van documenten. Bekijk aandachtig het schema van Latinus en stel je de vraag wat je erover hebt gelezen in de Bendecommissie-verslagen. Waarom Vega centraal staat is de sleutel! Mendez en Verdeyen kenden dit ook.

LEO wrote:

Er is hier onder ons een forumlid dat met zijn gat op belangrijke informatie zit of er minstens toegang tot heeft! Waarom spreekt dit (door mij toch) gewaardeerd forumlid steeds in raadsels? Indien zijn beweringen waar te maken zijn, waarom dan geen namen noemen. Zodat andere belangstellende er kunnen op inspelen en mogelijk zaken kunnen bekrachtigen of ontkrachten!

Er leven nog betrokkenen. Erbij het gaat over een heel gesloten milieu, zie de uitspraak van Bouhouche: het onderzoek stopt aan de muur. Met een (valse) naam van achter die muur ben je niet veel, zonder het mechanisme erachter. Denk aan je eigen theorie, je zal wel verstaan dat die raadseltjes er zijn om voorzichtig met info om te gaan. Want niets is wat het lijkt, en het gaat over veel en hoog. Ik wil alleen maar aanmoedigen op het forum, het laatste over de bende is nog niet gezegd.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

132

Re: Manipulaties

Cesar de la Vega // P2 // Léon Degrelle // Luciano Bender // Olivier Danet & Elio Cioloni

Bologna...

133

Re: Manipulaties

Aubanel wrote:

Bologna...

100% mee eens. De link tussen de aanslag van Bologna en Belgie is op merkelijk iets die geheel onderbelicht is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

134

Re: Manipulaties

Volgens jullie dan toch uit de hoek van de WNP.

Re: Manipulaties

Heeft Mayerus er een rol in te spelen?

136

Re: Manipulaties

De maffe bende konden ze wel gebruiken vermoed ik. Maar de interessantste figuren daar lijken mij alleszins Luciano Bender, Elio Ciolini (kruispunt WNP/Bende Haemers) en Christian Elnikoff. Met een nieuw en bij voorkeur neofascistisch Europa als ultieme doel.

137

Re: Manipulaties

EricF wrote:

Wie is die V. van de WNP die de verklaring over die nummerplaat geeft?

Mark Vander Meiren

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

138

Re: Manipulaties

LEO wrote:

Er is hier onder ons een forumlid dat met zijn gat op belangrijke informatie zit of er minstens toegang tot heeft ! Waarom spreekt dit (door mij toch) gewaardeerd forumlid steeds in raadsels ? Indien zijn beweringen waar te maken zijn , waarom dan geen namen noemen . Zodat andere belangstellende er kunnen op inspelen en mogelijk zaken kunnen bekrachtigen of ontkrachtigen !

Wel Leo iets dat voor velen als een raadsel zo overkomen zal misschien voor jou omdat dit jou terrein is niet zijn. Ik vraag me af of de symboliek in de overval in Groot Bijgaarden toeval is. Want de bende deed zoals ze in Eigenbrakel gedaan hebben waar er mogelijks sporen zijn zaaien ze angst. De muur waar Bouhouche het over heeft en zijn activiteiten met Mendez in knokke zijn daar belangrijk in. Armfelt is kort na Aalst ver gevlucht om het niveau te kaderen waar het in afspeelt. Fourez en Belcar situeren zich ook in die omgeving.
Denk goed na Leo. Bouhouche zegt iets cruciaal ivm het motief voor de moord van Mendez. Mendez kende de daders en killer!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

139

Re: Manipulaties

Ik ga eens iets nieuws vertellen: ‘Natuurlijk is het onderzoek naar de Bende van Nijvel gemanipuleerd’ » Nieuws

Et alors? Ik blijf op dezelfde nagel kloppen. Op welke wijze zijn de mensen die het onderzoek gemanipuleerd hebben gestraft? Wat hebben die commissies opgeleverd?

Sorry dat ik Annemans aan het woord laat maar Annemans zat in de oppositie. In ons land was het niet de parlementaire commissie die justitie controleerde (wetgevende macht die uitvoerende macht moet controleren) maar de oppositie die de meerderheid probeerde te controleren. (Er maar half in slaagde en al helemaal geen effectieve actie kon afdwingen m.a.w. zij waren al even machteloos als wij hier en nu.)

‘Eigenlijk weten we ondanks de drie miljoen pv’s eigenlijk weinig.’ Gerolf Annemans, lid van de tweede Bendecommissie (1996-1997), vat het vergelijkbaar samen: ‘Het onderzoek zit vast. Er was geen conclusie er waren geen daders, de politieke onderzoekscommissies waren nutteloos. Ze hebben niets aangetoond, behalve de bedenkelijke staat van het land. Er is aangetoond dat je in België 28 mensen kan doodschieten zonder veroordeeld te worden, zonder maar gevonden te worden.’

Wij leven niet in een democratie maar in een particratie. Gewone parlementsleden worden geacht hun mond te houden. Zoals destijds gewone rijkswachters geacht werden hun mond te houden. Of gewone speurders geacht werden hun mond te houden. Idem dito bij de magistratuur.

Gerard: “In een beroemde toespraak uit 1981 sprak koning Boudewijn een aantal invloedrijke heren aan als ‘de machten in rechte en in feite’. Dat werd de vorst toen zeer kwalijk genomen omdat hij daardoor de ‘machten in feite’ eigenlijk als zodanig erkende. Op zich is daar weinig fout mee: een democratie werkt nu eenmaal met meer spelers dan alleen de verkozen politici. Maar in dit land hebben sommige organisaties meer macht en invloed dan in het buitenland.”

140

Re: Manipulaties

Kun jij daadwerkelijk aantonen wie het onderzoek gemanipuleerd heeft? Hoe concreet de aanwijzingen/vermoedens ook zijn, ze hard maken is (jammer genoeg) een totaal andere kwestie.

Het gegeven dat de meeste daders en allicht alle opdrachtgevers buiten schot zullen blijven, maakt me behoorlijk ... Ik blijf dan ook hopen dat (niet gehoorde) getuigen alsnog zullen spreken, hopende dat daarmee alweer een stukje van de puzzel gelegd kan worden. Een klein stukje is genoeg ...