841

Re: Nijvel: 17 September

Nu wordt ik wel echt benieuwd, the end. Volgens ons "GMIC-conflict" heb je inderdaad belangrijke bronnen of ten minste toegang ernaar. Ben echt benieuwd!

842

Re: Nijvel: 17 September

the end wrote:

Dossierstukken en getuigen in de eerste plaats natuurlijk. Ik heb het niet enkel over 2 maar meerdere, zou het willekeur geweest zijn hun daden dan zou het zo niet opvallen. Ik hou rekening met de snelheid van vuren het herladen en vele andere factoren. Je kan moeilijk over de bende en het dossier zeggen dat er te weinig info is, er waren heel veel getuigen er is de herhaling van feiten. Plus er is het unieke karakter van de acties zoals Temse/Nijvel en de 85 reeks.

en wat was er speciaal aan het vuren en herladen van de .357 Magnum? Dat kan voor iemand met ballistische kennis zoals ik zeer interessant zijn dit te duiden.Toevallig is dit wapen mijn absolute specialiteit. Het kan maar een meerwaarde zijn.

Re: Nijvel: 17 September

Tussen de lijnen lees ik dat wij je graag eens ontmoeten The End! Wie, Waar, Wanneer? smile

844

Re: Nijvel: 17 September

Vanaf hier denk ik dat je "undercover" moet gaan Witse. Met de verhalen van de oudere forumleden en de voorzorgen die zij troffen bij onderlinge ontmoetingen. Alleen al kan je een boek schrijven denk ik. Dat was waarschijnlijk ook de tijd dat bijvoorbeeld Beijer onder 27 verschillende aliassen op een forum zat en een zekere De Bruyne met hem in discussie ging. Jammer genoeg is heel die discussie van het forum verdwenen. Zoals zoveel erg interessante dingen. In ieder geval, een coconut laat zich niet uitnodigen om op iemands hoofd te vallen. Smiley.

Het was waarschijnlijk ook de tijd dat forumleden plots verdwenen omdat ze van de trap vielen. Ik mag hopen dat die tijd voorbij is.

845

Re: Nijvel: 17 September

coconut, je reactie was voorspelbaar. Misschien heb ik een paar keer in zo'n situatie gezeten als Verdeyen, misschien was dezelfde voorspelbare reactie toen van hun zoals jij die nu hebt. Het is wie durft wint. ik schrijf dit niet zomaar, hadden ze gedurfd zat ik nu niet hier te schrijven, in het moment van de waarheid blijft alleen het echte overeind. laatst schreef je dat je in een geest geloofd, wel ik vraag me af hoe helder is je geest, want in momenten van waarheid is dit soms het verschil tussen leven en dood, of voorspelbaar zijn of niet.

Om mijn goede intenties te tonen, de wereld waar Verdeyen het over heeft ken ik vanuit de periode waar hij het over heeft. En daarmee bedoel ik niet zijn dancing.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

846

Re: Nijvel: 17 September

the end wrote:

Om mijn goede intenties te tonen, de wereld waar Verdeyen het over heeft ken ik vanuit de periode waar hij het over heeft. En daarmee bedoel ik niet zijn dancing.

Verdeyen heeft ook in de bak gezeten, the end. Is het daar dat .... zal toch niet, zeker?

847

Re: Nijvel: 17 September

Nee niet in de context.

Insp. Witse wrote:

Tussen de lijnen lees ik dat wij je graag eens ontmoeten The End! Wie, Waar, Wanneer? smile

Witse, waarom niet, voorlopig kan ik enkel na de aftiteling. smile Laat je niet afschrikken door wat soms op het forum staat, verschillende personen van het forum hebben me al ontmoet, ik heb alvast goede herinneringen en interessante informatie uitwisselingen gehad.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

848

Re: Nijvel: 17 September

The End ik zou ook graag eens je verhaal horen het lijkt mij zeer interessant en ik denk dat ik voor een groot stuk mee ben met uw visie. Als jij het goed vindt?

849

Re: Nijvel: 17 September

kenza, heel zeker, zorg ik voor; We hebben trouwens gemeenschappelijke kennissen en meer. Dat komt goed.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

850

Re: Nijvel: 17 September

the end wrote:

In onderstaande zit er een vorm van precisie waar je misschien wel verbaasd kan van zijn. 

the end wrote:

Om het over de bottom-up te hebben. De dader met het 0.357/0;38 die in Nijvel geschoten heeft, houd er een paar specifieke gedragingen op na. Zo specifiek dat te bepalen is bij welke ander feiten hij ook in actie kwam. Dus met andere woorden welke dader welk schot afvuurde en wat de persoonsbeschrijving is.

Het is niet alleen de persoonsbeschrijving maar ook het motief van Nijvel (en andere feiten) die ermee samenvalt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.