51

Re: X-dossiers

Een medaille voor wie die X-dossiers van A tot Z kunnen verteren heeft. Ik heb na 1/3 niet verder gelezen ... assez, c'était dèjà beaucoup trop. Voor wie de overige 2/3 gelezen heeft ... say no more. Of juist wel, dat laat ik aan jullie over.

Re: X-dossiers

coconut wrote:

Zou het inderdaad geen erotische moord noemen. Wie was Rocky uit de zaak van Christine? Luc Vankeerberghen ons allen bekend via Front de la Jeunesse, WNP, de Pomp, Pour , de Dolo, ... allemaal op het forum te vinden.

Maar Luc was ook één van de motards die rond Christine cirkelden?

Ik herhaal het nog eens, het is opvallend dat hetgeen er toe doet niet op het forum staat. De namen van motards in bovenstaande komen niet op het forum voor. De door de bende vermoorde Van Camp had voor zijn dood bezoek gekregen van een motard, hij kende nog een paar andere doden trouwens. heel merkwaardig dat er niets over te lezen valt. Beijer heeft trouwens die Ingram (Dekaise-reeks) gekocht van een kennis van die motard.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: X-dossiers

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170711_02966966

Payback time ?

Twee politievrouwen samen met Koekelberg in verdenking gesteld
Sylvie Ricourt en Béatrice Mercier zijn samen met Fernand Koekelberg - gewezen topman van de federale politie - in verdenking gesteld. Dat heeft...

Raar maar waar, in het artikel waarvan hier de link is de naam van één van de  "secretaresse ?"  plots een andere naam geworden.
Foutje ???

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/tw … ~a0487917/

"zijn secretaressen Sylvie Ricour en Anja S."

Twee vrouwen met volledige naam en eentje met alleen beginletter.

Het gaat hier namelijk vermoedelijk  over één  van de X'en.


Nog een gekende modus operandi , de zoon aanpakken om de vader te treffen of Koekelberg aanpakken om een secretaresse te treffen.

Ik denk niet dat er nog veel in huis gekomen is van die verdenkingen en dat iedereen vrijgesproken is.

Natuurlijk mag men op dat niveau Delvaux koffers aankopen om een reisje te maken van 92.000 euro .

Zouden die koffers nog ergens bij de politie staan ?  Kan iemand mij zeggen waar ?

54

Re: X-dossiers

Als Beatrice Mercier inderdaad X2 is dan weet Koekelberg uit eerste hand wat zich afspeelde op de 'Feestjes', en is hij bijgevolg onaantastbaar als hij zijn mond maar houdt.

Re: X-dossiers

Dat zal hij dan mogelijk hier ter sprake gebracht hebben » www.nieuwsblad.be

Fernand Koekelberg bij minister Dewael. En ook in comité P mannetjes van ... met de hulp van ...

Fernand Koekelberg mag aanblijven bij de gratie van de PS en het CDH. Op die manier blijft ook minister van binnenlandse zaken Dewael buiten schot, want als de Franstalige politiebaas Koekelberg zou aangepakt worden, eisen de PS en het CDH dat ook Dewael politiek de gevolgen hiervan draagt (God mag weten wat de compensatie was).

(Wisten jullie trouwens dat de parachutiste die vermoord werd volgens het gerecht door Els Clottemans de schoonzus was van ... en dat het proces doorging in Tongeren de stad van ...)

Dat Jespers onterecht veroordeeld werd door ... Ik ga stoppen want straks begin ik nog te spreken over de telefoontjes tussen zeer bekende advocaten en zeer bekende politici. Scheiding der machten dat is alleen voor de schermen. En natuurlijk gaan die telefoontjes over de Bende van Nijvel. Hoe sereen die herdenking in Aalst ook was ... ik ben nadien nog kwader geworden.

Re: X-dossiers

Zou Fernand Koekelbergs Anja S. familie zijn van Alain Savonet, de kompaan van Claude Nitelet... Wat denken jullie?

57

Re: X-dossiers

De waarheid zal nooit aan het licht komen.
Alles wordt en was toegedekt.
Een poel van verderf ,zolang wij het maar goed hebben en die arme sukkelaars , die vragen er toch zelf om ...
Nee mensen die sukkelaars vragen om eerlijkheid en erkenning , iets dat ze nooit gekregen hebben en mensen veranderd , veranderd in wat sommigen noemen misdadigers terwijl ze nooit deze richting wilden uitgaan maar er bijna toe gedwongen werden om te overleven .
Zo klote zit onze maatschappij in mekaar.
Alles voor de economie niets voor de mensen  .
Eerlijkheid zit bij de simpele mensen van de geboorte af ingebeiteld maar.. voor sommigen geld het zogenaamde hoger belang ... Geld , macht , misdaad onder het mom van het groter belang .
Wie heeft mijn stuk aarde gestolen ? De aarde is van iedereen toch denken koningen en politici daar anders over ... Wie is hier de grootste dief en of misdadiger ?????

Re: X-dossiers

Amen!

59

Re: X-dossiers

De spektakelmaatschappij ? https://vinylwriters.com/true-detective … y-epstein/
Moet de blonde detective De Baets voorstellen (of heb ik te hoge verwachtingen van de scriptwriting) ?

60

Re: X-dossiers

gar wrote:

De spektakelmaatschappij ? https://vinylwriters.com/true-detective … y-epstein/
Moet de blonde detective De Baets voorstellen (of heb ik te hoge verwachtingen van de scriptwriting) ?

Laatste opmerking over deze televisieproductie die Belgische en Amerikaanse dossiers vermengd. De verhaspeling van X1+Dutroux tot Reginald Ledoux is belachelijk opvallend.

Lat. regina 'koningin'. Oorspr. echter waarschijnlijk een Germaanse naam met regin- 'raad' (zie regin-, die komt dan overeen met Nederlands Reina), maar onder invloed van Maria 'koningin des hemels' kan hij aan Lat. regina 'angeglichen' zijn wat de betekenis betreft. Zie ook Queenie. Heiligennaam: Regina, een legendarische heilige, martelares omstreeks 300 in Frankrijk, tijdens keizer Maximianus Herculius. Kerkelijke feestdag: 7 september. Tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn meermalen de voornamen Regina Wilhelmina, 'koningin Wilhelmina', gegeven. Oudste voorbeelden van Regine dateren uit de 18e eeuw; bij Socin al vermeld in 1107.

Bron » https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/Regina

De naam Ledoux duikt elders op als "Ledoux Patrick né en 34, pédo comdamné pour viols sur mineurs en 75".