501

Re: Waver: 30 September

Ja, anders zou ik jullie niet laten nadenken. Er zijn meer zekerheden dan je vermoedt. Hou er rekening mee dat in geval Dekaise en de latere nasleep de besmetting veel groter is dan enkel de feiten tot '85. Die betrokken lopen ook nog rond plus anderen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

502

Re: Waver: 30 September

The end: waarom wil je de mensen op dit forum laten nadenken 'als' u meer weet?

503

Re: Waver: 30 September

In dit dossier kan je nooit kritisch genoeg zijn, de hoeveelheid data en specifieke details over de feiten zijn talrijk. Er wordt steeds aan herhaling gedaan, dezelfde info en methodes leiden naar dezelfde uitkomst. Echt nadenken kan absoluut geen kwaad denk ik dan. wink

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

504

Re: Waver: 30 September

Probeer het eens dan.

505

Re: Waver: 30 September

Het verschil tussen U en mij is dat jij alle dossiers kent. Lange tijd heb ik mee gelezen maar er kwam een moment dat ik niet meer kon volgen.

506

Re: Waver: 30 September

the end: jij hebt dossierkennis en toegang tot informatie die wij niet hebben. Vandaar dat het niet altijd evident is om te volgen. De vraag is: hoe staat de CWB tegenover die info?

507

Re: Waver: 30 September

Het is een complex dossier, het wordt soms nogal onderschat. De aard van de info die ik heb is anders dan wat je kan voorstellen vermoed ik. In de weg van de doorstroming van informatie naar waar het moet zijn, zijn de reacties positief, en dit tot mijn eigen verbazing.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Waver: 30 September

  • US krijgt een algemeen verbod vanwege de overheid om wapens te leveren aan de contra's. Realiteit toont aan dat dit nog steeds plaatsvindt via privé-wapenhandelaars (Pourtois, Van Baelen, Mendez, Dekaise)

  • CIA-afgezant heeft een afspraak met Dekaise omtrend een wapendeal waar Mendez zorgt voor valse certificaten en eventueel enkele FN wapens. Mogelijk brengt Dekaise nog enkele modificaties aan wapens aan.

  • Nutribel en haar Belgische entiteit treden via Van Baelen op als dekmantel.

  • Mendez zorgt in het buitenland voor vliegvracht zoals hij nadien nog heeft gedaan in Puerto Rico & omliggende landen.

  • Deze deals houden waepons for drugs in. Op deze manier is Dekaise te linken aan de reeds gekende cocaïnehandel.

the end, is dit voldoende out of the box denken?

509

Re: Waver: 30 September

Of dat iets voldoende is, moet je voor jezelf uitmaken. In de lijn van out of de box denken met de verwijzingen van Verdeyen en een niet gekende tip van Dumont is de richting alvast goed. Wat zit er niet in de box (out of) die er zou moeten inzitten?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

510

Re: Waver: 30 September

De rol van de Staatsveiligheid en die van de Felix Przedborski en vrienden?