581

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:

Gelukkige hebben de speurders van Delta cel heel veel moeite gedaan om alles in kaart te brengen, er zijn 5 compleet verschillende robotfoto's voor Aalst, die 5 zijn ook in actie in de dubbel aanslag van Overijse Eigenbrakel.


Jij bezit dan wel robotfoto's van Aalst die wij niet bezitten The End;
Met de krakkemikkige robotfoto's van 1986 kom je niet ver.

582

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:
P-51 wrote:

Wees maar blij dat er niet al te veel (??) vrouwen op dit platform actief zijn ... die hadden je al lang bij de lurven gevat, the end:-).

Deze is goed, ........je onderschat ............ de vrouwen :-)

Au contraire:-)

583

Re: Overijse: 27 September

Magnum wrote:

Jij bezit dan wel robotfoto's van Aalst die wij niet bezitten The End;
Met de krakkemikkige robotfoto's van 1986 kom je niet ver.

Ja van deze heb ik kennis en ook van meer dan dat. De robotfoto's van 86 deze https://bendevannijvel.com/onderzoek/robotfotos/1986-2/ stellen niet voor pas in 97 meer dan 10 jaar na de feiten is men met deze gekomen https://bendevannijvel.com/onderzoek/robotfotos/1997-2/
Waarom wachten ze zo lang? En dan nog ontbreken er tekenen van daders en mogelijke medeplichtigen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

584

Re: Overijse: 27 September

P-51 wrote:

Je zult ongetwijfeld goede redenen hebben om het achterste van jouw tong niet te tonen, maar 't wordt - zeker bij deze temperaturen - alsmaar moeilijker om jouw posts in te schatten.

Omdat het warms is een doordenkertje. Depretere zegt ivm de uitvoering van Eigenbrakel en Overijse dat de daders zeker geen idioten zijn. Er is op basis van de getuigen duidelijk dat ze niet geïnteresseerd waren in het zoeken van die "niet idiote daders". Het is zelfs zo dat hij halsstarrig blijft vasthouden aan zijn piste van simpele daders uit arme gebieden en het onderzoek in feite om zeep helpt. Dat er zo wordt gereageerd en dat iemand van de SV blijkbaar zijn familie op voorhand verwittigd voor Aalst.staan in relatie. De wereld is heel klein op dit niveau, zeker als de wapens steeds opnieuw gebruikt worden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

585

Re: Overijse: 27 September

coconut wrote:

Want waarom verzweeg Torrez zijn aanwezigheid voor de commissie?

Torrez "verzweeg" zijn aanwezigheid voor de commissie omdat de commissie hem niets heeft gevraagd over zijn aanwezigheid. Over zijn ervaringen heeft hij tegenover een lid van de BOB van Leuven op 28 september 1985 een verklaring afgelegd. De commissie was op de hoogte van zijn aanwezigheid en zijn verklaringen tegenover de BOB van Leuven.

Bron » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

586

Re: Overijse: 27 September

Die uitleg van hem was mij bekend.

587

Re: Overijse: 27 September

Jongens The End weet het ook niet. Ik heb soms getwijfeld aan zijn intenties, maar inmiddels meen ik dat deze oprecht zijn, ja zelfs wanhopig. Hij heeft lang en diep gezocht, weet veel maar is ook verdwaald in het dossier. Zijn drive om het te willen weten doet hem nu met hagel schieten (excuse..), in de hoop dat hij iets raakt of iemand van ons op een spoor zet. Denk ook dat hij nu niet meer weet, of althans niet aan ons kan duidelijk maken, wat hij ooit ergens gelezen heeft of wat hij zelf daaruit heeft afgeleid. Juist dat onderscheid  is van belang the End als je de serieuze onderzoekers onder ons op een spoor wil zetten en helpen. Dus nogmaals de oproep: deel het materiaal dat je nog hebt! Net zoals een tijd geleden over topic Aalst en de plek van slachtoffers etc, dan kunnen we ergens komen. Je hebt al een keer gedeeld, dus dat kan je toch ook niet tegenhouden. De informatie deling van officiële zijde is een farce, dus..

588

Re: Overijse: 27 September

Ten eerste ik zal wel nog delen. Ten tweede zoals je er tijd over gedaan hebt om uit te maken wat mijn bedoelingen zijn zal je er ook een tijd overdoen om door te hebben dat ik niet willekeurig post. Je moet goed verstaan, ik ken wat hier op het forum staat ruwweg, niet vanuit de boeken, in verschillende topic weet ik goed wat er gebeurd is want ik liep in die jaren rond. Daardoor weet ik niet alleen veel over wat op het forum of in de boeken staat, ik weet ook wat er niet in staat. De namen uit het dossier die ik ken of gezien heb over de vele jaren, ik verzeker je, je valt van je stoel, een klein kring kan die namen maar kennen. Dat ik in die context niet in mijn kaarten laat kijken is logisch denk ik.Achter de schermen buiten het openbaar forum deel ik meer info, dus staar je niet blind op mijn gedrag hier. Plus in de eerste plaats komen de slachtoffers, ik hoop dat je dit verstaat.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

589

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:
Magnum wrote:

Jij bezit dan wel robotfoto's van Aalst die wij niet bezitten The End;
Met de krakkemikkige robotfoto's van 1986 kom je niet ver.

Ja van deze heb ik kennis en ook van meer dan dat. De robotfoto's van 86 stellen niet voor pas in 97 meer dan 10 jaar na de feiten is men met deze gekomen https://bendevannijvel.com/onderzoek/robotfotos/1997-2/
Waarom wachten ze zo lang? En dan nog ontbreken er tekenen van daders en mogelijke medeplichtigen.

De 1997 serie werd niet door Delta geproduceerd en bevat overigens mbt Aalst enkel de dader-met-pukkel.
Jij hebt dus blijkbaar toegang tot Delta cel gegevens zoals niet gepubliceerde robotfoto's smile

590

Re: Overijse: 27 September

Magnum wrote:

De 1997 serie werd niet door Delta geproduceerd en bevat overigens mbt Aalst enkel de dader-met-pukkel.
Jij hebt dus blijkbaar toegang tot Delta cel gegevens zoals niet gepubliceerde robotfoto's smile

Goed opgemerkt, ja ik heb kennis van deze en meer. Ook noties stukken van een goede vriend van Finne.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.