Re: Jean Gol

P-51 wrote:

Een robbertje cyberspace-fighting mag ... maar ik speel nu even advocaat van de duivel : ik ben slachtoffer, heb eerstelijns-info maar durf die al meer dan 30 jaren niet delen of niet communiceren. Wat nu ...

Hou dit in jullie achterhoofd, heren/dames ... sterker nog : steek het in jullie voorkamer ! Jullie worden beiden gerespecteerd, vergeet dat niet.


ik snap eigenlijk niet goed wat je daarmee precies bedoelt  nav hetgeen ik geschreven heb Maar soit, ik wou gewoon iets rechtzetten; da's alles

Re: Jean Gol

Om wat te verduidelijken ook voor ruf, mijn eerste reactie ivm De Vlieghere 

the end wrote:
coconut wrote:

Mbt Jacques De Vlieghere lt col uit Lessines hij maakte deel uit van de ‘bende van Florennes’ cfr. Cruise missiles.

Bedant voor de post. Bovenstaande is heel belangrijk ivm Aalst! Wie ziet het?

Dit staat los van de tip van David, David heeft het over iemand bij de SV die zijn familie verwittigd uit Aalst, ergens verwijst hij naar een nr 2 bij die dienst; Dat er buiten bovenstaande link naar Aalst nog één hoge bij de SV zou zijn maakt het interessanter,

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

63

Re: Jean Gol

Ruf Nachtergaele wrote:
P-51 wrote:

Een robbertje cyberspace-fighting mag ... maar ik speel nu even advocaat van de duivel : ik ben slachtoffer, heb eerstelijns-info maar durf die al meer dan 30 jaren niet delen of niet communiceren. Wat nu ...

Hou dit in jullie achterhoofd, heren/dames ... sterker nog : steek het in jullie voorkamer ! Jullie worden beiden gerespecteerd, vergeet dat niet.


ik snap eigenlijk niet goed wat je daarmee precies bedoelt  nav hetgeen ik geschreven heb Maar soit, ik wou gewoon iets rechtzetten; da's alles

Dat getuigen geen boodschap hebben aan wie-wat-wanneer etc ... lijkt wel de vraag van 1 mio. Zowel jij als the end blijken over heel wat kennis te beschikken maar de vraag is : wat doen jullie daarmee? Wie is daarmee gebaat ?

Re: Jean Gol

Getuige(n) zijn in dit specifiek geval op de hoogte van deze juiste informatie Maar deze specifieke informatie kan ik nu eenmaal niet in detail op dit publieke forum plaatsen. Ik wou gewoon iets rechtzetten naar forumlezers toe, niet zozeer naar getuigen of slachtoffers toe

Re: Jean Gol

Het is misschien verhelderend, als het niet De Vlieghere is dan komt een andere misschien in beeld met link Overijse kennis van Finne en een vertrouweling waardoor de verwijzing naar nr2. Het is zoveel opties zijn er niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Oei, slechte vraag P-51. Zou kunnen betekenen  dat je de voorgeschiedenis van Ruf niet kent. Ik veroorloof het mij te antwoorden in de plaats van sommige slachtoffers. ( omdat ik niet denk dat die hier gaan antwoorden). Ruf staat al jaren slachtoffers bij met raad en daad en steekt ongelofelijk veel tijd in opzoekingen om hen ten dienste te zijn.
Ere wie ere toekomt. Ik kan niet spreken over The End ( omdat ik hem niet ken). Niemand wil dit hier in de verf zetten maar ik ben overtuigd van het feit dat we met velen helpen waar we kunnen. Ik heb vandaag nog contact gehad met iemand van het forum die in voortdurend gesprek staat met een slachtoffer.  Dus mss heb je net een goede vraag gesteld. Echt waar, hier zitten vele mooie mensen op het forum. Je zou verschieten van hun inzet.

( en dan zijn er waarschijnlijk nog vele die ik niet ken)

Re: Jean Gol

Ruf Nachtergaele wrote:

getuige(n) zijn in dit specifiek geval op de hoogte  van deze juiste informatie Maar deze  specifieke informatie kan ik nu eenmaal niet in detail op dit publieke  forum  plaatsen  Ik wou gewoon iets rechtzetten naar forumlezers toe,  niet zozeer naar getuigen of slachtoffers toe

Het is niet gemakkelijk om iets te verduidelijken zonder alles open en bloot op het forum te smijten. In die context heb ik andere info die andere bij de staarveiligheid van belang maken die ik niet zomaar kan geven op het forum. Met de tips van David en de rechtzetting van ruf .wordt het alleen maar interessanter op. Er waren enkele opmerkingen van David over die persoon die voor De Vliegere raar overkwamen er is een andere die aan al jullie voorwaarden en opmerkingen voldoet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Zoals steeds ook dit topic weer met aandacht gevolgd. Volgens mij is er eigenlijk niet echt een discussie nodig, zoals ik het interpreteer spreken Ruf en The End elkaar niet noodzakelijkerwijs tegen.

De consensus kan zijn dan het dus inderdaad niet om Devlieghere gaat, en we dus naar iemand anders op zoeken moeten die in het profiel past.

Ik kan verkeerd zijn, maar David heeft het ook over een 'voormalige' nummer 2 van de SV dus als men dat doortrekt kunnen er bij wijze van spreken velen aan het profiel beantwoorden, hoeveel nr. 2's zijn er al niet geweest ? smile

En daar koppelen we dan natuurlijk de andere criteria aan zoals ex-militair, NATO etc. en ze kunnen we best wel uitkomen bij iemand wiens profiel klopt en die niét dhr. Devlieghere is, toch ?

Re: Jean Gol

Om af te ronden betreffende wat ikzelf weet. Ikzelf hoef niet verder te zoeken op basis van bv. een of ander profiel of gegevens als nr 2 van de SV, ex-militair enz... Ik ken met absolute zekerheid de naam van de persoon waarover het gaat, maar kan/wil die niet op het forum plaatsen om persoonlijke reden.

Re: Jean Gol

En alle respect hiervoor van mijnentweg!

Maar buiten de ontkenning dat het dhr. Devlieghere is zie ik verder geen ontkenning van de genoemde criteria, dus kunnen wij op basis hiervan wel verder zoeken indien ons dat wenselijk lijkt. smile